Aug 1, 2020, 6:00 AM  

Какво иска българинът -2 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
729 4 18

– Ура, ура, свалихме мутрите, свалихме мафията...

►– Браво, браво, българи юнаци, яки сте, сега хайде да работим.

– Ко речи?

►– Сега трябва да работим....

– Оставка, оставка!!!!

© Валентина Йотова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ейприл, не знам, но има нещо нездраво, когато искаш да буташ правителство, а дето се казва и предсрочни, и редовни избори ще съвпаднат по време.
    Но тук има друго, а го наблюдавам с години - все бутаме, все сваляме, все сме недоволни, който и да дойде - царят ни оправи за 800 дни, Костов, Станишев, кой ли не, има нещо сбъркано
  • За яснота - посочените от мен имена на оратори са имена на образцови български оратори. От тях могат само да се учат (ако интелектуалното усилие "учене" им е познато) някои сегашни "оратори" по мегданите.
  • Ето колко просто и ясно го е формулирала Валентина. Отговори, ако искаш да се замислим за вашата кауза, ако наистина има ясна такава. Защото другото е просто врещене, както вече многократно казах. Празни приказки на неумели "оратори" - Валентина го е посочила ясно, че даже говорителите ви не знаят какво да кажат и как. Един съвет от мен към тях (не желая хонорар, съветът е безплатен) - ами вижте записите на речите (без подготовка, с импровизация) на любимия ви за оставка, лежал в комунистически затвор, Емил Кошлуков от 1990 г., та белким вашите нескопосни "оратори" се понаучат. Ама се съмнявам - тези оратори са много малко - А. Буров, Г. Кирков (ето един комунист, когото уважавам), П. Дертлиев, Е. Кошлуков. Четете и се учете.
  • Така е, Марианка, викането е лесно, патосът и пламъкът в очите - и те. Ама като дойде време за работе - Хайде да работите.
  • Miro_Biro (Kerr Avon) - Не може да кажеш - Мутри вън!, ама да играеш мача само в едната половина от игрището.
    Наблюдавам протеста. Протестът е потрес. Пълна безидейност, някакви се упражняват в ораторство, но не им се отдава. Никакви идеи. Защо протестирате - За светлото бъдеще. или За вашите деца.
    Е, моето дете има намерение да учи тук и се подготвя. Отговорност за него нося аз и съпругът ми, родителите.
    Ти ми кажи с думи прости какво очаквате - ама не ала-бала, а конкретно.
  • Протестирайте си, колкото искате, защото това е Ваше демократично право. Но не нарушавайте моите демократични права да ходя където искам, когато искам, без да ми пречите. Освен това не осъзнавате ли, че сте разнородни, без общи интереси - радевци, които се борят неистово за власт, за да я употребят, както те си знаят, даже и за ирационалната цел да се задоволи безумното его на Радев, откровени мутри, финансирани по определен начин, ниновци (те май малко се дистанцират в последно време), бивши провалени политици (щях да кажа "политаци", търсещи политическа реанимация от политическия гърч, цветановци, и - вие, надявам се, идеалистите, които искат наистина промяна - ако ми покажете макар и наченки на реалистична програма, може да ви подкрепя, но само на избори, не и за врещенето по мегданите и запушването по.пътища. Така че, ако искате реална подкрепа, ами действате правилно, без да дразните мнозинството - защото не забравяйте - и 200000 на жълтите павета и 1000 палатки са малцинство.
  • Ха-ха, и да се работи ли трябва...
  • Благодаря, Ейприл, мисля, че е наистина много, много характерно за нас.
  • Работа,Ред и Закони! Ох незнам.....години,години изпуснати!
  • Да, за някои (много интересно - в ед.ч. трябва да е "за някого" - не може след предлог именителен падеж, а за мн.ч. - няма друг и става "за някои" - академиците трябва да поработят тук и те ) работата е робство и ангария, но врещенето по мегданите и поругаване правата на мнозинството не е.
  • Силве
  • Добро утро, Дени, радвам се, че те усмихнах
  • Хахах,като Сицилия.
    Ох,забавно.
    Добро утро 😁
  • Така е, Жоро
  • Няма спор, Стойчо, че живеем в атрактивни времена
  • Ка беше 😋
    Работата и у сутиен да ми я слойш Не я барам 🤪
    Поздравявам те 😋
  • 🤔"Ко речи?"
Random works
: ??:??