Отдавна не бях изпитвала подобно нещо. Седяхме си в кафето с Любо и си приказвахме. По-точно той ми разказваше за новото си гадже. Беше влюбен. Обожавам такива мъже! Разказваше ми какво ще й сготви за вечеря. Питаше ме какви свещи да купи. Другата седмица смята да напълни ваната с пяна, да запали много чаени свещи и да я покани на вино и Шааде. Не съм я слушала, но това е вторият романтичен мъж, който я споменава. Ще се наложи да я чуя от любопитство. Толкова мило ми стана, когато ми разказа как обича в събота и неделя да става преди нея, да отиде за вестници и докато ги прочете да я остави да поспи. После да й направи кафе, да й изстиска пресен сок от лимони и портокали и да й го поднесе в леглото.
Точно в този миг го видях, изпепеляващия ме поглед от съседната маса. Стори ми се познат. Професионално изкривяване. Дори Брат Пит да срещна на улицата и ми се усмихне, ще му кимна и ще продължа. Ще си помисля, че е някой благодарен клиент на банката, в която работя. Толкова много хора ме познават, понеже си върша добре работата. Те всички са доволни и ме помнят, но аз съм една зад гишето, а те толкова много, как да ги запомня.
Продължихме да говорим с Любо, но аз вече бях по-разсеяна. Чудех се откъде познавам мъжа на съседната маса.
На другия ден в обедната почивка пак бях в кафето и... той не сваляше очи от мен. Ядосах се, че не мога да се сетя и спрях да го гледам. Ако иска ще ми каже сам, не мога да мисля само за него.
След още няколко дни в банката влезе куриер с цвете и... ми го поднесе - една червена роза. Докато го попитам от кого е, той си тръгна. Имаше прикачена малка картичка и на нея само буквата Л. Ами ако не е за мен?! Да е Любо? Той би ми донесъл розата сам. След 10 минути момчето пак дойде и ми връчи втора роза.
Буквичката беше У. И така през 10 минути събрах 17 рози, а написаното бе:"Лудо влюбен съм в теб". Кой може да е това? Може моите приятелки да ми правят номер. Веднага набрах Мими.
Звъня на Нели, пак нищо, но им разказах... О, да не би да е таинственият мъж?!
След още няколко дни вечерях с Андрей. Аз бърборех, бърборех както винаги, а той ме гледаше с такова обожание, сякаш бях най-красивата и единствена жена на света. Беше ми интересно с него. Чувствах се някак особено хубаво в компанията му. Не кроях планове, аз никога не мечтая. Оставям нещата да се подреждат от само себе си. Не обичам да летя, защото от опит знам как боли, когато паднеш от много високо. Но този път беше различно, поне така ми се искаше. След вечеря ме изпрати до нас с колата. Изчака ме да влезна във входа. Като се прибрах, надникнах през прозореца. На мястото на колата блещукаха две запалени свещички. Толкова е романтичен!
След още един месец ме покани на гости. Имал изненада за мен. Без да се замисля се съгласих. Още в асансьора ме целуна. Каква целувка, направо летях към звездите и не ми се искаше да се връщам. Когато асансьорът спря той ме погледна в очите и ме възпламени с изгарящия си поглед. Някой повика асансьора надолу и ние избухнахме в смях като някои малки деца, които са направили някоя щуротия. Повозихме се малко повечко. Когато заключи вратата след себе си вече тръпнех в очакване. Той ме придърпа към себе си, облегна ме на вратата повдигна косата ми и ми прошепна с най-еротичния глас:
- Желая те!
Треперех цялата като малко момиче, на което ще й е за първи път. Точно така се чувствах.
Мушна ръка под блузата ми. Ах, какви горещи ръце! Разтапях се, а и тази страстна целувка... Вече ме носеше в спалнята. Не можех да реагирам, а и не исках, бях като омагьосана. Съблече се за миг, а копчетата от моята блуза се посипаха като перли по пода. Целуваше ме навсякъде. Целувките му ме изгаряха. Имах чувството, че оставя следи по кожата ми. Потрепвах при всяко докосване, стенех. Заглушаваше стенанията ми с целувки. Не можех да си поема дъх. Изгарях в пожара на страстта. Притихна в прегръдките ми и прошепна:
Не можех да говоря, само кимнах. След малко осъзнала какво ми е казал, промълвих:
Лежахме един до друг. Той се свлече надолу и ми засмука пръстите на краката.
Оказа се доста послушен. Седнах в краката му и започнах да ги масажирам
Станах и си взех шнолата от чантата. Той се надигна на лакти и проследи всяко мое движение. После се отпусна на възглавницата.
Е, подлудих го, довърших го! Докато се любехме, четях обожанието му към мен в очите му. Гледаше как покривам с целувки тялото му и четях в очите му благодарност. Наистина го докарах до лудост. Заспа като къпано бебе.
Изкъпах се и тихичко затворих вратата след себе си.
За две седмици ме преместиха в централния офис на банката, защото имаше много работа, а аз работя бързичко.
Обсипваше ме с ласки и подаръци. Бях на върха на щастието.
Седяхме на дивана у тях. Ели беше с подути очи и доста отслабнала. Разказваше през сълзи.
Нещо ме стисна за гърлото. Андрей! Да, бях го видяла веднъж в кафето при Ели. Свалих пръстена.
© Светлана Лажова All rights reserved.