May 21, 2022, 8:30 PM

Приказка за капката- в три варианта 

  Prose
787 3 13
1 мин reading

 Вариант едно

  Имало едно време едно момиче, което толкова харесвало и искало пеперуди, че помолило Бог да и даде винаги да има пеперуди край нея. След няколко минути се позвънило на вратата и куриер донесъл една пратка. Отворило я, а вътре била голяма прозрачна кутия, в която пърхали пеперуди. Имало бележка "Давай им по една капка сладък сок и те винаги ще бъдат до теб." Дни наред стояла и ги гледала с възхита и обич, давала не по една, а по много капки сладък разтвор.

С времето свикнала и понякога забравяла за захарната капка. После все по-често забравяла и един ден ги намерила мъртви.

Тогава Бог и казал:

- Щом не можеш да даваш по капка от времето си за своята мечта тя ще умре 

 

Вариант две

....... След няколко седмици радвайки се на Божия дар. Една сутрин видяла в кутията освен пеперуди и много гъсеници. Уплашила се и промълвила " Господи, аз не исках гъсеници!"

След това спряла да дава по капка сладък сок и пеперудите умрели.

Тогава Бог и казал:

- Ако истински обичаш пеперуди, трябва да се примириш с гъсениците.

 

Вариант три

........ След като дълго се радвала на пеперудите и омръзнало да ги храни. Решила да ги пусне на свобода и те отлетели. Вече нямала грижата да дава по капка сладък разтвор, но нямало и пеперуди край нея. Станало и много тъжно и отново помолила Бог да и даде, край нея винаги да има пеперуди.

Тогава Бог и казал:

- Когато пускаш мечтите си на свобода, защото ти е омръзнало да даваш по капка за тях, никога не искай и не очаквай отново да се върнат.

 

Мога да напиша много варианти на приказката, но не трябва да ставам скучен.

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Трябваше да напишеш приказен джентълмен
  • Това са думи на джентълмен.
  • Никога! С теб можем да бъдем партньори, като Илф и Петров, но никога конкуренти.
  • За мен извода е, че нищо на този свят не идва даром. За да имаш трябва и да дадеш.
    И тук виждам сериозен конкурент в приказките.
  • Благодаря ти, Нина. Но свободните пеперуди прелетяват и после изчезват, за да бъдат винаги с теб трябва да се научиш да летиш с тях.
  • Понеже и аз обичам пеперуди се появих тук да прочета. Хареса ми вариантите. Мисля, че пеперудите са най- красиви, когато са свободни. Ако на момичето му липсват, винаги може да ги намери. Така е и с мечтите. Пиши, Жабок, интересни истории разказваш.
  • Да, чуждата злоба понякога е полезна и от нея могат да се създадат нови пеперуди. Достатъчно е да я приемеш, като нещо, което ще помогне на твоите пеперуди.
  • Храна за гъсеничките
  • Да, ако сам не решиш, че е трудно да се хранят пеперуди.
    А ония шушулките, са удобни да си направят пашкули пеперудите.
  • В нашия свят вариантът е един: Много хора завидели на момичето и започнали да разпространяват от грозни по-грозни истории за това как се е сдобила с пеперудите, заявявали ги така, сякаш са неоспорима истина. Виждайки, че въпреки това, момичето си оставало щастливо и пеперудите си кръжали около него, изспивали все повече злоба и ненавист, докато се превърнали в сбръчкани празни шушулки, които никой не забелязвал. Никой по никакъв начин не може да отнеме онова, което Бог е решил да даде някому
  • Скити, ето ти и пародиен вариант.
    Момичето давало по толкова много сладки капки, че те ферментирали и... Пеперудите се натряскали
    Пияни мечти е много лошо нещо. Накрая стават алкохолици и не можеш да им насмогнеш със сладки капки.
  • Скити, напиши ги, колкото повече варианти, толкова има шанс за пеперудите.
  • Знаеш ли, започнах да пиша в коментар вариант четири и пет, но се отказах
    А тези три варианта, много ми допаднаха!
Random works
: ??:??