Jan 20, 2021, 4:44 PM

Любовта на живота ми 

  Prose » Narratives, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
654 7 48
1 мин reading

Любовта на живота ми

 

 

         Беше любов от пръв поглед.

        И за двамата. Ожениха се по любов.  Тя правеше всичко с любов. С любов готвеше, с любов му переше чорапите, с любов го гладеше, с любов го завиваше през нощта, дори с любов чистеше и колата.

        От тази любов се роди първото им дете.

        А той на всички разказваше, че жена му не е жена, а е Любов, с главно Л.

        А тя побърза да роди второ, за да отговори на любовта му с любов.

      И като майка орлица обгрижваше и пазеше семейството с любов. Клатеше с разбиране глава, без да задава въпроси, когато той започна да закъснява от работа. С любов.

        Вдишваше чужд парфюм и чистеше следи от червило. Мълчаливо. С любов.

        Когато една вечер той заяви, че я напуска, тя нищо не каза. Само грабна вазата и го фрасна с все сила по главата. Със силата на любовта.

        По-късно пред разследващия заяви:

        - Той беше любовта на живота ми.

       

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Jackie151 - и за хубаво, и за лошо, все любовта е виновна. Какви ли не реакции и демони може да предизвика в човек!
  • От любовта до омразата има една крачка разстояние. Преходът е мигновен. Действието да го хлопне по главата е логично. Не се знае какво и се е въртяло в главата.
  • ValentinaMitova (Valentina Mitova) - "причинена щета по непредпазливост"
  • Амиии...Аз съм Овен...следователно, сигурно и аз бих го фраснала с вазата...Ама без всякаква умисъл...🤔🤨
  • Плевелче - 🍀 🌷 🐞 🌺 🦋 😘

    Вальо - след като е с определена цел, значи е планирано, т.е. умишлено

    Една жена, толкова силно била влюбена в мъжа си, че взела два тигана и изразила всичките си чувства върху него. В единия, обикновения, панирала кашкавал и сиренца и изпържила картофки, а в другия, грил тигана, гриловала мешана скара с пилешка пържола и телешки стек за гарнитура. "Любовта минава през стомаха" - негова грижа била да си купи бирата и пусне мача.
    ❤️
    По произведението на Гедеон "Жена ми готвачката"
  • Този ти разказ съм го пропуснала, Пепи. Интересно се е получил черния хумор, също и неочаквания финал.
  • Самодива (Вики) - 😅

    Един мъж прекалявал с пиенето. И почвал наред дОма да всява контрол и ред как му дойде. Писнало на жена му, и веднъж като се прибрал подпийнал, му дала да си допие, додето се усмъртил. Сутринта се събужда той: тук го бли, там го боли, едвам мърда. Погледнал се в огледалото - целият насинен.
    - Жена, човек като се напие, посинява ли? - до там, намерил си мярката.
  • Оплаква се една жена на попа, че благоверният изневерява. Попът помислил малко и посъветвал: "Поддал се е на изкушенията на Лукавия, булка. Напръскай точилката със светена вода и го вразуми." Е, вероятно и тиган върши работа. Поздрави!
  • Убийството от страст се води непредумишлено престъпление от страст.
    Ив - дали тези афективни разстройства нараняват околните? Има и с такива, които се самонараняват: физическата болка игнорира душевната. Да си живеят, щом не касаят другите.

    гедеоне - нямам обсебености, които да ме правят безконтролна. Дори никотинови цигари не пуша. Какво трябва да ме разгневи толкова, че да фрасна Ив?
  • сенд - и без това мъжете са в Червената книга, съвсем ще опукате 😎

    ВалентинВасилев (Гедеон) - щото сме лимес безкрайна...
  • Щом лирическият изневерява демонстративно, да го трепят с вазата.
  • Страст от любов>убийство от любов. Като болезнената ревност. Обсебености, които водят до умопомрачение, като всички други: алкохолни, наркотици, лекарствени и т.н. В психиатрията са диагнози.
  • Страст от любов. Като болезнената ревност. Обсебености, които водят до умопомрачение. В психиатрията са диагнози.

    Сенд - изневяра е само ако те хванат,😆

    Не, гедеоне, там живея
  • Изводът е, че изневеряващите мъже, трябва да бъдат убивани безмилостно.
  • Харесва ми края!
  • Това е всичко друго - навик, страх от промяна, криворазбрана обич към децата, страх от това "какво ще кажат хората", но не и любов.
  • Любовта е сляпа. За това за нея казват, че тя е отвъд всичко: и религия, и наука. Тя е всичко.
  • Така, както си го написала, не ми звучи като предумишлено. Абсолютно достоверно е. Има такива хора, търпят, търпят, а после им пада пердето... Грешката на жената е, че не му е показала, че я наранява. Но и другият вариант е възможен.
  • Убеденият в правотата си няма защо да го крие. Нали знаеш, че има държави, в които при убийство от страст важат други присъди, третират ги като умопомрачени и някои предумишлени убийци ако могат, го използват за измъкване от наказателна отговорност.
  • Да, вместо да го почерпи, че я освобождава от себе си, тя го убила, т.е, пак го освободила от себе си☺. Типично. Всъщност, не става ясно дали ударът е бил фатален, но щом се е стигнало до разследване, явно е бил доста сериозен. Добре, че си е признала.
  • Обаче идеята ми беше за зависимостите и замъгленото съзнание.
    Тогава наистина щеше да е съвсем друга история. За героинята това е било правилното действие. "Той беше... ии щом вече не е, до там си беше"
    Благодаря!
  • Хубав къс криминален разказ в стил "престъпление от страст" ☺. Ако не беше разкрила престъпника, а той накрая се окажеше съседката, щеше да стане също една интересна криминална история с продължение. Но и така си е добре. Броят на коментарите и оценките го показват.
  • Благодаря, Миночка!
  • В името на любовта всички правим грешки. Харесах и те поздравявам!
  • не беше ли това мъжкият философски камък - че не разбирате жените?
    То така или иначе светът си върви, не ви и трябва, поне нищо не ви тежи!
  • Виновна съм единствено, че съм жена -
    изкупваща най-първата вина,
    откакто свят светува, която Ева изкупува,
    но, ако не беше тя, дали светът сега
    жив щеше да е, цял-целеничък оцелял?
    Защото силният вината носи,
    а другите играят вечната игра,
    пилатовски ръцете си да мият
    на дявола продали съвестта!
  • Наболява ме гърба,
    Джипито вика "растат ти крила",
    лекарска греша -
    като един троянски кон
    нали съм жена,
    нося тонове мъжка вина!
  • Шерше ла фам! Добре, че е жената
    та за всяко действие да имате оправдание,
    застраховка за Рая, житейска отплата,
    виновница за всите ви провали и страдания!

    пп
    с жълто паве в чантата
    същинска Жорка павето
  • И писано е в Светото писание,
    Любов... това е не просто Желание,
    от Жената най-съкровеното е... - кога се отдава,
    мъжа чрез нея, Божият Благодат получава!
    И следва извода от всичко това:
    Любов чрез борба... са несъвместими неща!
  • troia (Катя Иванова) - па после що мъжете били в Червената книга за застрашени, изчезващи и изчезнали биологични видове

    Миг31 (Миг) -
    Аха, тъй лесно няма да се отървеш
    от мене и любовния копнеж!
    Ако си мъж, спри да ми ревеш,
    и докажи наяве с дело невъзвратно
    веднъж завинаги, че мой си в тоз
    земния животец кратен,
    и сам се докажи, от него
    сам се отърви - и тъй навеки
    в сърцето ми ти остани!
  • Прочитайки разказа в съзнанието ми изплува един абзац от творба на Джефри Чосър:
    "Кралице благородна, те копнеят
    докрай да управляват и владеят
    мъжете си, любовната им страст
    да задържат до гроба в своя власт.
    Ей за това ламтите всички вий.
    Сега, ако желаеш, ме убий!“
    Та такива ми ти работи ..дет се .как' Сийке!
  • Ей, момичета какво ви става? Това е вторият разказ, който чета, че мъжът го трясват яко. Не, че имам нещо против ако си го търси.
    Тя тази "любов" направо на омраза прилича. Поздрави, Пепи!
  • Нали знаеш за Асан и баницата?
    Не е луд който пише глупости, а който му ги чете!
    Не си сам в щастието си!
  • ВалентинВасилев (Гедеон) - количествените натрупвания водят до качествени изменения!
    Залудо пиши, залудо не стой!
  • ВалентинВасилев (Гедеон) - и второ - да не вдигаш на непознати номера!
    Вази и саксии дебнат отвсякъде!
  • Точно! Благодаря ти за коментара!!!
  • Любовта е освен дар божи и оръжие в ръцете на отчаяните!
    Кратко, афористично и мъдро!
    Поздравления, Пепи!
  • marco777 (Марко) - кой е казал, че от много глава не боли?

    Здрасти, Марко! Радвам се, но не чак толкова, че с ваза да те поздравя, споко!
  • Любов, любов и накрая вазата в главата.
    Задръж си любовта. И вазата.
    Поздрави, Пепи !
  • Любовта както може да те възкачи до небесата, така може и да те срине със земята. Лавината от чувства завлича и... смазва.
    Благодаря ви!
  • Амиии... любов... какво да се прави...
  • Логично заключение🤔Тъжно, но истина...Хареса ми❣
  • Не знам дали си го чел, но наистина си заслужава!
    https://otkrovenia.com/bg/proza/milan
    И не само този разказ, всичките му.
  • Много добър разказ, благодаря ти!
  • Иво, предполагам, си чел
    Роалд Дал
    Смъртоносният агнешки бут
    https://chitanka.info/text/14669-smyrtonosnijat-agneshki-but
    Ако не си, ще умреш от смях къде скрива убийцата оръжието на убийството!

    пп
    Когато освен гола любов има и семейство, деца, преекспонирането и стремежът да се запази статуквото може да избие в какво ли не. Да не виждаш и да не чуваш е част от играта. Каквото ти изнася... докато изнесеният се окажеш ти накрая.

    не съм чела разказа, за който пишеш. Но ето че любовта се изразява и с подръчни средства, както и да се разбира.
    дай линк за тигана, моля!
  • Благодаря ви, момчета!
  • Допадна ми.
  • Има го и това!
    За някои е патология, но в очите на действащите лица, си е чиста проба любов.
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??