Jun 23, 2007, 1:53 AM

Пази , Боже, от ревнив съпруг и красив зъболекар 

  Prose
3306 0 32
1 мин reading
 

   

                        Пази Боже, от ревнив съпруг и красив зъболекар


  Когато си записвах в поликлиниката домашен лекар по избор, отидох при най-стария, защото смятах, че ще е и най-добрият. Само че не съм стъпвала при него, защото съм здрава. Виж, със зъбите съм много зле и все вися пред зъболекарския кабинет. Зъболекарката ни обаче не е домашна, а участъкова. И вечно е пълно с народ. Понеже съм с две малки деца, си записвам час след 17 ч., че да може мъжът ми да ги гледа. Той обаче е много ревнив. И един път дойде с мен да провери къде ходя. Зъболекарката, жена пред пенсия, го покани да влезе с мен. Щом обаче забръмча с машинката, моето съкровище моментално се изнесе.

  Много ни беше добра участъковата зъболекарка, но взеха, че я пенсионираха. Назначиха един красив младок, който пък се оказа и кадърен. Луд наплив стана за него, едвам се вреждах вече. Запиша се за 17 ч., влизам след два два часа. Мъжът ми пак започна: „Къде се мотаеш толкова, откачам с тези деца!" Той откачал, а аз - не, като че са само мои. Да взема да му намеря някои по-добри освен, ама ха! „Трябва да си оправя зъбите, не мога да зарежа всичко, потрай още малко." - казвах всеки път.

  Един ден обаче се притесних здравата. Минаваше вече 7 вечерта, а аз още висях пред зъболекарския кабинет. И хоп - ето ти го мъжа ми! В това време излезе младокът и каза: „Никой да не чака повече, ще взема само да оправя госпожата и приключвам." И се обърна към мен: „Хайде да ходим в шести кабинет, защото моята машинка се повреди. Взел съм ключа от колежката, че зная колко работа ще имаме."

  Сега спешно си търся зъболекарка ( задължително жена!) За недовършената пломба и да не е пред пенсия, че току-виж я сменили с някое младо зъболекарче. Тогава като нищо ще ми се наложи да отида и при ортопед...


© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мими, нямаш никакви грижи, уредена си!!! Ина, ако искаш и тебе ще ти пусна домашния лекар, де.
  • Веднага те уреждам при моята зъболекарка, но само ако ти ме запознаеш с твоя стоматолог - тоя младока !!!
  • Всички нещо сте се объркали! Аз нямам рожден ден, това автоматично би означавало да остарявам. Аз просто съм неродена мома!!! Запомнете го! Годините дето ги пише не са верни! Аз десет години си празнувах 35 години. Мъжът ми накрая ми вика: Айде мръдни нанекъде! ВИКАМ: ДОБРЕ, ДОГОДИНА СТАВАМ НА 34 ! Той ще ми казва, ама ха! И тотално тогава се обърках, заради него... ИСКАМ ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ МИ ИЗПЪЛНИХТЕ ДУШИЧКАТА С МНОГО РАДОСТ!!! И искам да знаете, че много ви ценя и ви обичам, ама много, много и истински!!!
  • Всички около мен сега се смеят, а един отиде да пуска обява "Търся си красива зъболекарка, която може да не разбира от пломби!"
  • Прекрасна си ...
    Продължавай да
    ни разсмиваш !
    Невероятно е чувството
    ти за хумор !
    Бъди щастлива !
    Красота и младост
    имаш в изобилие !
    Обичаме те !
    ЧРД!
    /със закъснение ,
    защото последните дни
    не бях тук .../
  • Сега Честит рожден ден (на патерица) и от мен.
    Вчера недовидях, ама що да сторя, ще се извиня.
    Ето наваксвам, пожелавам ти живот от обич озарен,
    Трепетни мигове, красиви случвания, омайни цветя.
    Любов от всички, крепко здраве и нестихващи усмивки
    Ето моя дар за теб: пет усмивки - жълти рози и целувки.


  • Честит празник и от мен!
    Радвай ни все повече!
    Усмихвай се в излишък,
    живей за мига
    и се наслаждавай на живота!
    Много усмивки и прегръдки от мен!
  • ХАхаХа Хареса ми много!
  • Светле аз каква докторка си имам... Където ми проверява червената точка в главата.

    Благодаря за настроението!!!

    Чистит Ружден Ден!!!
    Дъ ти съ случи дъ са радвъш на чуш мъш и дибел пуртофел!!! Се дъ са смейш!!! И тъ наричъме за почетна селенка на наше селу Откровеново. До баба Мара шъ та турим нъ кривъта пейкъ. Иднатъ от идиния, другъта от другио край. Щото другите дъ ни падът от смех, коги вие почните дъ бъбрити.
    Поздраве от бат Ваньо!!!
  • Честит рожден ден ,Светле!!!
    Да си жива и здрава душице !!!Само усмивки да срещаш навред и хора с позитивно мнение!!!Продължавай да ни радваш както досега!!!
  • ми то за кво да си прайш зъбити, кът мой да ти ги разбият?

    баравос, моме!!!

    и да пучерпиш с ...банбон зъбулекърчету
    ЧРД!!!* гуш
  • Жива и здрава да си и все така хубаво да пишеш!
  • Най-сърдечни пожелания за прекрасни години, мила Светле!!! Ти си богатсво!!! Прегръщам те!
  • ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, СВЕТЛЕ!
    От все сърце ти желая да си все така жизнерадостна, слънчево усмихната и сияеща! Разпилявай звънък смях, подарявай светли усмивки! И... бъди безкрайно обичана!
    От мен - букет от белоснежни целувки! Гуш! Празнувай!
  • Честит рожден ден, необхватна, необятна, неизчерпаема, непредвидима, неотразима наша Светлана!
    Как можах да ги навържа тези думи - все с отрицателната частичка "не", а си толкова положителна!
    Нито за теб мога да намеря достатъчно красиви и ласкави думи да те опиша, нито за произведенията ти - да ги коментирам!
    Бъди щастлива - винаги и във всичко!
  • Честит Рожден Ден, Светле! Светланке!!!
  • Честит рожден ден, Светле!!
    Бъди все така позитивна и пълна с фантазии!
    Обожавам те!
    А, за разказа...нямам думи!!

  • Разкошна Светлина за очите ми, Честит Рожден Ден!
    Всичко прекрасно, което заслужаваш в този живот,
    аз ти го пожелавам!!!
    Много целувки тук и за сега!
    А истинските... на живо!!!
    Наздраве!
  • Честит рожден ден, слънчице!
    Пожелавам ти всичкото щастие на света!Прегръщам те!
  • Честит рожден ден, Светле!

    Пожелавам ти и такива "лекари", които да знаят кое, как, кога и колко да правят! Което е важно за вас - жените! Нали?
    Защото при нас имаше един зъболекар - в танковата бригада, на когото му викахме "танковия монтьор"! Работеше докато стигне здраво месо, но пломбите и другите неща не падаха поне 20 години!
  • Дарче, сега съм му скочила трупешката на главата, ама някога...кой да ти каже? Тодор колев го нямаше даже. Говоря ти за началото на века - първата световна, като си спомня...Танч и Ласка, приятен ден!!! Креми, да не е като моя - гинеколог-любител, но млад, все пак не е малко! Прегръщам те и даже те целувам. А, и те очаквам!!!
  • Хехехех...
    Зъболекар пак добре... Ти ако знаеш ние, какъв гинеколог имаме?!
    Цунки*

  • Поздравче!
  • Прекрасна си!
    Добро утро и усмихнат ден!
  • Мери, зъботехника, ако ти е готин, говори му хубави работи за мен, моля те! Гледай на някои хора как им върви със зъботехниците, късмет. Доли, Здравче, благодаря ви за усмивките които ми дарихте!!!
  • Усмивки, блестяща ми Светле
  • Моя стоматолог с машинката и по двамата Ама винаги аз му се обаждам, добре, че ме подсети, Светле! Пък и на зъботехника няма да откажа
  • Колежката ме пита защо се смея с глас. Е, на твоите коментари направо понякога се заливам, да не кажа - оливам, че ще се изложа! Развесели ме, Анетче!!!
  • Ох не, тук вече ме срази.
    Между другото, аз затова си стоя с развалени зъби, не мога да си намеря подходящ ортодент.
    Отказвам да те чета, че много боли вече (а аз май това вече го бях казала).

    Поздрав и усмивка Светле.
  • Галка, Чар и Стами, да сте ми живи и здрави!!!
  • Права си Светле..пази боже
    Нощно поздравче !!!

  • Браво,браво,само така
Random works
: ??:??