Jul 15, 2021, 9:53 AM  

Математика, народопсихиатрия, горчива истина 

  Prose » Others
274 4 14

The work is not suitable for people under 18 years of age.

6 мин reading

 

/Категорично лично неправилно мнение, за което не носи отговорност никой - най-вече авторът. От жегата е... Смятам го за нецензурно - както казах на Юри: най-точната рима е гласувам/псувам. В заглавието присъстваш и цаца, ама ще караме без мезе - нали за такова ни взеха вече./

Най-интересното на изборите са коментарите преди, по време и след тях. Особено, когато ги правят хора, потънали до шия в блатото на политиканщината…

Само че мен не ме интересуват истерии, тъпотии, наглости, дебилщини и самохвалства. В повечето случаи – като гордеещи се с маркучетата хлапета на плажа, не смеещи да погледнат към възрастните и притежанията им.

Сега слушаме кой бил победил, ама кому някой пикал в гащите, кого прецакали за пореден път, обаче все още не се признава за резбован обратно.

И ни натрисат ревове, злоби, дрънканици на чалгаджии, селяндурски тарикати, червеникакви, бесни, антибългари, сбиротоци всякакви.

Които имат претенциите, че са наша еманация, наши представители, наши образи и подобия.

Най-лошото е, че май в това са прави.

Но не за всички.

Обърнете внимание как леко и меко се заобикаля огромния проблем за политиканите – НЕГЛАСУВАЩИТЕ! Изчислиха кой какви гласове заграбил, но бавят ли, бавят с процента на нежелаещите да бъдат признати за балами. Гласували са 42,19%!!!

А непожелалите са много – повече от 50%.

Което в математиката означава срив на другите резултати. Даже референдумите с под половината участници рухват.

Но това не е референдум, твърдят юристите.

Така е – при тях всичко криво е право.

Дори един да гласува – изборите са признати. Защото целта им не е избор на най-добро държавно ръководство, а разпределение на субсидии и бизнес ниши, на далавери и аванти за политиканите и съучастниците им.

Пък и свикваме с тая пишман математика. На матурата смъкват ли, смъкват броя на необходимите точки за тромбенце. Скоро ще е достатъчна и една /1/ точка. Да се отбие номерът…

Макар в нормалния свят за заветната тройка да се изискват поне 50 точки!

Е, какво пък – лъжем си се и се кефим на акъла си. Щото, нали – ние сме на второ място по интелект в света. И на първо по скромност…

Народопсихиатрия…

Само дето резултатите показват различни от рекламираното резултати. Първите /какви първи, бе братчета и сестричета – от десетилетия няма партия, седнала на трапезата с 51% от имащите право на глас!/, та първите имали официално 24,08%, вторите 23,51%, третите 13,39% и така нататък…

Победа? С 24,08% от гласувалите? Тоест – едва 12,04% от българите, имащи право на глас!!!

Така си беше и досега – „победителят“ с Жипката получаваше /уреждаше, купуваше/ около 15% и си намираше патерица.

Да, полицията сряза бая връзки между кукловоди и електорат. Циганите масово се свиха по гетата – ми, що да ходят до урната, когато няма файда?

А нечии резултати видимо скочиха. На едните – от 7% до 10,71%?

Математиката говори друго. На практика – 5%!!! Дори с вносните гласове. И сред тия хора се увеличават мислещите, отказващи да са електорат…

Както отдавна е забелязано – при изнасилване моралната победа е на жертвата, а не на насилника. Активността в този случай не е похвална…

Какво ни е нужно?

Промяна.

Резултатите са важни, разбира се, но не само за политическото ни бъдеще. По-важен е изборът на народа. Много, много показателен е. Точно според казаното от Софроний Врачански: „Понеже то ест вещ природна: учен человек ученнаго люби и прост - простаго, и пиян - пияннаго.“

А вие сами определяйте кой в коя група е – според собствения акъл…

Изводът ми – И тези избори показаха: не сме готови за демокрация. Истинска, теоретична. Не тая на практика – битпазарната демокрация. Каквато има в ЕС, в САЩ, къде ли още не – и която е много, много далеч от оная, мечтаната и очакваната.

А, за да стигнем до нея, трябва да извървим дълъг път. По стъпала – исторически стъпала.

И най-напред трябва да въвеждаме демокрацията поетапно, постепенно.

Например – да се върнем назад и установим правила. Ценз!

Не гласуване за Сульо и Пульо, не вот на неграмотните, не избори срещу заплащане. /У нас не е първият опит с шут на трона. Пробваха в Италия, влачат последствията в Украйна/

Най-напред – изборно право и изборни документи. За избиратели и кандидати. Всички! Примерно – изборна книжка. Която да се получава след изпит. По материалите за осми клас /Тук се сепвам – че ние ще останем без политиканите?!/…

Второ – възрастов ценз. Получаване право на глас след изкарване на диплома за средно образование и след изпит. А краят – при пенсионирането. Което вкарва и мен в тая група. Но го съзнавам – каквото съм можал, направих. Натам – младите сами да решават бъдещето си. Моето мнение не се отнема, но няма да го налагам с бюлетина. Рисковете си остават за младите избиратели. А аз и другите старчоци – да гледаме, радваме се или критикуваме…

Накрая – право на глас само за тези, които плащат данъци тук. Тук! Искаш да изкараш повече пари, да създадеш условия за децата си, да… Абе, каквото щеш – но без да решаваш от Лондон или Бурса как да живеят хората тук.

Плащай си данъците – и гласувай…

Така ще бъде изрязана и паразитната паплач, печелеща от избори на избори. Без право на глас – и без корупция при вота… Защото заможен човек не продава евтино гласа си. А високите цени просто ще откажат купувачите – нямат сметка.

Регрес? Не, просто опит да се изчисти паразитното, отровното, ненужното…

А то се прави с остър нож…

Защото се оказва, че недоволните – ПОВЕЧЕ ОТ ПОЛОВИНАТА БЪЛГАРИ! – нямат изход. Или трябва да избират от всички лайна най-немиришещото, или да скърцат със зъби и наблюдават плавното красиво потъване на Атлантидата ни…

А историята показва и трети път – най-страшният. Отвратеното мнозинство срещу отвратителното малцинство…

Бунт, въстание, революция – подробностите уточняват бъдещите историци.

Ако има оцелели…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Индивидуализмът на българина е и полезна черта - стадният инстинкт е понякога обща черта, понякога личното надделява. И преодолява логиката, страха и законите на историята.
  • И още има, именни и безименни, ама колко са живели. Верно пример са ни ама за тая работа както казва един Хайтов герой "за тая работа дупе се иска, а не тричаво като мойто и твойто" Ибрям Али! Боли ме, че не сме по- решителни и много бързо ни омекват краката!
  • Благодаря, Румяна!
    Имало е хора, които не са чакали позволение. Пък - каквото...
    Спартак, Ботев, Левски...
  • Кой ще го предложи и дали ще стане! Мястото ни Коновски е едно такова.....кой от де мине, иде или замине, все през нас . Коренът ни як, здрав, но не можем прорасна на високо, не ни се дава. История!
  • Благодаря, Стойчо!
  • Времето за мислене и нови прогнози рязко намалява!
    Когато системата колонизира собствения си народ, системата е негодна за обществена консумация, подобно на развалена храна. Оттам започват и колизии, разстройва и прочие...
    Полезно четиво!
    Поздравления, Георги!
  • Благодаря, Красе, Миночка!
    А за данъците е простичко - плащаш данъци ТУК, гласуваш тук. Плащаш другаде - гласуваш там.
    Не е честно някой да гласуваме на едно място, а други да имат право на глас и тук, и /примерно/ в Бурса...
  • Позицията ти е супер точна,
    подкрепям те с двете си ръце,
    но ние отдавна сме нарочени,
    да играем на чуждото хорце!
    По свирчица, коя, не зная,
    американска, руска или пък, не
    нещо жълто иска да ни схруска,
    сготвени в тенджера менте!
    Поздрав!
  • Не се меся в неща, от които не разбирам , но като стигнах до "плащай си данъците" и викам- чакай да се намеся
  • Благодаря, Лина, Надя!
  • След като Илона Сталер (Чичолина) беше в италианския парламент... Разликата е само в това, че тя се... А нас все искат да ни... Повръща ми се, честно!
  • Неподготвени (да се разбира съмнително-грамотни) хора, с политически амбиции, с лопата да ги ринеш... Поздравявам те!
  • ьбьлагодаря, Юри!
    Не обиждай цирка...
    А това ще продължава - имам усещането, че идат още избори.
  • Георги, нямам идея още колко може да продължи тоя цирк.
Random works
: ??:??