Jun 19, 2022, 11:12 AM

Определение 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
541 1 7

Началник е високозаплатен безработен.

© Венко Василкин All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Троя, какво друго ни остава, властари имало, има и ще - дано - няма.
    Петър Стоянов, ако му покажеш шанс за корупция, ще се пробуди.
    Екзудед, не мога да ти отговоря, тоже не съм политолог, късно е да уча.
    Йотовава, къде беше, че не ми съобщи досега, но чак преди смъртта ми... Освен това ни съм зрителослушател, ни съм собственик на радиотелевизионни приемници.
  • Между другото, Антон Кутев например е завършил Изкуствознание в София и Икономика на киното и телевизията в Москва, пък се изявява политически. А, да, хващала съм го често в неграмотност по отношение на процеси и производства, които познавам Което не му пречи да коментира и да хвърля в пространството измислените си теории.
  • Ето, не знаех, Валя. Благодаря. Ще се запиша в АОНСУ. Близо ми е до гробищата.
  • Владо, само за протокола - АОНСУ - там се подготвяха бъдещите управленци.
    А да, забраних и НБУ - от 1991 г. има Департамент Политически науки.
  • Литературно казано: изначално съприкосновение на необходимата неизбежност. Това го прочетох вчера по темата. Споделям:
    "Имахме вътрешно усещане, че е добре правителството да покаже какво може и да стигне до естествения си разпад. Но очаквахме това да се случи по-късно. Става въпрос за хора, които са неграмотни политически. Затова и изходът беше ясен", каза днес пред БНР депутатът от ГЕРБ Тома Биков.
    Това е тема за изпит на журналисти. Да изоставим факта, че Биков е провинциален актьор с незнайно образование. Той все пак е политик и обича да се явява пред хората говорно. И така: Къде и в какво е сгрешил в правоговора си Тома Биков:
    „Имахме вътрешно усещане“ – вътрешното усещане колективно ли е?
    „Естествен разпад“ – това характерно ли е за небиологични организми?
    „Хора, които са неграмотни политически“ – къде в България се изучава политическа наука? Има ли такава изобщо, освен в Сатиричния в Благоевград?
    И най-накрая – „Изходът беше ясен.“ Лайно в зачатие ли е?.
  • Да, ама и от сън да го събудиш, пак си е началник...
  • Разсмя ме, но е напълно вярно.
Random works
: ??:??