Jun 30, 2023, 5:51 PM

Ще дойде и нашето време 

  Prose » Letters
356 1 14

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading


Ние сме "НПЗГ и подобни".
И се считаме за потиснати, дискриминирани, гонени, недоразбрани, очернени и прочие от цялото това нетолерантно, тесногръдо, потънало в мухлясалите си традиции общество!
Но ще дойде и нашето време, ще видите! И тогава чак истинските демократични ценности ще могат с пълно право да се наричат такива!
А сега всичко е лицемерие и полусвобода!
И вие, всички вие го знаете, затова сте гузни, затова правите малки крачици, с които да шпакловате гузното си осъзнаване, че все още не сте дорасли за пълната свобода, свободата, в която всеки може да бъде себе си, без да се крие, защото е отритнат и неразбран...
Гузни сте, но и бягате от истината, която е с нашето лице! Истината, че в огледалото на реалността не всичко е такова, каквото е наистина пред нея!
Ние сме сред вас, но отричате, че ни има, тъй както доскоро го правихте с по-малките ни братя и сестри. И смятате, че това е достатъчно?
Наистина ли в лъжливото ви самодоволство вярвате, че измивайки част от ръждата на остарялата си система от възприятия за този свят, това е достатъчно?
Отлично знаем, че не е така! Всички имат място под слънцето - не може едни да са под блясъка на прожекторите, а другите в сянката на декора!
Това не е толерантност! Това не е демокрация! Това не е равноправие!
И го знаете! Просто сте прекалено потънали в старите си навици за да направите последните няколко решителни крачки, да ни подадете ръка и да тръгнем заедно, към светлото бъдеще, в което всеки човек ще може да бъде себе си и това да е нормално!
Засрамете се, ние също сме хора, имаме права и лично достойнство! Ние сме сред вас, виждаме ви, но вие, не!
Или по-точно ни виждате през призмата на едно отживяло времето си и деградирало разбиране, което няма място в този нов ренесанс на човешките взаимоотношения!
Ние ви прегръщаме, прегърнете ни и вие!
А кои сме?
Мисля, че се досещате, но все още не сте дорасли да си  признаете, че е така...
Което е тъжно, тъжно за вас, защото показва, колко лицемерие има в душите и сърцата ви.
Но ще дойде и нашето време!
Времето на "Некрофили, Педофили, Зоофили, Гюронтофили и подобни" и тогава, тогава чак, когато вървим открито ръка за ръка, ще можем горди да крачим в "Общочовешкия прайд на свободата".
А дотогава, дотогава и негонени, все гузни ще бягате, от собствената си съвест, лицемерие и двуличие!
Ние сме готови да ви прегърнем и го правим, направете го и вие!

© Георги Каменов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Произведението е свалено от участие по желание на автора
  • Пише го Жоре, ама кой да обърне внимание.
  • "Надявам се да участват само завършени разкази, без обещания за продължения, линкове към предишни или последващи произведения."
    ___
    Тук го пише, Димо.
    Но това вече е без значение.
    Помолих официално вече и двете ми творби да бъдат извадени от предизвикателството.
    И обмислям да извадя всичките си и от другите такива.
    Но това е друга тема 🙃
  • Е то не пише, че е разказ. Къде е проблема?

    П.П. Чак сега забелязах, че участва в конкурс. Нямам навика да гледам внимателно. Изнивявам се!
  • Знам 🤣
    Това е пародия, като цяло, към ставащото в това предизвикателство.
    Щом може творба, след редакция, за стои още и да участва, значи правила Няма и всеки може да прави, каквото си иска.
    Фактически се молех някой да забележи, че не е разказ за да мога да си кажа това, което казах.
    А сега вече спокойно ще пиша на модератора да извади творбата от тук, защото правилата е хубаво да се спазват.
    Това е поуката от моето участие тук!
    ПП
    И без това щях да оттегля творбата на по-късен етап заради горе казаното.
  • Това не е разказ!
  • Айде, прави си... аз моето вече го изпих.
  • То така и Марийка се правила на девствена, докато Иванчо не казал безсмъртната фраза:
    - Бе я на думите ли да й вервам, или на...
    🤣🙃🤣
    Айде, че требе хафе да си правя 🙃
  • Същия съм. Но се правя на аскет.

    П.П. И яко Метъл!
  • Всеки е свободен в избора си, какво да харесва, Димо 🤣
    Под секрет, шкембе чорба не докосвам... но белите кълки бая ме изкушават 🙃
  • Българина живее ниско ''по хоризонтала''. Дай му битовизми и това си е нашенска черта. Който иска да се обижда.
  • Е, нали си знаеш, че не всяка тема тук върви. Хората не обичат такива тежки теми. Дай им нещо лесно смилаемо... нещо ''нашенско''.
    Пиши за шкембе чорбата или колко са бели краката на момата и ще завалят коментарите.
  • То, нататък вървят нещата, Димо.
    Но тъй като не вярвам тук да имам втори коментар, ще поясня, че това нещо си е чиста пародия относно предизвикателството, което пък е пародия на такова, а и не само то, така мисля.
    Толкова ли е трудно да се зададе тема, която да накара човек да се напъне умствено?...
    Явно... да...
    Е, каквото то, такова и моето участие!
    Това е по моето мислене, за други темата мое да е супер, не го отричам.
    Благодаря ти за включването.
  • Без никакво съмнение това време ще дойде. Предсказано е в Откровението. ''Те'' се надяват, а аз съм убеден в това. Още малко остана. Само наивен оптимист не би повярвал, че злото ще победи. Но ще е за кратко. После ще дойде Краят и Страшния Съд!
    Поздравявам те!
Random works
: ??:??