Jun 2, 2007, 12:08 AM

Не ви ща Европата, отивам у Китай! 

  Prose
984 0 21
1 мин reading
 

                                  Не ви ща Европата, отивам у Китай!


  Како, я съм у градо, у болницата. Да мъ не мислиш, ако си мъ търсила де съм от три месеца... Те, вече съм добре, мога да говора, та диктувам на една женица. То аз не помним, ама добре, че Тина, на кръчмаро жена му, ми прати абер за кво съм тука. Щот дофторите само питат: „Ква я свърши ма, булка?" Пък яз гледам като свинкя у тиква. А то кво било. Дошъл некъв у село, влезнал у кръчмата и случил баш на мъж ми на масата. Той, моят, нали се там кисне, на бърза ръка гаврътнал с оня неколко чаши и станали първи акрани. Оня заразпитвал: „Абе, познаваш ли у ваше село една Ганка, нисичка, мургавка? Тая на времето що съм я връткал, нема да ти казвам!" „А-а, рекъл мъж ми, не си я връткал повече от мен, щото от 15 години ми е жена!" Те от тогава, како, съм у болницата... То не, че ми е първица да ям лобута, ама е било по-леко, та разправях, че паднах и се ударих я у кревато, я у печката. Ама сега, како, от теб нема кво да крия, щото целио гардероб да ме е залупил, па немаше да съм целата у гипс. А дофтора рече, че в очите съм мязала на китаец - едни цепки са ми останале! Моля те, ма како, нали вече сме в Европа, разпитай тук-таме у Европата ората млатат ли си жените за едното връткане, па и вобще? Щото ако и там е същото, не отивам! Ще ида у Китай, та барем да се не отличавам от них, кога мъ налага мъжо ми!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Деси, колегите са ми готини и много се разбираме! Далия, добре от мен да мине, но само един! Вили, не ме изпуска тоя мръсник и за минутка, щото знае - а ме изпусна, а...остана без вечеря, примерно.Катя, Стами и Венец все усмихнати да сте! Пинче, стой!!! По лесно е аз да си сменя пола, само ще си засека катинарче и съм готова. Пък и нали съм си пич, ще ти купя пръстенче с диаманти на аванс, защото сега платих парното...
  • Светле немога да спра да се смея.....уникална си в хумора !!!
    Поздрави ...чакам следващата серия
  • Страхотна си!!!
  • убичъм та ма, како
    Ш'са ужениш ли за мен?

    ей ся утивъм да си сменявам пола
    и нема да тъ бийм. Хич.
    щот ша съм пич, нема а съм мъш

    много си добра!!!
    -това вече го казвам сериозно*
  • Ех, Светле, Светле! Ти често се удивляваш на шега, като знаеш добре що за чудо си била, си и ще продължаваш да бъдеш, на търпението на съпруга си след толкова години на щастлив брак (искрено пожелам това всекиму!).
    Моето мнение е, че той се знае работата - защото такова Чудо като теб нима ще срещне втори път на тази земя? Отговори си сама!
  • Светле, да ти имам колегата тогава! Пусти късмет моя, само мъже са ми колеги, една жена съм за цвят у фирмата! Ама един не прилича на Бен Афлек, даже не напомня.....хихихих)Да са ти живи и здрави колегите и да те радват окото, пък нека и да те вдъхновяват!!!
  • Деси, аз наистина имам такъв колега, даже е по-хубав! Петинка, няма пък, днес ти ще си уникална! А-а, не ме интересува пък, първо аз си го казах! Анетче, за кога да резервирам билетите? Айде за четвъртък, че във вторник трябва да изпера, иначе пак гипс и Китай че го гледам само по телевизията. Вили, ще пиша, ако ми пожелаваш само хубави работи, иначе ще ти извъртя някой номер. Още не знам какъв, но ще го измисля, ако продължаваш да ме ядосваш. Шегувам се, просто исках да се изживея като гплямата работа, май добре ми се получава.
  • Опс, отивам да чета и другите ти разкази
    П.С. Може ли и за мен колега?
  • Голяма работа си! За малко съм тук, но се разсмях за цяла седмица! Имах нужда от това! ти само пиши! Да си жива, здрава и усмихната!
  • Светле, кога тръгнеш за Китай земи мъ и мени.
    щот от тоя смях по теб, очите ми все присвити.
    Несравнима си душо моя ...

    Поздрав и усмивка.
  • Уникална сладуранаааа си ти...!!!
  • Бен Афлек ли чух........продължавам да съм припаднала!!! Помооощ, къде ми е Афлечето?!.....хихихи
  • Нинче, айде и за тебе колега. Само кажи на кого искаш да прилича и ще видя какво мога да направя за теб!
  • Добре ми започна работният ден !
    Както бях съботно сънена и аз щях да падна от смях
    под бюрото !
    Страхотна си !!!!!!!!!!!!!
  • Ели, щом е такава работата, смей се! Сега чак разбрах колко е важна кирилицата! Ице, ти се размечта! Как ще стане тая да те приспивам?! Аз и сън?! Бъркаш ме с добрата ламя Спаска. Покрай мене представяш ли си някой да спи?! Деси, да ти пращам ли колегата ми, който прилича на Бен Афлек, да ти прави изкуствено дишане? Вероника, нямаш думи, но каква усмивка само! Доли, нужда от колегата?!Да го пращам ли? Прилича на Ален Делон, но е по-млад! С такива колеги нека ми е лошо!!!
  • А бе майстор си, няма съмнение - и на мен ми се свиха и насълзиха очите - от смях
  • Хахаха, вече ме бройте припаднала под бюрото
  • Скицо такава, за тези разкази ще ти пратя моя график да ги пускаш, когато съм почивка. Сега си те представям как го разказваш и ми става още по-смешно. Иначе идваш да ме приспиваш.
    Поздрави за усмивките, Светле!!!
  • Дарче, Креми, Инче и Галка, нема да се плашите, я записах карате, нема страшно! Пише се лесно. Знам и други думи - кунг-фу, таекуондо, бокс и сумо. Това последното мислим като напълнеем още 300-400 грама да почнем да го тренирам. И тогава да види мъжът ми у каков съспенс че го вкарам.

  • Страхотно е!
    Идвам и аз
    Благодаря ти,че ме усмихна,макар и през сълзи!
  • Еееее, пак те е ударила музата!

    Страхотна сиии!
Random works
: ??:??