Apr 24, 2008, 7:47 PM

Нежна обява 

  Prose » Humoristic
1313 0 18

Нежна обява

Скромна, запазена и добронамерена блондинка на 73 години, търси спътник в живота, с цел брак. До 56 години, несемеен, без деца, със собствено жилище в центъра на София. Да не пие, да не пуши, да не играе карти, да харесва домашния уют и „Вдовицата в бяло”. Да обича развлеченията, банковите депозити и да има афинитет към изкуствата, като кулинария, вътрешен дизайн, стайлинг и шопинг. Да предпочита неделните разходки пред „Евроспорт”, както Шопен и Йордан Йовков пред Крум Савов и „Нощен труд”. Много моля, да се свързват с мене само сериозни господа, които отговарят на горепосочените изисквания. За останалите тарифата е 60 лв. на час за пълна програма. Правя го като за последно, ще останете приятно изненадани, звънете, не ме щадете!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Креми, неведоми са пътищата Божии Прави всичко като за последно, после ще си говорим за последствията
  • хахахах, Светлееее, къде се върнах... Умихна ме, както винаги, чудо такова.
  • Айде, Петинка, заради теб почнах и да свиря, егати му! Анетче, склероза, скъпа! Взех много да забравям разни неща. Забравям си чантата, да изпера, да платя тока. Ей такива дребнички неща.раное!!! Позна Магдалена, лудетина съм! Ани, още не, рано ти е!!! Прегръщам ви!!!
  • Ха-ха-хааааааааааа!!! Уби ме
  • Ех, че момиче си ти...лудетина...! Хубаво и Светличко е тук...с обич.

  • Май си забравила да си напишеш телефона
  • Е, нееееееее, не е истина - така се смях, още ме държи, а бях умряла за сън след нощна...!

    Светланчик, ако видиш, че евентуално не удържаш фронта - свиркай!
    Идвам на минутата и ще делим фифти - фифти!
    Е, как ти се струва офертата, а?
    Гуш* миличка и Весели празници!
  • Люси, много дълги крака, бе!!!Това разчекване трябва да го видя! Браво на теб!!!
  • Хахахахахахахаха
    Тоя и аз ще го взема, хич няма се замисля! Моя го наритвам, ама ще му обясна защо, все пак. И аз съм блонди, като жабата съм. Хем умна, хем красива, направо съм се разчекнала на двата бряга
  • Смей се, Ася, смей се! Е, Пер, много си добър!!! Направо не очаквах, че ще се навиеш на тая ми оферта. Сега разбрах, че си приятелче щом се жертваш! Иванова, на Пер тарифата сигурно е непосилна за нас. Пусни обява като мен и ще разбереш дали ти е истински приятел. Хубаво е, че има добро сърце! Може да намажеш като мен, айде късмет, скъпа! Нямал тарифа, не на мен тия, Пер! Ани, пуснах подобен фейлетон в един женски вестник преди години. Там обаче писах, че съм по-млада. Какви предложения получавах!!! Редакцията беше отрупана от писма за мен. Ради, гладко без препятствия с мен е трудно дори да си представя. Оги, какво му плащаш?! А за волната програма нещо да кажеш?! С наколенки и космодиск направо съм неудържима. Ей, момченце, ще те удуша, само да ми паднеш!!! Вилдан, имаш право да мълчиш. Всичко, което кажеш може да се използува срещу теб в...ресторанта. Мери, разбира се, че естествена...Ум, какво беше това?!
  • Естествена блондинка?! Или оная - умната...
  • Отказвам се от коментар,защото в момента си бърша сълзите от смях...
  • Обявата... не е "менете"...аз вече се възползвах от услугата и с последни усилия ви приканвам... да се обадите...а аз сега заслужено отивам да си почина, че... вече бера душа хахахах
  • Лажова, само да вметна, че, за да е в добра спортна форма, трябва и да е майстор на следните далекоизточни бойни изкуства: "Оригами", "Икебана" и, разбира се, "Чаена церемоня"/+ 4 големи рома на крак, плюс 2 х 300 коняк гладко без препятствия/! Поздрави!
  • Този път 5 минути с глас!
    Представих си тази обява наистина пусната, плюс тел. номер. Няма да има отърване. Пробвай!
  • Иванова, нямам тарифа. Приемам нейното предложение от 60 лв/час за изтърпяване на горепосочените наказания. Не че е достатъчно за всичко това, ама нейсе... наши хора сме!
  • Айде от мен да мине ше се жертвам! Давай парите и съм готов да се понеса „Вдовицата в бяло”, афти...нитета към изкуствата, вътрешния дизайн, старлинга, шопинга, неделните разходки, Шопен и Йовков...
  • ха-ха-ха-ха
Random works
: ??:??