Jul 6, 2023, 9:06 AM

Смъртта на Вагенщайн е лакмус за смъртта на Столетницата 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles
349 11 6
1 мин reading

Преди дни, на 100 годишна възраст, почина Анжел Вагенщайн - верен син на Столетницата. Лека му пръст! Но поне за мен, неговата смърт е символична и предзнаменователна за смъртта на самата Столетница, която както е добре известно, отдавна се намира в състояние на будна кома. Нейните избиратели са поели верния път към Отвъдното и редиците им се топят като мартенски сняг. Нови попълнения няма и не може да има. Както правилно отбелязваше покойният проф. Юлиян Вучков, това е една ултрадясна партия. Тя с нищо не може да прикрие пълната си морална деградация. Раздаде черните лъскави куфарчета с мангизи на своите най-мастити членове за сметка на  прецакания отвсякъде български народ. Днес тази Партия се оглавява от хора предали докрай светлите идеали на Ботев, Смирненски и Вапцаров и вярно доказателство за това е, че децата й на пълчища отиват да учат и да живеят в САЩ, а за Москва няма дори помисъл. Тази партия по времето на четворната, провалила се, коалиция изнасяше несметно количество оръжие, уж за трети страни, а всъщност за Украйна, за да може Русия да бъде унищожена. Нейната лидерка и двамата фантомаси до нея са символ на окончателното й политическо падение видно от всеки с невъоръжено око. Тази Партия е безсилна да смени дори ръководството си, камо ли да направи нещо за България.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздравления!
  • Точни и верни констатации, поздравления!
  • Така е, Младен, реалността е по-странна/страшна и от фантастика. Едно не мога да си обясня - след като единствени в света спасихме нашите евреи, защо отмъщението срещу нацизма беше най-яростно у нас, с най-много жертви по време на т.нар. народен съд? Какъв нацизъм е имало тук? Това отмъщение е било по-скоро срещу демократичните правителства. А това, че трябваше рамо отвън за да създадат кабинет е най-смехотворното. Но е по-добре от нищо.
  • Голям оптимист си, Младене. Аз далеч не съм толкова сигурна колко ще се задържат.
  • Благодаря на всички поставили в Любими скромния ми материал. Благодаря и на теб за смелостта да коментираш, Хел. Един известен физик беше казал, че реалността е по-фантастична и от най-фантастичната измислица. Видяхме това, когато Горбачов успя по етюден начин да обезглави КПСС. За мен лично Горбачов е най-великият политик на всички времена. Събитията у нас, понастоящем, са отново следствие от фантастичността на реалността. Бяхме в пълна политическа безизходица, но ето, макар и с едно рамо отвън имаме стабилен кабинет, който ще изкара целия си мандат и ще погребе последните остатъци от комунизъм у нас. При това ползвайки децата на бившата номенклатура.
  • До някаква степен всичко това е прекрасно. Ако не бяха обаче запъртъците жълтопаветници на същите, които се оказаха едни политически мутирали франкенщайни. Точно от тези мутанти ме побиват тръпки. За справка - новото попълнение в ПП, кандидат за кмет на София. И всички като него. Всичко, което се играе и на вътрешна, и на международна сцена изглежда като огромен нескопосан театър.
Random works
: ??:??