Aug 5, 2022, 8:55 PM  

Мъдрост - това е истинската политика! 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles
275 4 2

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

Съвсем актуалната новина е, че в Сочи се срещнаха Путин и Ердоган. Целта на срещата е да се отвори нова страница в отношенията на двете страни, касаещи енергетиката. Мъдрият Ердоган се държи с най-голямо уважение към своя политически колега. Затова Турция ще получава най-редовно доставките от гориво, предназначено за нея, по тръбата Турски поток. Едновременно с това се очаква през 2023 година да бъде пуснат в Турция в експлоатация новият ядрен реактор, чието функциониране е дело на руски специалисти. В резултат Турция ще има икономически просперитет, докато тъмната балканска страна България, заложница на най-безумните свои политици - днес проамерикански Мунчовци, ще мине още наесен на свещи, духани масово от средностатистическия българин. То не може и да бъде другояче, като т.нар. десни партии у нас до една са филиали на БСП и се занимават само с евтин популизъм и темподобни шмекерии.

 

Дерзай, български народе! Яко Д. да имаш!

И отново си припомням редовете на един стих от книгата на покойния български поет Иван Методиев, озаглавена "Гъзове и облаци":

 

"Каква бе тая участ, бре народе?

Какъвто и байрак да се развее

дръжката му все ти е в гъза!"

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздравления за точния анализ, Младене ! За мен Орбан и Ердоган са държавници, обслужващи наистина собствените си страни, а не чужди.
    Бог да ни е на помощ!
  • Много си прав Младен и всичко си го казал както трябва! Ние си заслужаваме съдбата! Тежко ни и горко от празноглави политици!
Random works
: ??:??