Jul 13, 2022, 11:58 AM  

Нафъкано 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
202 4 12
1 мин reading

На всеки, роден да лети, се падат поне двама, родени да подрязват крила…

хххх

Западняците заприказваха за консолидация за решаване на проблемите, следващи липсващия газ.

Какво – зимата ще се прегръщаме за съвместно топлене ли?

хххх

Впрочем, като се сетя за консолидацията в борбата срещу ковида – крадоха се маски, препарати, ваксини…

Евроманталитет…

хххх

Някой да се е замислял за огромната разлика между цивилизация и култура?

хххх

Тези, които чернеят от завист, не могат да се изчервяват от срам…

хххх

В живота винаги има изход. Но почти винаги е с решетка и охрана…Лпсата на пари не предпазва от глупости…

хххх

Пред закона всички са равни. Но не пред прокурора и съдията…

хххх

Някои жени стигат далече, лежейки по гръб…

хххх

Той не лъже – даже истината в думите му е повече от 100%...

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Надя, Дочке!
  • Добре фъкаш
  • пп
    и накльофкано
  • Не го знаех. Знам накълцано, на басамаци (на едри парчета), накльоцкано май е точно в твоя смисъл.
    Ето на/фъкана възглавница:
    https://kadifecraft.com/product/35267/fakana-vazglavnitsa-fervako-pn-0163875-elen.html
    Не е гоблен, защото не се бродира, а се дупчи с друг вид игла и остава рошаво!
  • Добре си ги нафъкал, сенсей - на конфети. 🙂
  • Благодаря, Пепи, Силвия, Антоанета, Младене!
    По нашия край нафъкано е нарязано наситно с ножицата. Или ножа - салата. Или модерна женска прическа, тип "Ела с мен в пещерата"...
  • Харесах!
  • Минах, събрах и благодаря!
  • "Някои жени стигат далече, лежейки по гръб…"

    И по корем, и на хълбок, Георги. В това е силата на жената - обилно да изцапа чаршафите...
  • дори и само на колене! Моника Люински от една свирка-книга натрупа милиони!
    разлика между справедливост и закон му се казва.

    пп
    чудно нафъкано! Като още малка и непросветена, отивам на гости у братовчеди. Вечерта сядаме пред тв, а кака Иванка започва да боцка с конци по един плат, изпънат на рамка. Тогава научих, че ФЪКА възглавници за чеиз.
  • Много остроумно!
  • Много точни, много добри!
Random works
: ??:??