Oct 20, 2020, 8:17 PM  

Онова старо писмо... 

  Prose » Others
354 0 3

Есен е. Някъде в началото. Септември може би, а може би октомври. Вятърът понася листата в нежен танц.

Стоя на терасата с чаша горещ чай в ръка и наблюдавам залеза. И се понасям далече, далече от тук...

Прелитам над долините, над реките и над високите планини, които някога ми се струваха толкова недостижими...
Сменям посоката и плавно се придвижвам към изток, където ме посрещат морските талази. Качвам се на рибарската лодка до кея. Потъвам в синевата. И ето ме на острова далечен, забулен в мъгла... Напразно търсех перлите на щастието, отплували с течението. Напразно търсех и онова старо писмо...

 

... 
 
Може би пясъкът е напоен със сълзите ми отминали... 

 

Може би дочувам тътени от приближаващата буря...

 

Може би перото ми рисува в мрака... 

 

 


А може би най-после съм си купила боички, за да оцветя след теб душата си...

© Есенен блян All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • На всеки се случва да се обърка, така че няма никакъв проблем.😄
    П. П. Благодаря за мнението!
  • Ами тук в случая нещата не се случват заради евентуални финансови ползи. Знам, че в наши дни има много такива случаи, но тук по-скоро става въпрос за чувства и страст, отколкото за мимолетно забавление. Тези чувства ги има и от страна на двамата и човек ако се зачете внимателно между редовете, може да ги усети.
  • Много благодаря, а що се отнася до разказа бих казала, че от една клечка кибрит изпепелява всичко наоколо. Има стихии, които са по-силни от нас и една от тях е точно страстта, примесена с дълбоки чувства, така че благодаря за предложението, но не смятам, че шефът е чак толкова виновен. Още повече, че тя ако не искаше, нямаше да остане в колата с него.
Random works
: ??:??