Oct 27, 2021, 10:52 AM  

Размислите на един Жабок 

  Prose
713 2 7
3 мин reading

  Много обичам да ме целуват. От малък съм си такъв. Помня първата си целувка. Още бях попова лъжичка и ме целуна един шаран… Извинявам се, женски шаран или ако трябва да сме точни шаранка. Последиците бяха, преждевременно минаване към стадий на възрастен, защото въпросната шаранка ми глътна опашката при „целуването”.

В нашия гьол, пък и в съседните се носеше легендата, че всички мъжки жаби, ако ги целуне принцеса ще станат принцове. Ще кажете, ама какви принцове? Ами човешки принцове с корони и всичко останало. Обаче от години се води и тежкият диспут, каква трябва да е принцесата, задължително ли е да е човешка принцеса. Тук вече се разделиха две течения, за човешка и против.

Все още истината от дебатите не може да изплува над жабуняка. Но преобладаващото мнение беше, че всякакъв вид принцеса върши работа.

Извинявам се, отклоних се от разказа. Та, много обичах да ме целуват, защото при целувките има много положителни неща. Първо, ако те целува човешка жена ти покачва температурата. Както знаете, ние жабите сме студенокръвни и допира с топлокръвна ни води до екстаз.

Ооо, спомням си първата целувка от жена. Беше си огромна радост и възбуда, като допря тези топли устни до мен… Но, уви не е била принцеса и аз си останах жабок.

Явно и сред хората се носи тази легенда, защото поне двадесет пъти ме целуваха жени. Де коя мине, ме вади от блатото и ми шляпва по една целувка. То туй, човешките женски или са много разгонени или постоянно мислят за принцове?! Май е и от двете.

За съжаление… не станах принц.

Вече в напреднал възраст направих откритие!!! Мога да стана принц, но няма принцеси и затова ще си остана жаба!

Колко тъжно!!! Толкова много исках да стана човешки принц и…

Да целувам жаби, които после да станат принцеси.

"Да, ама Не", както казваше един умен човек.

Сега се скапвам от целуване на женски жаби, а те ни принцеси стават, ни на жаби приличат, като ги нацелувам.

Мъкааа…

Спомням си, преди една щъркелка ме целуна и почти ме разполови.

 Дали да не почна да се целувам с щъркелки пак, може и да станат принцеси?! Нее!

Ще си се върна отново на жабите. Може, като се разплодим, след целувки и други работи, да излязат жаби мутанти с коронки и да приличат на русалки принцеси или пък… То другото няма, как да го кажа, звучи глупаво. Ама русаляци принцове си е вече стъпка напред в еволюцията. Щото, ако русаляк, целуне жаба може да стане човешка принцеса.

А бе, общо погледнато, както беше казал един друг жабок „ Целувайте се! Целуването е хубаво нещо! Може пък и да се появят принцове и принцеси.”

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Койту играи пичели, койту ни играй ни са целува.
    Фифти, фифти.👍
    Роси, знайш ли, че хормона на щастието са отделя от мозъка... А защо най-безмозъчните са най-щастливи 🤔
  • Добра идея и нова ниша в бизнес сферата.😁 Партньори с равни дялове. 🤔👍
  • Това вече е анатомично-физиологичен трактат за целуването и ползата от него.
    Замислих се, защо да не открием фитнес център за целуване?!
    А и по-нататък ще го доразвием в балнео-санаториален център. На теб оставям, къде да е в Испания, в България или в Космоса.
  • Докато се целувате в лицето ви се задвижват 30 мускула, в същият момент се освобождава и хормонът на щастието, който осигурява емоционална привързаност и добро разположение.
     А както може би някои от вас са почувствали – ускорява и пулса.

    Препоръка : Употребявайте целувката по всяко удобно време и на всяко удобно място. Това гарантира, че ще бъдете един по-усмихнат и щастлив човек или жабок.🙂
  • Хахаха Жаб какъв си бунтар. 🤣
  • Квазаре, осъзнат грешник е половин грешник, но постоянно крадящ осъзнат грешник си остава цял грешник.
    Зиги, ами аз туй си правя вече толкоз години. Направо ми увиснаха джуките от целуване. Ама това за забранената любов с щъркелиците ме доведе до желание да го пробвам пак.
  • Жаб, Жаб 🤣 виж ся, не трябва да мрънкаш че са те целували много жени, това е много приятно занимание 🤣 Зарежи принцесите и принцовете, то не е лесно да си принц/принцеса 🤣🤣🤣 предполагам, не че знам. 🤣 аз съм на мнението целувай наред, жени, жабкини, русалки, а със щъркелици е забранена любов 🤣
Random works
: ??:??