Dec 3, 2016, 10:21 PM  

Психотест /за конкурса/ 

  Prose » Humoristic
1009 2 8
1 мин reading

      -Клекни, стани, клекни, стани! На петà се завърти и носа си ти хвани! Не така, госпожице! Лекичко, само с кутре го докосни… Май си долу-горе в ред. Гърло значи те боли? Погледни ме! О, Божичко, какви очи! Не, не отваряй уста! Все пак, психотест е това… Блузката си съблечи, сутиенът също го свали! Ха така!

    -Докторе, невежеството ми прости! Не знаех, че покрай Коледа прието било в медицинските среди да преглеждат лекари с червени шапки, бели мустаци и бради. Да не би кабинета да съм сбъркала, като патка да съм се объркала?! О, каква беда! Пък и как да си отида като гола съм сега?

    -Спокойно, мила. В грешка ти не си. Младите учителки преглеждам аз, а тези – над петдесетте, отсреща пращам, при колегата с чене.

   -Докторе, признавам си, не съм съвсем наред. Дечица уча аз безчет за едната слава, от зори та чак до пет.

    -Невъзможно! Как така?! Такава хубава жена! Слушай, имам предложение… Училището напусни и сестра, абе поне една Снежанка ми стани!

     -Приемам, докторе! Това тегло хич не се търпи!

© Росица Танчева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Усмивки на всички и приятен неделен ден!
  • Усмихна ме и ме развесели! Много благодаря!
  • Хахаха..., виждала съм и по-зле "сестри"...!!!
  • Благодаря за настроението!
  • "Хумористичен диалог и само диалог", но в хармония с реалността, а реалността, както казва един наш общ приятел е илюзия.
    Поздравления за удачния психотест.
  • Забавна и добре поднесена хрумка!
  • Аплодисменти, Роси! Свежо, хитро и право в десятката. Желая успех!
  • Талантлив доктор, а и бъдещата медсестра, т.е. Снежанка, е съобразителна. Много се развеселих от тези диалози. Поздравявам те, Роси! Напоследък изглежда си взела твърд курс към кратката форма.
Random works
: ??:??