Jul 14, 2021, 10:42 AM

Не е важно какъв си, а какъв се чувстваш 

  Prose » Narratives, Humoristic
613 2 14
4 мин reading

- Да, полицейският началник е… Здравейте, господин кмете!... Всичко е наред, градът е спокоен, полицаите са на обход… Да, има задържани. Както винаги… Ааа, този ли… Смятаме да изчака тук, докато дойде някой специалист и определи заболяването… Няма начин да е нормален, яката го тресе манията… Не, не съм специалист, но извършеното… Нормален гражданин не би го сторил, господин кмете… Да, направо си крещи за специализиран преглед и евентуално лечение. Ако не е късно…

Какви граждани са при вас? Ооо, да – познавам ги. Известни са, наистина…В определени среди. По-специално… Не, не – не иронизирам, известни са. Само дето…

Да, господин кмете, ХХI век сме, в свободна демократична страна живеем, всички имат права… Но… Да, да… Извинете, за мен е странно… Да, разбирам… Опитвам се да осъвременя мисленето си, господин кмете. Обаче… Някак си разчитам на очите си, не на чувства и усещания. За мен мъжът си е мъж, жената жена… А, когато мъж нахлуе в женското отделение на СПА центъра…

Да, господин кмете, обадиха ни се за помощ от там. Преди обяд, при най-голям наплив на клиентки, в женското отделение нахлул гол мъж… Ами стреснали се! Метър и осемдесет висок, афроамериканец – съвсем тъмен модел, сто килограма… Да, мерихме го. Преди снимките. Гол е сто килограма. Без дрехиге го прибрахме, неговите ги нямаше… Да, пищеше, че не искал да го виждат така мъже, ама той сам си беше мъж… И то какъв – завидях му… Нахлул в женското отделение сред голите жени. Сам гол, с… така де, с щика напред… Да, в бойно положение… Жените се разпищели, момичетата заинтересовано зяпнали и останали вкаменени… Добре, че на дежурство била леля Мериъм… Разбира се, господин кмете, кой не я знае. Аз при нея научих някои… Да, няма да говорим за предишната й професия… Та тя се намесила… Умее ги нещата, познава мъжкия организъм. Е, кой не я знае – що момчета са се учили върху нея. Сега е станала като боен африкански слон. Което помогнало. Съборила голия мъж, едва не му счупила… Да, без подробности… И го докарахме тук…

Господин кмете… Ама, господин кмете… Разбирам, разбирам и активистите, обаче… Мъж е! Да, бил се чувствал жена… Нелепо! С тоя инструментариум, дето може варел да повдигне…

Ама щях да подмина ставащото, ако имаше операции, ако бяха го тунинговали като жена. Даже гърди да не му бяха присадили, ако бяха премахнали тоя нож за консерви… А то – мъж! От всяка страна – мъж…

Господин кмете, активистите на свободното чувство бяха при мен. И аз им обяснявах – не е важно как се чувствал, важното е какъв е…

Греша ли?

Но, господин кмете… Ама какво толкова, че се чувствал? Да се е привел по женския общ знаменател, да е изрязал туй-онуй, да е присадил гърди, коса барем да си е пуснал…

Господин кмете, при нас има и други задържани… Не ви интересуват, но все пак да ви кажа. Тук е Джими… Оня Джими, да… Твърди, че се чувства кмет и иска да му освободите мястото… Джими какво да правя? Да, засега го държа тук, чакам специалисти и за него… Но няма ли да го пуснете в кабинета си, да му предоставите кметския стол? Кмет се чувства, това е достатъчно… И Пери Облака е тук. Той най-напред заяви, че се чувствал губернатор, а после се влоши – претендира, че е президент…

Ама, господин кмете, не иронизирам. Аз съм полицай и нямам чувство за хумор. Вредно е и непрофесионално…

Извинете за момент, спешно ме търсят на другата линия… Да!... Абе, вие луди ли сте? Веднага го… Не, чакайте!

Господин кмете, патрул две ми се обад от дома ви. Там е влязъл Ейб Вятъра. Жена ви се е затворила в спалнята и пищи, той блъска по вратата и претендира, че се чувства кметът. Искал си съпружеските права…

Та – да му помогнат ли? Да разбият вратата и… Ама, господин кмете, и Ейб е член на Дружеството за свободни помисли. И на Лигата на различните. И на…

Добре, извинявам се… Веднага ще го задържим. Обаче – да знаете какви дела ни чакат… Ще ни осъдят, господин кмете. И най-напред вас – та ако ще и кмет да се чувствате, съпруг да се изживявате… Не е важно какво пише в документите ви – важното е какъв се усещате…

Само ще ви помоля – не сте в първа младост и дори втора красота. Не се юрвайте през града гол. Та ако ще бесен Херкулес да се чувствате…

Ало, ало… Ех, ако се чувстваше телефон – нямаше да се разпадне връзката…

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??