В стаята е светло. Сините пердета спират лъчите на мартенското слънце. Чува се тиха, успокояваща музика от тонколоните на компютъра. Седя тихо на стола и държа навлажнена салфетка. Очите ми са зачервени, а сърцето ми тупти стремглаво. Гледам колието, което той ми подари. Колието, с което никога не се бях разделяла. Не, не го гледах в отражението на огледалото... Стоеше пред мен, на бюрото. За първи път от самото начало го бях махнала. Колко странно изглеждаше там... не на врата ми. И пак една сълза се стече по бузата ми. С всяко мигане, всеки миг със спомени от прекараните моменти, слълзите се лееха по-бързо и по-бързо. Той ме гледа влюбено, зарива пръсти в косите ми... Проронвам сълза... Виждам очите му, по-дълбоки от океана, по-сини от небето, по-красиви от божествените... Проронвам сълза... Усещам устните му върху своите. Изпълва ме любов. Проронвам сълза... Грее слънце, разхождаме се прегърнати в парка... Проронвам сълза Минаваме покрай онзи паметник, от който се открива гледка към езерото. Пълнолуние е. Той обгръща кръста ми, притиска ме към себе си и ме целува... Проронвам сълза... Усмихва се. Пронизва ме остра болка... Стоя в стаята си, превъртайки най-красивите си мигове. Най-красивите, изживяни някога. Тихо ридая по изгубената си любов. Погледът му ме преследва. Усещам го до себе си. Чувам гласа му, аромата му е просмукан в съзнанието ми. Там... Пред паметника пак седим. И луната пак е същата. Чувам двете бленувани думи "Обичам те". Ах, таз' сълза как пари... Защо това не е реалност и сега? Нима това е краят?...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.