Jul 14, 2007, 11:06 AM

Приятелки сме - всичко си споделяме 

  Prose
1400 0 27
2 мин reading
 

Приятелки сме - всичко си споделяме


  Когато работех в банката с колежките бяхме приятелки и всичко си споделяхме за децата, за свекървите, за мъжете. Коя по колко пъти, сутрин ли, вечер ли, какво и как. Подробно. Като идваха да ни взимат от работа ние поздравявахме този, който е уважил жена си сутринта рано. Той се изчервяваше и питаше другите мъже:

  • - Абе, тия нашите всичко ли си казват?
  • - Жив да си братко! И кога, и по колко пъти ходиш до тоалетна се знае.
  • - Мале, ужас!
  • - Ще свикнеш, още си нов.

Точно след Нова Година с мъжа ми се скарахме. Детето беше във ваканция. Колежките ми, с децата, си бяха заминали в Чепеларе за ваканцията. Така ли, викам си, щом ми се сърдиш, аз няма и минута да седя при теб. Обадих се на момичетата да ми запазят стая, обадих се на друга дружка да дойде да ме вземе с колата и заминахме право на Пампоровец. Изкарахме разкошно една седмица. Прибрахме се, моят пак не ми говори. А, какво става? Викам си: да не ме закача толкова дълго време, само си е намерил любовница да ми върши черната работа. И реших да си отбелязвам в календарчето с точка, кога ме е уважил. Мина се още ден-два и... се започна... пропуснатото. Точка до точка. Ден-два почивка и пак точка до точка. Бая бяхме наваксали пропуските за двете седмици, че и преизпълнение на плана имаше.

  Един ден, в работата, Марианчето ми бърка в чантата за календар, нещо да провери и ме пита уплашено:

  • - Мила, добре ли си?
  • - Да, що?
  • - Ама ходила ли си на лекар скоро?
  • - Не, защо да ходя?
  • - Какви са тези кръвоизливи, цели два месеца? Задължително иди на лекар, с това шега не бива!
  • - За какво ми говориш?

 Тя ми показва календарчето и аз през смях й разказвам как моя ме е изоставил, ама после наваксва пропуските.

  • - Ма твоя мъж е с 10 години по-млад от моя отличник, но това...

 Разказала нашата на мъжа си за календарчето и нейният започнал от време на време да я пита:

  • - Аз догоних ли го?
  • - Още не си!

 Много бил обезпокоен горкият, че е по-млад, а изостава с графика. Един ден идва Марианчето и ме пита:

  • - А как си отбелязвате, когато... сутрин и вечер?
  • - А, това трябва да го пробвам и ще ти кажа. Щото съм го позабравила.
  • - Моля те недей, нека първо изравниме, щото моя се поболя.
  • - Добре, ма, па ти му кажи, че с 1 точка сте пред нас. Водите в резултата.
  • - Тая па, ти луда ли си?! Всъщност, луда си, кой си води такъв календар, само ти можеш да го измислиш?!
  • - Е, браво, повече нищо няма да си споделям.
  • - Нали те знам, че не можеш, айде дерзай, измисли още нещо по-така.
  • - Само кажи! А знаеш ли, Надето нещо е измислила за събуждане на мъжете?!
  • - Айде при нея да разберем.
  • - Айде, ще научим нещо ново! Тая що е шашава ще им развинтим фантазиите. Не им е лесно с нас, ама кой издържи е юнак, само така! Да са ни живи и здрави, че ни търпят щуротиите!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ах, морето... Стами!!! Нямам време да ви опиша и пускам стари нещица. Радвам се Джейни!!!
  • Вили, за каква възраст говориш, че нещо...Правили сме и по 10. Нека да е 1 път, преко сили 2, но баш както си требе!!! Дес, очаквай нови!!! Ало, ега ти календаро, ти ме замая бе, Пинче!!! Още ли броиш?! Моряче, вече ми подариха, ще разказвам. А "Хубава жена" е супер филмче!!! Как няма да съм лъчезарна като ви имам, Вили!!!
  • Всички вие сте ми равни, та и отгоре, Здравче!!! Ан-Джу, Да имаш повече поводи за усмивки!!!
  • Моряче, ти пък ще ми кажеш за телефона. Даже е хубаво! Защо ме командваш, ние като се ожениме ти ще ми се качиш на главата!!! Целувки Нин!!! Искрени поздрави и от мен, Вен! Ангар, дай адреса на тоя дето с лека ръка зачерква всичко и започва сначале!!!
  • Ангар, как си другата събота и неделя? Обичам те Пет!!!
  • Колко си права Анет!!! Адамов, обожавам те!!! Коментарите ти де. Ицо, внимавай какво си пожелаваш!!! Кафе и водка ли?! Отпуската взимай и право при мен! Мерси за съвета Мери, целувки!!! Дарче, елементарно е. Кръстосваш патка и змия. Хем по-дълга шия, хем раздвоен език...Ма ти за какви патки ме питаш?! Луничке, аз още колко идеи имам ако знаеш!
  • Е, това със календарчето много ми хареса!
  • Така е Светле ,затова са приятелките да си споделят, да няма тайни ,една на друга да си разменят идеи.. хихи понякога от тези идеи мъжете малко изпушват ама неиси....
    Поздравче Сърничке за свежата идеика!!!Лелей от морето колко ли точки ще донесете...нека са повече от допустимото!!!
  • Здравейте, Компанията! Исках малко да си почина и затова отново съм на седянка в "При Светла"!

    Да и кажеш на тази твоята героиня да яде повече морски продукти и ще спре да забравя! Защото всичко е толкова елементарно: Сутрин - преди датата, вечер - след датата, по обяд - зачертава цифричката! Може и да го критикува за несправяне (с черно) или поощрява (със зелено). При три предупреждения (отбелязване с червено) - почва "да го сравнява" с ... Щото и тя душа храни! Тъй де! Амма ха! ...

    Благодаря ти за лъчезарното настроение, което подаряваш! Поздрави!
  • ВилиТ, аз тъкмо влязах за да изтрия отзива си с вица, но зарад твоя отзив ще го оставя. На руски аз съм го слушал през 70-те години, а на български го зная - като си направя сметката - не по-късно от 1955 година. Колкото и да е странно, всичките мръсни вицове от родния край съм ги чул като дете; разказвали сме си ги като деца, преди реално да разбираме нещата; главно зарад веселата им част; а на по-голяма възраст не беше прилично и не беше прието да се разказват мръсни неща.
    Освен това на руски вицът завършва с това: "- Ну, давай сначало!", а българският вариант има много хубаво продължение!
    Моряко, може да не се е разбрало, но аз написах какво съм правил, а не какво ще правя! Най-вероятно е отсега нататък нищо да не ми струва!
  • Ако някога се видим - ще ти подаря голям настенен календар! Ползвай го, за каквото сметнеш за нужно! И го закачи, където поискаш!
    Ангар, Ангар! А ти знаеш ли, колко ще ти струва цяла нощ? Поне, колкото ще ти струва да спиш още половин месец в хотелския апартамент! ("Хубава жена" е много глупав и нереален филм! Повярвай ми!)
  • СвИтлано, СвИтланоооо...

    нямаш равна!

    Отивам да си "преброя" календара)

    усмих*
  • Мале мила, мале мила....хихихих!!!!
    Напаст, че и отгоре!!!
    Водя си записки и аз ...., след това стриктно прилагам наученото!!!!
    Че, кой ти дава такива безплатни съвети?!?
    Само ти, Светле, само ти!!!
    Моя само седи и се чуди, какви нови " хватки " знам!!!!
  • За останалото - ти си знаеш! Благодаря за хубавото настроение при теб!

    Ангеле, този виц и аз съм го чувал като за поручик Ржевски, а го разправят и като легенда за Пушкин! (който е известно, че е бил любител по тънката част - все пак не е бил с руско потекло !)

    Но ако си по-млад и в условията на моряка - може, може...! Но на неговата възраст! На нашата с теб - 3-4 пъти е добре да не ни излезе лошо име!

  • Днес деня ми ще е хубав!
    Щом го започвам с усмивка, която ти предизвика!
    Хубав ден и на тебе, Светле!
  • Морякът написа: "Ангар да прощава - повече от 7 точки за три часа не би могъл да сложи!" За три часа наистина не може - аз мислех че е за 24 часа.
    Но в странджанският фолклор се разказва за някой, който се обзаложил с една вдовица (облогът тогава се правел за по една нива; и такъв облог не можело да е с друга, освен с вдовица), че ще й постигне последователно 20 точки (само че тогава точките ги отбелязвали с чертички). Започнали, но малко преди края се скарали: той казва 17 са, тя казва - 16 са. "- Не! Седемнайсет са!" "- Не - 16 са!" "17 са!" "16 са!" "17!" "16". Накрая мъжът зачеркнал чертичките и казал: "- Добре тогава, почваме отначало! ..."
  • Невероятна си !
    Уникална !
  • Мен ако питаш, изключително много, ако не и всичко, зависи от вас! Само от вас! От настроението, как да го изненадате с облеклото си в дадения момент ...! И най-важното - никакви отговаряния на телефоните, който и да позвъни!!! С други думи - телефоните изключени! А децата да са на кино, по възможност на двусериен филм! А Ангар да ме прощава - повече от 7 точки за среща с непозната до този момент професионалистка от висша категория за три часа не би могъл да сложи! И то при положение, че е с 20 години по-млад!
  • Хахаха, умницата ми уникална тя!!!
  • Уви, жена ми този метод
    не може да приложи:
    в едно квадратче толкоз точки
    няма как да сложи!
    Особено пък в почивния ден!
  • Така е най-добре.
    Споделянето е вид обмяна на опит.
    Ама с тая идея за календарчето ме разби
    Невероятна си!
    Поздрав!
  • А, сетих се, щото Красимира ми подсказа - после сигурно следват акордите!!! Целувки от Пампоровец!
  • Браво, бе! Това със рекордите е супер! Ама да си го пуснете и на запис!!! В 15 часа през уйкенда!
  • Сърничке Светле, ще докараш на чуждите мъже някой инфаркт. Лудория такава. Ама ми е весело и готино като те навестя тук. А какво ли ще е наживо да те навестя? Да ми покажеш онзи сутиен с ръкавите...
    На чаша кафе с водка...
    Малеее, размечтах се, а трябва да бързам за работа след малко.
    Поздрави за веселието!!!
  • Добре бе .. само едно немога да разбера.Защо жените влизат по две в тоалетната и се бавят там 100 часа да си споделят, а мъжете като искат да си споделят не влизат по двама в тоалетната ? Много ми е объркано нещо .. Иначе и аз си споделям с една .... много добра .. и много разбираща ме .. плюшена котка
    Светланченценце ... разказа ти е ... споделен
    Поздрави
  • Светле, ми то за мъжете си е като Риалити шоу ... накрая ще издържи само един.

    Поздрав и усмивка.
  • Вероник, нашите мъже не могат да ни търпят като се събереме. Поради тази причина в повечето случаи сме на разделно хранене. Те гледат мач, ние си споделяме, танцуваме и после защо ли те идват при нас?! Ние сме измислили и друго, но следващия път. И аз те обожавам!!!
Random works
: ??:??