Feb 3, 2009, 10:35 PM

Луда работа 

  Prose » Humoristic
1098 0 4
1 мин reading

Ама то това чудо любовта било меко казано луда работа. С години сам си вярваш, че обичаш някой, къса ти се сърчицето само като го видиш и после тряяяяяяяяс!Осъзнаваш, че то е голяма романтика, ама нещо не ти се вписва в реалната картинка. Изстрадалите принцове вече са демоде.

За една вечер ти се обръща живота и виждаш, че то не е било съвсем любов, по-скоро нужда... Любов било онова към симпатичното девойче, с което се знаете от години. Абсолютно същото дето през два дни обикаляте града и много обичате да се смеете на нещастните, забързани минувачи. Същата оная, дето до вчера ти плачеше на рамото за онзи негативен тип, който не я поглеждал и за кои ли път - дааа, точно онази, която ти избираше подаръците за "голямата любов". И с девойчето любовта ви изтрясква не с мокър парцал по главите, ами направо с машина за миене на улиците.

И всъщност било по-хубаво така, отколкото самотното звездобройство. А и е по-здравословно.

За това ти казвам - това чудо любовта е много луда работа. Като те гледам така, явно не мислиш да ми възразяваш. Знаеш ли обаче кое е по-хубавото? Че и девойчето никак не възразява.

© Алекс All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Да така е Вили и те подкрепям.
  • Любовта винаги я има, и я намираме там където най-малко очакваме ^^
  • Просто повярвай,защото любовта е един вид поделена самота!
  • Алекс какво да ти кажа освен,че ми хареса.Да, заглавието ме грабна Ии много успехи с девойчето,от къде знаеш може и тя да е прикрита звездобройка
Random works
: ??:??