Sep 21, 2023, 10:42 AM

Преди всичко - честност към избирателите 

  Prose » Narratives, Humoristic
147 3 5
1 мин reading

-     Здравейте! Аз съм Иван Иванов, депутат от партията на Карабельов, собственост на картел „Чингачгук“…

-     Приятно ми е! Петър Петров, депутат от партията на Черносинкьов, преди командирован при Самурчев, всъщност собственост на Иполитов и Рачевичев – по 50%...

-     Възхитен съм, господа. Първан Първанов, депутат от партията на господин Мухлюзов, всъщност регистрирана в офшорката Скалист бряг, собственост съм 30% на фирма „Дон Кихот“, 60% на „Санчо Панса“ и останалото на дребни вложители…

-     Привет, уважаеми колеги! Драган Драганов, от партия „Лунен лъч“, партия „Рибоци“ и съвместна собственост на частни инвеститори от групировка „Табакоракъджан“…

-     Хубав ден, господа! Аз съм…

хххх

-     Какво става? Какви са тия?

-     Депутати, господине…

-     Но -  собственост на, проценти владения…

-     Е, решихме да станем честна държава. И започваме от парламента. Вече всеки е задължен да декларира чия собственост е, коя фирма инвестира в него, за чии интереси работи…

-     А избирателите какво казват?

-     Ми, какво… Доволни са. Те и преди се сещаха, сега поне не се напъват да разберат кой в коя партия от чие име е, чии интереси защитава, кой му плаща…

-     А народните интереси?

-     Ееее, минавате на фантазьорство… Ние сме пазарна демокрация, а не израз на утопични морални бълнувания…

 

 

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пропуснал си го раздела, и ти се вързах!
  • Благодаря, Пепи!
    Аз не споменах ли, че това е фентъзи?
  • Тази честност нещо не се котира, щом с всеки пореден избор избирателите все повече Намаляват. Избирателите ли изгубиха вяра в честността или честността си изгуби честността?
  • Благодаря, Надя!
  • Честност и избиратели две несъвместими думи в едно изречение...
Random works
: ??:??