May 28, 2018, 12:44 AM

Kъде е? продължение 4 

  Prose » Narratives
466 1 10
1 мин reading

– Ти слушаш ли музика?

– Да... но нямам радио в колата, откраднаха го! А парите за ново все не стигат...

– А класическа?

– Да... от...

И преди да е довършил изречението си. (от страх да не каже, че предпочита Лепа Брена, Ивана, или някоя от тях  звездните) аз пуснах запис от  концерт на моя брат! Шопен – Импромтю опус 29.! Музиката се разнесе, виртуозните пасажи като че ли подкараха  колата да върви по-бързо, фаровете осветяваха по-силно пътя, стана по-светло, дори се дишаше като че ли по-леко...

Ето че стигнахме. И то точно пред нас, първата (или последната) къща!

– Тук, тук!

Рошавата глава спря колата точно пред вратичката, но не се разшава, а слушаше Шопен, последните акорди от Импромтюто... Ние с брат ми също стоим, очакваме нещо да ни каже... Мълчахме! След като музиката отзвуча и попи в тапицерията на колата, едва тогава рошльото се обърна към мен и попита.

– Кой свири?

– А, ей тоя момък, брат ми. Записът е от негов концерт миналия месец! Ти ни докара до тук,а аз не зная името ти, как се казваш?Ама да кажеш и   колко струва... до тук!...

– Янко, Янко се казвам – засмя се младежа – нищо не ми дължите, вие ми платихте с това което чух!

– Ама... как така... съвсем...

– Нищо, нищо, бъдете здрави! А ти – обърна се Янко към брат ми – хубаво свириш! Продължавай! – и запали  отново мотора на колата за да тръгне. А аз не мога да повярвам... внимателно затварям вратата на колата, тихичко, безшумно... от страх да не разваля магията...

– По силно я удари! – обади се от вътре Янко, вдигна ръка за довиждане (или за сбогом) и замина.

– И какво? – обади се Миролюб – закарал ви е човекът до вас! Гратис! Какво толкова, сигурно и той е имал работа в нея посока!

 

© Румяна Друмева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря Младене, не само за “ Любими“! Благодаря, че се спирате и тук!
  • Благодаря ви,приятели
  • Благодаря,Антоан,наистина полезен беше отговорът ти и аз обичам когато нещата се изясняват....А това да имаме еднакво мнение може да е само от полза за автора,тъй,че не се притеснявай!
  • Случайно попаднах на коментарен диалог за тоя ти разказ,Румяна с Антоан...И се изненадах!.....Смятах,че като говоря искрено и с повече думи показвам,че съм разбрала идеята ти,че имам мнение,никога не употребявам само "харесах",а излиза,че е....било досадно,щом Антоан ме цитира1Съжалявам....
  • Така е! Трябва да се вярва ! Има ги !
  • Благодаря ти,Иржи че прочете и тази,4 - та част !
  • Тук е добре...Става май нещо интересно...Сигурно съм пропуснала в първите части-от къде дойде тая музика..на Шопен?
Random works
: ??:??