Jun 11, 2007, 10:14 AM

Очаквай неочакваното...с мен! 

  Prose
2069 0 22
3 мин reading
 

                                   Винаги трябва да има елемент на изненада!


  Няма да си споделям колко години съм семейна, защото някой със слабо сърце няма да издържи. Това е все едно да се съблека чисто гола пред мъжа ми на светло, той с това болно сърце... О, идейно, ако много ме нерви ще го направя! За да си запазя брака използвам фантазията си. На мъжа ми винаги трябва да му е интересно, по възможност, с мен. Той знае, че от мен може да очаква и неочакваното. И седи, горкия, за да види  какво още ще ми роди главата. Абе интересно му е с мен. Пък и аз съм му казала: ако иска  развод,  ще отида в съда и ще кажа, че много го обичам и не мога точно сега да  го   напусна. Той затова и не опитва, защото такъв сериал ще му разиграя, че му е бедна фантазията. Абе винаги трябва да има елемент на изненада, като любимите ми разкази с неочакван край.

  Пример.

  Прибира се любимият ми, за сега първи съпруг, късно, по малките часове и си е подготвил къс разказ защо е закъснял. Обикновено аз или се цупя, или му вдигам лек семеен скандал. Грандиозните скандали, както сте чували, се вдигат за глупости.  Понякога обаче за разнообразие му казвам:

  • - Мило, после ще ми разкажеш защо толкова се забави, сега ме остави да си догледам филма, много е интересен.
  • - Ма, чакай да ти кажа какво се случи. Пък тоя филм си го гледала най-малко десет пъти.
  • - Мило, сега ми е любимия момент, моля те, ако ме обичаш остави ме да си го догледам.

    На него му става криво, а на мен ми е гот, че той сигурно цял час си е измислял какво да ме излъже и аз - хак и го прецаквам.  Люс - десет метра встрани... от замисленото! Друг път пак  закъснява. Влиза, а аз му се мятам на врата и почвам да го целувам.

  • - Мило, как се радвам, че се прибра, толкова ми беше домъчняло за теб! - и пак му разбивам тактиката.

  По-рано като се скараме, аз съм голям инат и не му говоря по цял месец, а мога да издържа и повече.  И права или крива няма значение, винаги той пръв  проговаря. Да обаче вече ми е скучно да мълча толкова дълго, а и за разнообразие или заради склерозата, аз първа му се мятам на врата. Той е виновен, но аз на третия ден съм забравила за какво сме се карали и заради разнообразието му се меткам на вратлето. Той ме бута и мърморка:

  • - Нали каза, че никога няма да ми проговориш?
  • - Така ли съм казала, мило, дай да те цункам! - той мърмори, а аз му запушвам устата с целувки и той... се предава, защото съм ячка или досадно сладка, не знам. Ако пък ми е много сърдит, аз му казвам:
  • - Мило, ти ми се сърди, пък аз ще ти говоря. Ако си съгласен кимни, ако ли пък не, поклати глава. И аз си говоря ли говоря, той нека се сърди, не ми пречи. Обаче веднъж настинах и цяла седмица мълчах, защото ме болеше гърлото. А миличкото на всички приятели разказа колко е бил щастлив, защото било много тихо. Миличкото ли казах?! Е, сега ще му спретна такъв скандал, о, не! В събота сме на гости и приятелката ме попита какво да приготви специално за милото. Ще й кажа да изпържи рибка, тъкмо той не обича...

  Винаги като се събираме с моя компания, той все ме ръга да си тръгваме. И вместо да седим до три-четири сутринта, си тръгвам заради него към два-три. Веднъж ме заведе в неговата компания и на мен ми доскуча и му казвам да си тръгваме, а той, знаете ли какво ми отговори? „ Да видиш сега на мен какво ми е!" А, не е познал! Събувам си аз обувчицата и си мушкам краченцето в крачолчето му. Той ме поглежда странно, а аз му намигам. Тръгваме си почти веднага. В асансьюра се целуваме като влюбени. Отключваме, влизаме и докато той се съблече, аз съм си легнала и съм заспала. „Защо ме излъга" - ме пита той. Нещо да съм му обещавала?! Ето така си живееме с милото ми... не ни е скучно, но кой ти признава?!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Елена, и аз като бабите, взех да забравям с кого съм скарана. Ангар, то какво излезе, че тук са най-сладките съпруги, отчаяните са в Америка. Гери, ти си от наш'те и бързо ще наваксаш. Ще станеш отличничка. Злати, нали трябва да сме на ниво! Целувки и за тебе, Танче! Всички жени сме психоложки по неволя
  • Меричка, какво световно, какво европейско? Тъкмо се научих да псувам и айде пак да мълча, а без! Доли, ти ми се смееш, аз пък се зареждам от твоите красоти! Няма как, трябва да си помагаме. иванова, сега чак разбрах, че ме харесваш. За първи път ми го казваш...или...не помня. Ще си записвам вече, ЗА ДА НЕ СЕ ИЗЛАГАМ. Ванина, аз ще пиша, ти пък чакай! Вили, ще питам милото, ама аз много не му вярвам, така, че...Абе, собствена съм му - гадничко си е.
  • Приличаме си мъничко с тебе Петинка.Просто сме сладурки. "И аз и аз" ще кажат другите момичета, защото сме от една къвна група!!! Дар, не говори така, че ще ни разкрият! Сиа, вече всички разбраха, че от нас по-готини няма - жените от Откровения!!! Добре, Ники, повече няма така да правя, моето момче! Само не ми се сърди, моля те!!! Стами, ти какво искаш да ме скараш с Ники ли? Разкъсвам се, на кого да угодя. Ще спра да пиша, само мир да е. Моряче, то освен хитруши, други не останаха. Но поне няма да умреш от скука!
  • Анетче, мъжете ни май са учили в едно училище. Твоят поне е тактичен, а моят, мани, не е за разправяне...Ице, по-рано мълчах, а сега не спирам да говоря. Поддържам равновесието в природата, няма как. Нинче на тебе ти препоръчвам един път седмично консултации с мен в кръчмичка по твой избор. Деси, описвам ежедневиео ни и слагам щипка хумор и всичко става муци! Почти.
  • Светланке,много си готина!
    Ти ме надмина ,нищо че аз съм психолога тук!
    Твоите семейни консултации хем за безценни,хем безплатни!
    Целувки!
  • Ама си изобретателна Поздрави, Светле )
  • Лелеее, този разказ ме разби! То, аз досега не бях се интересувала от другите папки, освен от тази за стиховете... Виждам, колко много съм пропуснала...
  • Поздравления с възхищение!!!
    Благодарение на твоите разкази сайтът "Откровения" е и най-чудесната школа за съпруги!
  • Една баба казала на друга:
    - Казаха ми, че ми се сърдиш. Защо не ми кажеш защо, че и аз да ти се сърдя.
  • Светле отново си разбиващаПоздрав и чакам следващия
  • Че с такива може ли на мъж да му доскучае?
  • Ех че си изобретателна, Светле! Благодаря ти за лекотата, с която разказваш и ни заразяваш с оптимизъм.
  • Ти и инат, не може така - цял месец да не му говориш! Или той чака да дойде световното по футбол на всеки четири години
  • Те това е! Дано не попадна някога на такава хитруша! Но ще е интересно да се надлъгваме!
  • Учи ни Светле учи...аз съм си извадила пак тетрадката и записвам старателнознаешси ме ,аз съм добра ученичка...Хехе...образ бедподобен сиИ да знаеш ,чакам си брошурката дето ми е обеща
    Поздрави !!!
  • Нимой учи на мурафети женорята Светле!!!
    Хептен ши ни испушат главите от номера
    Поздрави за разказа-както винаги се забавлявам от сърце.
  • Абе,знаех си аз,че си готина/като мене/!Целувки...
  • Деси, и аз, и аз... пък даже и да е било отдавна!
    Светле, страшна си!!!
    Цунки!
  • Хахахаха/да, мЪ извините за неприличния смях/, ама тая жена иска да ме умории....хахахах
    Ах, Светле не издържам вече...., познах се в разказа ти да знаеш!! Все едно за мен си го писала!
    Погледни си пощата, Пейо е при теб!

    п.п Гледам май, доста жени ще се познаем в разказа ти......Засега Етчи и аз....
  • Ти си лекарство
    против скука !!!
    Истинска смехотерапия !!!
    И безплатна брачна консултация ...
    Защо не отвориш кабинет ?
  • Ей, образ такъв, не мога да си те представя ти и мълчание. Ама си и много хитра. Като жълто теле.(така викат при нас).
    Развесели ми!!! Поздрави, Светле!!!
  • Ех, Светле, Светле, все едно мен си гледам в разказа ти.
    То и аз на моя от години (найси) вече му смених тактиката. Като се скараме вече не му мълча с дни, и то заради едно негово откровение.
    Скарахме се, замълчах аз, след три дни проговорих, а на четвъртия той пита:"Дребен (той така ми казва нищо че съм 2 метра), я ми припомни какви бяха думите заради които ми се разсърди, че много шумно стана пак""
    Е как да мълча и да го награждавам, да бе, да ...

    Поздрав и усмивка.
Random works
: ??:??