Aug 22, 2013, 10:39 PM

Не ти обещавам 

  Prose » Erotic
2169 0 1

The work is not suitable for people under 18 years of age.

5 мин reading

    Съседи бяха. Той живееше на горния етаж. Не си говореха много. Всъщност май бяха само на ''Здравей!-Здрасти!" Няколко пъти се бяха засичали на партита. Нямаха и общи теми за разговор. В пълния смисъл на думата бяха просто познати. Просто живееха в една и съща сграда. Май това се и оказа фактор за онази вечер. Онази вечер, в която тя щеше да извърши престъпление срещу всички морални закони.

     През живота си се беше напивала един или два пъти. Но онази вечер, ако не беше алкохолът в кръвта ù, тя нямаше да бъде толкова смела да се изправи срещу себе си и своите страхове. 

     Качваше се по стълбите с поклащаща се пиянска походка. Главата ù, замяна от няколкото уискита, които беше изпила, беше напълно празна.Тя не мислеше за нищо, не мечтаеше за нищо, не фантазираше. Застана пред входната врата на апартамента си и се помъчи да намери точния ключ за ключалката. Отказа се, спря и се загледа в някаква точка. Погледна часовника си, но не можа да прецени къде горе-долу се намират стрелките на циферблата. Май беше към 4 часа сутринта. "Как можа да изпиеш толкова много?", пробуди се съвестта ù, "Какво ще правиш сега? Как изобщо ще си отключиш?"

     Дойде ù гениална мисъл, каквато само пияна женска глава може да роди. Затича с изненадваща скорост нагоре по стълбището, стигна етажа и се спря. Тръгна вдясно към дъното на коридора. Спря пред точната врата и зачака. Почука. ''Дано не спи", помисли си. След няколко секунди мъчително чакане и леки наченки на угризения чу стъпки отвътре. Вратата се отвори и пред нея застана той - висок, с приятно не особено мускулесто тяло, но стегнато, катранена късо подстригана коса и големи измруденозелени очи.

   - Здравей! - със спокоен тембър поздрави той.

   - Здрасти! - отвърна тя и се подпря с рамо на касата на вратата, защото коленете ù омекнаха.

   - Влез. - кратко прошепна той.

     По някаква ирония тя се съгласи и прекрачи прага. Той затвори вратата след нея. Отнякъде идваше силно приглушена светлина. Тя опря гръб о стената и го погледна. В очите му заиграха малки пламъчета. Помълчаха така минута, после тя каза, усмихвайки се:

   - Виж, малко съм пила, обаче искам съвсем трезво да те попитам дали искаш...

     Той не я остави да се доизкаже. Устните му покриха нейните и езиците им заиграха бавен танц, който прерасна в яростна битка за надмощие. Тя усети меките му дълги пръсти между краката си и желанието в нея все повече се надигаше. Сетивата ù се изостриха. Искрата на възбудата се възпламени. Тя сложи едната си ръка на члена му, а с другата се придържаше на стената, защото усещаше, че губи контрол над себе си под напора на ловките му пръсти. С всяко нейно движение той се надигаше, с всяка негова негова целувка тя се възбуждаше все повече.

   - Ще приема това за ''да'' - каза тя и усети усмивката му до устните си.

     После той я хвана за ръката и я поведе към спалнята си. Удари я силният мирис на мускус и изгорял фитил, когато той духна свещите, горящи на нощното му шкафче. И преди тя да е направила каквато и да е реакция, той вече беше нахлузил презерватива и тя се оказа на леглото по гръб, прикована под тежестта му. Той отново впи устните си в нейните и рязко влезе в нея. Тя простена от леката болка. Той започна да се движи в умерен ритъм, като влизаше в нея докрай, изпълваше я и така достигаше до блаженото място. Не спираше да я целува и това ù харесваше. Той се възбуждаше все повече от силния ù дъх на уиски и полъхът на Crystal Noir от шията ù. След още десетки силни тласъци той излезе от нея бавно, за да усети тя максималната си влажност, и грубо я обърна по корема, сви коленете ù и отново потъна в нея. Потъна толкова дълбоко, че тя чуваше сподавените стонове на удоволствие, идващи от устата му. Галеше гърба ù, хвана китките ù и отново започна онзи бесен ритъм, който само един добър любовник може да задържи, докато тя не се разпадне на хиляди частици от ударната вълна на оргазма... Докато той самият не усети пулсациите с члена си. Тя не можеше да издържа вече, дишането ù се учестяваше и с всеки безмилостен тласък отиваше все по-близо до края. Докато го достигна. Докато изригна. Докато се разпадна на хиляди парчета... Докато умът ù се загуби в една дълбока бездна. Той извади члена си и безшумно махна презерватива. Тя се обърна отново по гръб и се облегна на лактите си. Виждаше в тъмнината само един мъжки силует. Опиянението сега не беше от уискито... Беше от оргазма. Думите му обаче бързо я върнаха в реалността.

   - Духай ми! - заповяда ù той.

     Тя се приближи и го намери. Пое го в устата си - още горещ, твърд, дълъг и прав, с перфектно оформен връх. Той хвана косата ù и я стисна в юмрука си. Така контролираше темпото ù. Но каквото и да беше то, той не беше далеч от своя взрив. Когато усети, че няма да издържи и секунда повече, завит в устните и езика ù, дръпна силно косата ù и отметна главата ù назад. Обърна се с гръб и след минута зачезна нанякъде.

      Тя го чакаше, седнала на леглото и когато той влезе, опипом намери запалката на масата и запали отново двете свещи. Седна на креслото срещу нея. Очите им се срещнаха и двамата се взираха един в друг известно време. 

   - Отрезви ли се? - попита той.

   - Ще се повтори ли? - отговори на въпроса с въпрос тя.

   - Не ти обещавам.

   - Тогава ти пожелавам лека и спокойна нощ. - тя стана и излезе.

     Първично, спонтанно, смело, страстно (чукане) преживяване, удовлетворение, задоволеност, радост, самочувствие - всичко на едно място. А опиянението от уискито изчезна, още щом тя прекрачи прага.

© Цветомира Пархоменко All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??