Jul 19, 2021, 7:45 AM  

Разни възгледи 

  Prose » Narratives, Humoristic
241 0 1
1 мин reading

                  Сърбам кафенце с курабийки и си мисля...'' Хубава работа е да си пенсионер, няма норма, няма план,...в началото на всеки месец, дрън-дрън , като в оная песничка '' МЪНИИ'', изсипят ти пенсийката, даже и с 50 лева отгоре...Хубаво е...

- Дядо, дядо,..Григор Димитров е най-добрият тенесис и му викат галено  '' Гришо '',  а само като победи го дават по телевизията...Кака Златка е най-добрият български футболист нали,,.. всяка вечер я дават да вкарва голове, а защо не й казват галено '' Латка '',.. като нашата баба  Лата..

Искам да стана като кака Златка и да ме дават по телевизиятааа..- приплака внучката

- Дядо, нали казваше, че Христо Стоичков бил най- добрият играч  по твое време,.. иска да ни накара да сме като него нали, все казва..'' Ти играеш ''..Да играя, ама ми се спука топката...

Дядо, ще ми купиш ли нова топка.. - присламчи се внукът.

- Мдааа...- мислех си аз за петдесетте лева, до кога ли ще благоволят да ги дават...

- Ураа,...ти си най-добрият дядо на света,.. ще ми купи нова топка...

                   Деца, не им трябва да прочетат някоя книжка,.. имат други възгледи...

 

© Petar stoyanov All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Урааа,.. пуснаха ми го....беше от 19.07.т.г... помислих си, че пак съм нагазил лука...Иначе спазвам разпоредбите, не плащам 30 лв защото не съм толкова продуктивен, .. в понеделник не публикувам , защото и него използувам за четене...
Random works
: ??:??