May 2, 2021, 5:31 PM

Служебен телефон 

  Prose » Humoristic
522 0 2
2 мин reading

  Здравейте! Аз съм един най–обикновен служебен телефон. Днес ще ви разкажа моята история. Или по-точно за това, което се случва, когато настъпи силния сезон във фирмата и поръчките започнат да " валят" в пъти повече от обикновено. Тогава буквално " загрявам", както се казва. Но освен, че генерирам печалби, аз автоматично ставам и проводник на случващото се във фирмата към клиентите, без те изобщо да са пожелавали това. Ето за какво иде реч.

 Понякога, докато жената, която получава чрез мен заявките, говори с някой клиент, други две колежки започват наоколо да се карат, без да се съобразяват, че клиентът от другата страна на линията, чува всяка тяхна дума; или някой започне нещо да си тананика, или изтърси някоя глупост; или се разменят на глас рецепти за лютеници и туршии; или се коментират последните епизоди от текущите турски и индийски сериали и актуалните риалити-шоута. Понякога точно като започне разговор по мен, чистачката решава да пусне прахосмукачката. Жената ме взима заедно с химикалката, каталога с продуктите и заявката, която трябва да попълни и започва бързо да търси тихо място във фирмата, където да приеме поръчката на клиента. По пътя, обаче, се препъва в кабелите и маркучите на работещата прахосмукачка, а след като ги преодолее, се натриса на камара кашони, които някой е стоварил не където трябва... Друг път, отново докато тече разговор по мен, пристига един колега, който събира празните 10-литрови туби от минерална вода, за да ги предава на вторични суровини. Започва да се кара на чистачката, защо ги е изхвърлила, вместо да му ги остави. После взима тези, които все пак са останали и започва да ги мачка, за да ги сплеска, при което се вдига отново невъобразим шум. Друг колега пък, който носи замразени скумрии, които да продава на работещите във фирмата, взима пакетите с риба и започва да ги блъска в пода, за да могат замразените риби да се разделят една от друга, при което трясъците са просто епични!... И всички гореизброени неща клиентите ги чуват, разбира се. Един вид, без да искат, стават съпричастни на " фирмените стандарти" и " корпоративната култура"...Друг път идва колежка, която е в майчинство с бебето си( да й е живо и здраво). Колежките започват да " айкат" и " ойкат" около него, а то, горкото, видяло се в чудо от толкова непознати лица около себе си, " натиска волумето на мах" и децибелите излизат извън всякакви норми, предписани от " Охрана на труда"!...

 Друг път, пак по време на разговор с клиент, някой наоколо започне да киха, все едно е смъркал черен пипер, после, логично, започва да си секне носа, все едно няма тоалетна за тази работа. Друг се оригва шумно няколко пъти подред, трети псува и т. н. и т. н. И така, общо взето, " в игри и закачки" минават няколко усилни месеца. А когато на жената й писне и започне да протестира, че при такива условия не може да се работи, останалите й обясняват, че тя трябва да се съобразява с тях, а не те с нея...

  Даа, не е лесно да си служебен телефон! Още по-малко пък да работиш с такъв! Отново наближава силния сезон във фирмата. Трябва да започна да се подготвям психически. Коя ли ще изберат тази година да работи с мен?! Която и да е, няма да й е никак лесно. Пожелайте ни успех!

© Радослава Антонова All rights reserved.

The work is a contestant:

Хумористичен разказ »

15 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??