Oct 3, 2020, 4:28 PM  

Пренаписване на историята 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
670 5 19
1 мин reading

 

- Деца, кой е създал кирилицата?

- Цар Киро, госпожо! За това са я кръстили кирилица.

- Как цар Киро,такъв не сме имали!

- Имаме, госпожо, имаме! Тате що тогава вика на мама "Булка, я бегай до супера да ми вземеш една от царкировите!"?

 

- Ученици, на кой цар носи името Борисовата градина?

- На цар Борисов, госпожо!

- Не се казва цар Борисов, а цар Борис!

- Защо тогава татко казва, че най-после българинът вижда какво е истинско царско управление? До сега историята ни е била приказка. Значи той е първият ни истински цар!

 

- Комшу, колко пъти ще ти казвам, че деца се бият с акъл, не с пръчка?

- То за това на ваш'те им личи, че бой никога не са яли!

 

- Моята жена така хубаво готви, че като дойде време за вечеря, бяга на протестите! Сама не ще да седне да си го яде!

- А моята пък бяга у комшията - не можела да заспива гладна...

 

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • За съжаление, болезнено тъжно, истерично-смешно, Бени...
    Благодаря!
  • Много е добро, Пепи! Поздравления!
  • LATINKA-ZLATNA (Латинка-Златна) - това е най-тъжното: вместо образованост и любов към род и Родина, плюем по нашите светини...
    Не ми се мисли в съвсем недалечно бъдеще какво ще е тълкуванието ни, повсеместната неграмотност и ниска култура са отчайващи не само, но и взимат превес и се броят за оригиналност и забавление.
    Благодаря ти!
  • Щеше да бъде смешно, ако не беше толкова тъжно!...
    Образователната ни система е на много ниско ниво, за съжаление.
    Благословен ден, Паленка!
  • Това с кирилицата и Цар Киро е право в десятката!
    Смешно е.
  • Сериозно смешно, сериозно комично, сериозно комитрагично... Градим или деградим - туй е въпросът?!

    Благодаря!
  • Сериозно смешно...
    Виж си пощата.
  • Снощи ги четях на една приятелка по телефона, а тя - ха ха ха, и накрая "От фейса ли ги четеш, чакай да вляза и аз да видя!" 😀😀😀

    Теди - Таз година в София, догодина във Варна и останалите градове! Обещавам!

    Наде - аз не ходя на протести, че и аз не мога да заспивам гладна...

    Дени - отивам до супера за една кирилица!😀
  • Пепи 😁😁😁😁
  • Свалиха ме от метлата, с усмивка - творбата ти и коментарите. Благодаря!
  • Оооо, не се сетих😀😀😀 ама тогава щеще да е БАТЕ Борисовата... Усещам, че искаш да ми се измъкнеш май😂
  • terita (Теодора Атанасова) - воденицата е кръстена на БАТЕ Борисов 😀
  • Във Варна имаме и Борисовата воденица, Пепи, игнорираш ни...😀😉🌞
  • Да! Точно,майсторе! Но беше излязло вече в публикувани, като ми хрумна и за Борисовата градина,за това го допълних днес.
  • Трябва да е Бойко-Борисовата градина.
    Сигурно някои деца не се съмняват и че БАТЕ Борисов е футболен отбор, кръстен на Бат' Бойко.
  • Една крачка е разстоянието от комедията до трагедията. Театралната маска - едната страна на лицето се смее, другата плаче.

    Благодаря ви!
    Още една щуротийка ми хрумна, ако не я забравя до утре, и нея ще я прибавя.
  • Курирози 😊
    Поздравявам те 😋
  • !
  • Ей,това пренаписване на образованието и науката ще продължи да се развива!
    Да погледнем оптимистично, значи да не сме реалисти...
    Браво, Пепи, размисли и страсти за безвремие между визия и реалност!
    Да му мислят младите хроникьори!🤯
Random works
: ??:??