Jul 27, 2007, 4:11 PM

Перманентни репортажи от Бургаския плаж - 2 

  Prose
744 0 4
1 мин reading
 

Перманентни репортажи от Бургаския плаж 2


Докато люпя слънчоглед и около мен деца строят пясъчни замъци, чувам по "Алфа радио" за огнени пламъци. Междувременно вече е обяд, а корема ми стърже от глад.


 Спомням си, че в "Стария елен" ли, в "Златната котва" не съм пила дори поморийска гроздова. Щото кмета Йоан ни предлагаше препечена сливовица от Троян и едно солено еленско филе, вместо да сложи салата "Френска целуФка" -  фино европейско мезе. 


Време е, крайно, Йоане, да се огледаш при Киро... каквото днес подхванеш утре ще оставиш живо. И в център - ляво на старото казино, дето е малко над лятното кино, повечко пейки да сложиш, криви, зер бургазлии - и те пощеливи.

Ще сядат ми, милите, там под звездите - целувки, прегръдки и гушки безкрай.

Фарът просветва в Созопол с лъчите и в общината настанал е земният рай...




Уиски със фъстъци и от време на време бадеми... и... Тони Димитрова.

Дайте портокалов сок, защото в пицарията на Лео съм на изпитателен срок...


Не, нямам, не, не, нямам какво да ви дам... ооооо


Гено, ма, Генче Трайкова - трай си моме...

27.07.2007.

© Мери Попинз All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Шарж и нищо повече! Скечове като при Слави.
  • Това трябва да е някакъв нов жанр, за който не съм чувала...Но е свежо...
  • Е, те така тъ аресвам. С "френска цалуфка" на кривъта пейкъ.
    Те там пущеливити шъ ги лекуваме. Оти язе освен кмет и дофтур малко си падъм. Народнъ медицинъ.
    Въх, пак мъ усмихнъ!!!

    Поздрави за среднощните усмивки, Мери!!!
  • Сладураната ми тя!!!
    Кефя ти се, мацко!
Random works
: ??:??