Nov 14, 2021, 7:24 PM  

"Празни мисли на един празен човек" 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
348 3 14
2 мин reading

Несподелената любов е, като снежинка, колкото по-дълго стои в протегнатата ръка се превръща в капчица, като сълза за сбогом.

...............

Раждаме се с лошо зрение и умираме така. Интересно ми е, дали през целия живот, някога виждаме добре.

...............

Ако нещо е пречка в любовта ти, прескочи го, зад него те очаква Любовта.

...............

Няма празни мисли, има празни хора.

...............

Казват, че очите са прозорци към душата. Чудя се, къде ли е вратата?!

................

Много хора Обичат... Себе си.

...............

Когато пресичаш "магистрала", не мисли за идващите коли, а затова, което ще остане от теб след тях.

..............

Ако изкачваш "планина"... С разранени пръсти стигнеш до върха и извикаш "Обичам те", но ти отговори само ехото... Явно си се катерил на вятъра.

...............

Малко хора вярват в Бог, защото повечето вярват на бога в себе си. 

................

Ако търсиш истината, винаги я търси в купа с лъжите, защото те постоянно я следват.

................

Ако не мечтаеш за бъдещето, значи си умрял в настоящето.

................

Един Човек цял живот Обичал, заради това го убили. После разбрали, че е Божият син.

Сега много малко хора обичат, може би от страх да не ги убият другите хора.

...............

Ако се чувстваш сам, докато обичаш, значи обичаш самотата.

..................

Когато гледаш звездите, трябва да си на Земята, защото в Космоса, някои звезди са планети или дори, просто големи камъни.

...................

Никога не казвай никога, защото никога е минало време на някога утре.

..................

Странни животни са хората, не обичат животни.

.................

Надеждата в чудеса е чудна надежда.

................

Ако можеш да Мразиш, значи не можеш да Обичаш.

..................

Няма принцеси(принцове) и жаби. Има жаби и хора. Или по-лошият вариант жаби и жаби.

..................

Не скачай в пропаст, ако не знаеш, колко е дълбока.

...................

Не вярвай на всичко, което са ти казали... Вярвай и на това, което не са ти казали.

....................

Не се опитвай да си спомниш нещо, което си забравил... Явно няма стойност.

...................

Ако счупиш огледалото на живота си, не се опитвай да го залепиш, защото от там ще те гледат много отражения, но на никое няма да си ти.

...................

"Убийствена тишина"... Тишината не убива, убива дърдоренето.

....................

Ако цял живот си строил стълба към небето и накрая откриеш, че си под земята, явно си строил с огледало пред очите си.

...................

Не Обичаме само Бог, а Обичаме Бог и всичко, което е сътворил.

....................

Когато се правиш на остроумен, внимавай да не си много тъп.

 

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Опозиционните двойки в света съществуват, за да направим разликата. И затова е необходимо и черното, и бялото...
  • Благодаря, Пепи!!! Само че, не съм още целунат, тъй че съм си жаба.
  • Ша кажа на Колев, че моят боклук е биологичен и не подлежи на облагане.
  • Тихуу! Ще вземат да ни обложат с данък смет
  • Пепи, аз съм се избушил, ама много боклук и го хъргам в Сайта.
  • Сама си го започна, сама си слагай края Аз диалог с теб не съм търсила, просто бях учтива, за да не висиш коментарно изоставена. Извинявай
  • Ейкейче, хаплива ли? Въпрос на гледна точка е. Сега изхождайки от реакцията ти, те питам: Защо си така отбранително настроена, че виждаш хапливости, а не шеги?
  • Щураче, не съм се изпразнил, защото не съм бил пълен, а РАМ паметта ми е само два байта.
    ЕйКей, защо си чистиш хард диска, спомените са важно нещо.
  • Хмм, не предполагах, че има глави с твърде малко гигабайти и постоянно трябва да си освобождават място
  • А този човек защо е празен? Изпразнил се е в мислите си или мислите са го изпразнили?
  • Права си уникално е празен човек да мисли.
  • Благодаря ВИ!
    Ако беше написал коментар Петър1, ще да звучи
    "Внимавай, ВИ!!! В сайтовете бродят много "тролове" и Джером К. Джером ще се обиди!"
    Направо го чух, как ехти, като "божествено" напътствие.
  • "Много хора Обичат... Себе си." Няма лошо да обичаш себе си, лошото е да обичаш само себе си! Харесаха ми тези мисли!
  • Празни в кавички. Пълни са, стига да можеш да четеш с разбиране 🙂
Random works
: ??:??