Nov 4, 2020, 1:39 AM

Красотата на неизживяното... 

  Prose » Others
809 2 7
1 мин reading

Есента ме покани на гости. Приюти ме в уютния си дом. Опече ми кестени и тиква за вечеря. Даде ми малко дъжд вместо вода. Приготви ми меко легло от листа. Зави ме с одеялце от мъгла. А за възглавница - едно навъсено облаче, което прегръщах през цялата нощ. 


Тъжните неща се нуждаят от най-много обич. 


На сутринта ме почерпи с топъл липов чай и тиквен пай. Усмихваше ми се тъжно докато ми разказваше как един ден се събрали всички сезони. Тогава за първи път я видяла. Пролетта. Обикнала зелените й ливади. Аромата й на люляк. Цъфналите черешови дръвчета...


Есента се приближила към Пролетта, запленена от красотата й. В отговор получила една усмивка, която никога нямало да забрави...


Искали да се докоснат, да останат заедно, но дългата и мразовита Зима била между тях. 

 
Може би затова след тази среща през Есента има толкова топли дни, а през Пролетта - студени.


Може би Пролетта е тайното вдъхновение, което прави Есента толкова добър художник.

 
Може би всяко есенно листо е тук, за да покаже красотата на неизживяното, която вечно ни преследва. 


Може би те няма да се забравят... 

 

 

На тръгване се усмихнах на Есента. Тя ми подари каничка с мастило, а аз й подарих душата си... 

© Есенен блян All rights reserved.

Произведението е включено в:
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ти, Лидия!
  • Поетична, нежна импресия.
  • Радвам се.
  • Няма защо, "препрати ме при Изида и Озирис с тези 2 изречения.
  • Много благодаря и на двете! 😊
  • Цвети, чудесно е!
    "Искали да се докоснат, да останат заедно, но дългата и мразовита Зима била между тях.
    Може би затова след тази среща през Есента има толкова топли дни, а през Пролетта - студени."
    Съвсем малко ако се пипне, го виждам и като чудесна приказка, а така е една красиво нарисувана с думи есенна импресия.
  • Невероятна си... Обичам думите ти, Цветно момиче!
Random works
: ??:??