Jan 23, 2010, 3:32 PM

Приказка за модерните болести 

  Prose » Humoristic
638 0 0
3 мин reading

 Една сутрин Дулсинея се събуди  със странното усещане, че котаракът в чизми вече  е скъсал с нея и никога повече няма да се върне, въпреки клетвите му за вярност. Беше си намерил друга муза и тая муза беше небезизвестната попфолк певица Надрусана. Какво да се прави, има ли място тук за вайкане?! Не и когато татенцето на Дулсинея щеше за утеха да ù купи нова тиква, теглена не от шест врани коня, а от цели триста шестдесет и пет конски сили. Ихаа, щеше да препуска с мръсна газ из родните шосета, подвиквайки весело на катаджиите. Някакъв си котарак да я напусне?! И преди това и Дон Кихот, че и Хитър Петър. Ще си хване Хари Потър, може и да е добър знак, щото  се римува с бившия Хитър Петър. Няма да е зле все пак обаче да се допита до личната си ясновидка. Така, за всеки случай.  От утре тръгва на курс по маникюр и ноктопластика, реши неопечалената Дулсинея, а тате щеше да ù отвори едно салонче, където по цял ден с приятелки ще пийват минерална водица за разтуха от летните горещини пред климатика, мечтаейки си тайно за тортички и баклавички  и ще обсъждат целулита на минаващите бедни девойчета. Какво да се прави, не е виновна тя, че има парички и изглежда добре с дебелия си пласт фон дьо тен. Златната рибка отдавна беше изпълнила всичките ù желания и беше излязла в пенсия, нищо че не беше достигнала прага на пенсионната възраст. Тате имаше връзки навсякъде и беше дал едно рамо, нали беше обичната му дъщеря от шестия брак с една от доведените сестри на Пепеляшка. Ех, беше се родила под щастлива звезда и я очакваха още много славни мигове и не спираше да си го повтаря, залагайки на това, че подсъзнанието може всичко. Сега да хапне една пилешка супа за душата и да реши какво ще прави по нататък. Май ще трябва да посети първо фризьора си. Та нали всяка промяна започва от прическата, така ù беше казвала злата ù мащеха Снежната кралица. После може би отново ще трябва да си избели зъбките  при личния стоматолог на всички тв водещи на телевизия „Лайффиешън +”. Процедурата сега беше най-новият писък в тези среди, чийто списък от чакащи се точеше в недалечната 2012 г. Дано дочакат да им дойде редът. Тя имаше връзки и тук и беше екс гадже на бодигарда пред сградата. Какъв глупак беше. Мислеше си, че ще докопа паричките на тате. Но той му прати опашка и не след дълго разбра къде криеше едрата сол за износ през Суецкия канал. Но Торбалан, така се казваше бодигардът, все още я обичаше, нали беше неговата ”муци”. А и беше печелила цели два пъти конкурса под наслов ”Най-свежа перхидролена коса” в родното си село, преди да се преместят в големия град и новозакупения мезонет с изкараните от тате с пот на челото парички от продажбата на стари кутии от пепси кола. Те бяха такава рядкост, имаше ги само в корекома. Такаа, вече ежедневието ù е изпълнено със смисъл и може най-сетне да се повдигне от леглото, нищо че вече слънцето съчувствено намигаше от запад. Все повече ù харесваше да е нощна птица, тъй като само тогава не се забелязваше, че едното ù око е изкуствено. Загубила го беше в неуспешните си опити сама да си постави изкуствените мигли, тъй като нямаше търпение именно тя да демонстрира първа най-дългите такива, на партито, по случай току-що родилия пудел на омразната ù конкурентка, по големина на силиконовите кубици, поставяни някога в историята на силиконовата долина. Поне не носеше превръзка като тъпия, карибски пират. Айде, повдигна се...

© Пепи Оджакова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??