Sep 21, 2023, 5:58 PM  

Превъзходството на руснаците е очевадно!!! 

  Prose
169 6 2
2 мин reading

Един колега по перо от друг сайт, известен с прокомунистическите си убеждения, но и с майсторско перо, поднесе на 21 септември 2023г. актуален материал, който съдържа следната извадка:

 

"Ерата на превъзходството на САЩ във военните технологии приключи. Това отбеляза на 20.09. Мара Карлин, зам.министър на отбраната в Пентагона по въпросите на стратегията, планирането и способностите, по време на реч в Института „Роналд Рейгън“.

В речта ѝ, която беше излъчена в YouTube канала на фондация „Рейгън“, тя заяви, че Вашингтон трябва да опрости международните правила за търговия с оръжие, които регулират износа на американски военни технологии, защото те само затрудняват споделянето на разработки с партньорите.

„Те са разработени във време, когато Съединените щати са имали превъзходство във военните технологии и ние не сме заемали почти нищо от другите. Това се промени и сега тази система изглежда по съвсем различен начин“, отбеляза Карлин, като добави, че сега САЩ ще трябва много да се учат и много да споделят със своите партньори и съюзници.

На 19 септември The Washington Times писа, че Пентагонът се нуждае от военни космически способности, за да защити Съединените щати, както и да защити съюзниците и партньорите си от използването на космоса от потенциални противници. Вестникът отбеляза, че САЩ изостават от Русия и Китай по отношение на военните възможности в космическото пространство."

 

По повод тази извадка искам да споделя следното:

 

Не зная колко са изостанали САЩ от Китай и Русия в космоса, но с очите си видях /преди няколко години/ колко напред са руснаците в приземната техника. Военните демонстрираха пред Путин нов модел военен автомобил и той направи безуспешен опит да се качи в автомобила и да се повози. Казвам безуспешен, защото въпреки неистовите усилия на Путин вратата на автомобила не се отваряше. Тогава притича един руски генерал и започна силно да блъска и тегли вратата. След около 20 секунди тя най-накрая поддаде и се отвори. Генералът облекчено въздъхна, а Путин се намести на седалката с мрачно изражение на лицето. И тук си спомних за един добре позабравен виц:

 

"На жена устата и на руска кола вратата се затварят с удар!".

 

В случая, с не толкова тънката разлика, че се касаеше не за затваряне, а за отваряне на вратата на руска кола!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Казват, че Русия никога не е толкова силна, колкото изглежда. Но казват също, че никога не е толкова слаба, колкото се представя. Русия обича България, колкото ни обича и САЩ - подчинено, с превъзходството на бог, който понякота слиза сред неравните.
  • Младен, Руските Военнокосмически Сили непрекъснато демонстрират "убийствено превъзходство " и на Луната!Наскоро при прилуняване на южния полюс на Луната така "меко" кацнаха,че Слава богу нямаше космонавти в модула,защото щяха да останат с постоянно местожителство.
    Ех,пък какъв самолетоносач имат!
Random works
: ??:??