Jun 11, 2008, 9:17 AM

Преодолей страха си... 

  Prose » Others
1066 0 3
Страхът е най-лошото качество на един човек...!

В някои случаи си струва да го преодолееш... за да не съжаляваш след това, че не си сторил това, което си искал да направиш или кажеш!

Струва си да преодолееш това чувство и да докажеш на света и хората около теб, че си силен и борбен човек, без страхове и съмнения!

Струва си да кажеш на човека, когото искаш най-много... че мислиш за него постоянно и не си го забравил... и не ще го забравиш, защото тези моменти, изживени с него са най-хубавите в живота ти... и да не те е страх от отговора му...!

Но уви, този страх не се преодолява толкова лесно... страхът от отговора и болката, която може би ще изпиташ, те плаши... не можеш, макар и да съжаляваш, че не си преодолял това чувство и даже не си опитал...

© Рени All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много е хубаво и съм сигурна че много хора изпитват точно този страх..включително и аз.. :*
  • Страхът е най-лошото качество на един човек...!

    Абсолютно вярно!...Или поне едно от многото.
  • Баш пък тоя страх се преодолява доста лесно. Така да се каже, страхът от болката е нещо доста егоистично. Нека да боли пък, по-добре така, отколкото никак. Тц, пуст страх. Но все пак и страхът си има причина да съществува. (както всичко..май) Страхът го има, за да предпази човека...от болка. Но ако искаш да се отдалечиш от този човешки егоизъм и да живееш истински...е, тогава трябва да захвърлиш страха... или поне така би трябвало, кой знае. Все пак има толкова много различни гледни точки. Този страх се преодолява с времето, с натрупания опит, с търпение...такива неща. Добре, не е лесно, но никак не е невъзможно.
    Е, кой знае..при всеки е различно. И все пак... браво : )
Random works
: ??:??