Открай време Любовта е любима тема за: поети, художници, луди и прекупвачи на души...
Само придворният шут знае колко самотен е царя...
Учим се, докато можем да изпитваме болка...
Най-лесно е да обвиниш дъжда, задето си забравил чадъра си...
Най-заразният любовен щам,
е създаден от... реброто на Адам.
Според едно древно предание, ако си легна навреме и се наспя добре, утре ще ми се случи нещо хубаво. Аз, че ще си легна, ще си легна сега, но цяла нощ няма да мога да мигна от вълнение какво ли ще е това хубавото...
Любовта прилича на изкусно градинарство. Можеш да създадеш прекрасна градина с чудни аромати, които да радват сетивата и да предизвикват възторг, а може да накараш всичко за изсъхне и да заприлича на изоставен и забравен във времето селски двор...
Винаги щом стигна до безизходица, се сещам за съветите на мъдрите хора да отварям нова страница. Едва напоследък осъзнах - проблемът не е в страниците, а в неправилния избор на книга.
Лудият човек е като хвърленият камък - не можеш да го спреш, докато не се удари в нещо. Същото е и със влюбения.
Човек и добре да живее умира... да се доказва.
(осъвременен превод на Омуртаговия надпис)
МИНИСТЕРСТВОТО НА ВИШНЕВИЯ ЦВЯТ
Днес на шега си учредих Министерство на войната със себе си. И първото постановление, което то издаде, бе да я започна незабавно. Без оглед на: евентуалните последствия, възможните материални загуби и жертви от страна на вътрешните ти съмнения и бесове, които и без това са изпокарани до помежду си до кръв...
В миг се озовах се в ничията земя - тясна ивичка земя между двете редици от бодлива тел и заграждения, които враждуващите страни изградиха в мен за нула време. Сега разбрах какво чувстват, чуват и усещат хората, които медитират - слушат виковете на умиращите си мисли, раздират се от стоновете на ранените си мечти, предугаждат близката гибел на онази коварна смес от лицемерие и похот, наречена реалност. Всъщност, хората, които не воюват със себе си, са обречени на безсмъртие камикадзета, но приживе не го съзнават, защото бялата лента с вишневия цвят, е превързала очите им вместо да бъде славна лента на челото както подобава. А ароматът на пролет, ги заблуждава, че животът е прекрасен изглед към изгрева и залеза.
Тясната ивичка ничия земя вътре в Теб е онази тънка и коварна червена линия и ако я прекрачиш независимо в каква посока, значи си избрал страна. Избереш ли страна, убиваш част от себе си. Защото единствения начин да спечелиш войната, е да се помириш с мислите си, да простиш дързостта на мечтите си и да поискаш прошка от вътрешния си глас, който никога не те е лъгал.
Хармонията се състои в това, да прочетеш с насмешка издаденото постановление, да го свиеш на руло и внимателно да го вържеш с червена лентичка, да му сложиш печата на Живота и да си го държиш на витрината в хола, за да ти напомня колко лесно е, да сринеш всичко.
А си струва да усещаш аромата на пролет и макар животът невинаги да е прекрасен, той си има своята магия да поддържа равновесието между двете редици от бодлива тел между изгрева и залеза...
Кирето, 02.14 ч., 29.08.2015 г., Бургас
Няма по-хубаво от това, да ти се случи най-хубавото.
Социалните мрежи са до време. Рано или късно нещата ще започнат пак от праханта, огнивото и статуси по пещерите...
(среднощни прозрения)
В крайна сметка оръжията и боеприпасите ще привършат, войните ще спрат и Светът ще стане отново едно прекрасно място... за заселване на следващата цивилизация...
Хората мечтаят да срещнат своята половинка толкова силно, както всяка тухла в стената мечтае за своя Пинк Флойд.
Мисля си: дали изкушението не е съвестта, която се е дегизирала, за да изпита волята ми?
Колкото по-често се смееш от сърце, толкова повече прах събира визитката на сърдечния лекар...
Ако нямаш вяра в Любовта за какво ти е тогава надеждата?
Простите хора са като простите числа - делят се само на себе си и на
едно (огледало).
Всяка жена иска да се превърне в красавица, а всеки мъж - в принц. Въпросът е, кое е по-лесно ?
Не можеш да обясниш на тъпака, че кълвачът чука само по болните дървета.
Там, където възторжено изгрява лудостта, Разумът безславно залязва...
Не завиждай на ближния си за това, че има много хубава жена. По-скоро трябва да му съчувстваш, защото трябва да я пази от такива като теб...
Най-остро пронизва тъпотата.
Обикновено късметът е нещо като файл, който не се отваря...
Човек трябва да е готов на всичко, понеже дори жена, облечена само с плажна шапка и очила, може незнайно откъде, да извади огромен пакет с прах за пране "Савекс" и да ти освежи деня.
Тези, които твърдят, че са пияни от любов, за хора в нетрезво състояние ли
се броят?
Исках, когато порасна да стана лекар, за да спасявам живот. Добре, че не станах - така спасих повече хора.
От всички въздушни кули и замъци най-много харесвам тези, които са добре вентилирани.
Най-богат е онзи човек, който има най-малко лоши мисли в главата си...
Кирето, 29.08 – 28.10.2015 г., Бургас
© Кирил Ганчев All rights reserved.
надявам се да не свалям нивото и да продължа поне така.
Поздравче!