Jun 16, 2022, 4:53 PM  

Просто мисли 

  Prose
797 3 14
4 мин reading

Писателят пише творби, човекът, който обича литературата ги чете, а този който не може и двете, дава оценки за тях.

-----------------------

Защо лъвът не се страхува от хиени? Просто, защото е лъв, а те са хиени.

-----------------------

Един щъркел постоянно ловял една и съща жаба в блатото и тя излиза отзад. Милият щъркел бил толкова празен, че не можел и една жаба да смели. Накрая я глътнал, веднага си заврял главата отзад и... станал задник. На помощ му се притекъл друг празен щъркел и той си заврял главата отзад... и после друг и друг. Така в блатото се оформил кръг. Кръг на задниците.

-----------------------

"Нашата Партия" постигна големи успехи. Умря, но възкръсна в поколенията на членовете си, въпреки че те станаха членове на други партии, които "Нашата Партия" роди.

-----------------------

Глупостта винаги си взема номерче, за да не я прередят.

-----------------------

Ако не искаш да те кацат мухи не влизай в помийна яма.

-----------------------

Не питай баба Яга, откъде има брадавицата си, ще ти отговори, че сама си я е сложила да изглежда по-красива.

-----------------------

Крилатата мисъл на Сенека или Цицерон /все още се спори, на кого е/ "Omnia mea mecum porto" в съвремието звучи "Simplicitas mea mecum porto" /за хора с повече висши образования- Гугъл превод-езикът е латински/

-----------------------

Ако видиш на околовръстното да ти маха усмихнато момиче, бъди сигурен, че не се е влюбила в теб.

----------------------

В България майките постоянно казват на децата си "Учи маме, за да имаш диплома за висше образование. После навсякъде можеш да се хвалиш с нея!"... даже и в литературните сайтове.

----------------------

По времето на развинтения социализъм всички дипломи за висше образование бяха червени, защото в 99,9%  от завършилите вишисти "Партията Майка" ги обучаваше на знания и умения да се прекланят пред Нея.

----------------------

Видиш ли, че някой се е качил на кофа за смет и ти обяснява, колко велик творец е, щом свърши /ако някога свърши/ му ръкопляскай, защото ще се обиди. Според мен по правилно е да го напляскаш.

---------------------

Ако "творчеството" на някой се върти около полови органи, бъди сигурен, че и в живота му е така.

---------------------

За да не си "Враг на народа", аплодирай и прегърни глупаците.

---------------------

Винаги съм се чудил, колко трябва да си болен, за да обясняваш на другите, колко си болен.

---------------------

Видях на улицата, как двама се прегръщаха и си разменяха тенекиени звездички. После разбрах, че единият се казвал Брут, а другият Юда. Малко по-нататък беше Кайн, той пък подаряваше сърца. Вероятно са били на Авел, но не вярвам Авел да е имал повече от едно сърце.

---------------------

Рим е най-правилната демокрация, хората са били разделени на плебеи и патриции.

---------------------

Ако четеш стих на един автор, задължително прочети и няколко други негови. Повтарят ли се потърси първоизточника или по-правилното е, не го чети.

---------------------

Прозата е прозаична, когато е писана от човек, който смята, че другите са графомани.

---------------------

Понякога висшето образование е образувание. /може и да е злокачествено/

---------------------

При хората с повече материя правилото "Количествените натрупвания, водят до качествени изменения" не е валидно, защото в повечето случаи са прекалено глупави.

---------------------

Един човек от много ходене по доктори му извадили всички зъби, даже и резците, но продължил да хапе. Милото създание!!! Поне да си беше купил протеза, така щеше да боли повече.

---------------------

Във виртуалното пространство е хубаво да събереш "хора" край себе си. Не че ти ще станеш човек, но "хората" ще те пазят от хора.

---------------------

Не обичам да ближа задници, въпреки че навсякъде предлагат само това.

---------------------

Когато виждаш, че си кален излез от свинарника.

---------------------

Не хвърляй бисери на прасетата, защото някой ден ще се ожениш за прасе с бисерна огърлица.

---------------------

Когато някой те коригира, първо погледни, дали той няма нужда от корекция.

---------------------

Разбрах, че най-родолюбивите българи били извън България. И аз много обичам да гледам по телевизията, как садят гори.

---------------------

В Англия са създали най-добрата здравна система. Раздавали номерца за след три месеца, откакто си се разболял. Само едно им е лошо, лекарите имали предимство по закон.

---------------------

По време на пандемията възрастни жени си късаха сутиените и предлагаха на "Ангелите с бели престилки" да бозаят от народната любов, сега възрастни мъже си късат памперсите и им предлагат нещо друго. Общо взето грижим се за "Ангелите"

---------------------

Ако някой пред теб с навлажнени очи ти обяснява, колко го обичат и уважават другите, по-добре го прегърни, защото ще се разреве много силно.

---------------------

Томазо Кампанела е вярвал в "Града Слънце", аз пък вярвам в "Сайта Слънце" :)

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много точни попадения! Право в целта. Поздрав!
  • Яснооо, не си с три висши образования, но ти е простено, защото помня, че някога си била и учителка. Със сигурност не по латински.
  • До там ми стигна интелигентността.😁😊
  • Etiam Upiter omnibus non placet - ми превеждай не те разбирам
    Alter ego.
  • "Дори и Юпитер не ще угоди на всички." 🙂👍
  • Non omnes conveniunt omnibus
    Quidam magis conveniunt.
  • "Omnia non pariter rerum sunt omnibus apta"🙂
  • Допиши го, много е хубав. За да не редактирам "творбата" си ще ти кажа и още една проста мисъл "Уважение дават хора, които могат да уважават. Другите са с номерца, като кравите."
    Имах глупостта да отворя сайта без да съм въвел парола и са изумих. Ми то толкоз неграмотност не съм виждал и толкоз "българщина". Видиш ли стоматолозите и УНГ не били в ковид инфекцията, само че през цялото време им лъхаха и кашляха нечистоплътни старци, за да им изпилят протезата, или да им видят гърлото, докато са с температура. Пък по български, ако някой ей така зад врата или по телефона са уреди си е друго.
    Ма кой съм аз, нали Английската кралица не ме е ударила със сабя в главата, за да давам примери за Англия и после да си лекувам главата, като съм се върнал за малко в България при български лекари.
  • Вогонитеее сме като вятър, животът нии - космичен път, понякога летим на сляпо, но никога, но никога във кръг / щото не сме мухи без глави/ Пиша вогонския химн, за сега съм до тук ха ха
  • Не мога, ще нося "Правилника" , доста е обемист. Все пак и вогонците трябва да се научат на правила.
  • Не си ме разбрал правилно. Нали в космоса лети Делю хайдутин, та си казах, че е добре, като отиваш в Градът на Слънцето и ти да занесеш нещо стойностно, да добият там представа за нас. И къде да намерим нещо наистина стойностно? Разбира се, че в "избор на редактора"!
  • Ти си с двукрако, кораво сърце. Аз плаках, докато Гошо сменяше протезата на Васка, въпреки че съм бездушен лекар.
  • Вземи няколко творби избрани от редактор, да видят на кво се вика слънце
    Например онази за Васка и Гошо
  • Беше ми особено приятно. Излизам във ваканция. Ще посетя "Града Слънце".
Random works
: ??:??