- Някой иска ли сладолед? - пита Гар Ван една вечер. - Аз - каза Ко Та Рак. - Аз - каза Но Щен Вълк. - Аз... - чу се като ехо още един глас. - Какво?! - учуди се Гар Ван. - Колко сладоледа да нося? - За мен - каза Ко. - За мен - каза Но. - За мен... - отново се включи ехото. - Да нямаме неканени гости? - зачуди се сенчестата. - Нищо чудно, в тази тъмница - обади се Ко Та Рак. - Защо не свети този фенер? - Този фенер е със слънчево захранване - започна да му обяснява Но Щен Вълк. - Работи само на слънчева светлина, а на тъмно угасва. - ?! - опули се котакът. Гар Ван запали свещ и отново попита: - Та, кой иска сладолед? - Аз - каза Ко. - Аз - каза Но. - Аз - каза По Ни. - От къде се взе този кон в дневната ми?! - възкликна тя. - Розов е - уточни Ко Та Рак. - И е пони, а не кон. - Не е розово - не се съгласи с него приятелят му. - От светлината изглежда така. - Какво стана със сладоледа? - попита понито. - За мен с черешка - не пропусна да каже Ко.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.