Jun 8, 2007, 10:24 AM

Среднощен писък 

  Prose
915 0 20
1 мин reading
 

                                                      Среднощен писък


  В късния вечерен час седя сама у дома. Изведнъж тишината бе раздрана  от женски писък, а после чух и груби  мъжки гласове. Изтръпнах. Загасих лампата  и погледнах през прозореца. Момичето продължаваше истерично да пищи, но понеже уличката ни е тъмна, не разбирах какво точно става. Отворих прозореца и извиках: „Момиче, имаш ли нужда от помощ?" Групата на улицата започна гръмогласно да се смее, а един младеж грубо се провикна: „Ей, от тези бабишкери не може да се понатиснем, бе, само слухтят и кошмари им се привиждат. Много криминалета  гледаш, бабет, айде, чупката оттам!" Момичето до него грозно се изкиска и компанията затича надолу по улицата, крещейки неистово.

  Затворих прозореца и се свих виновно във фотьойла. Може би не трябваше да се обаждам? Май наистина заприличвам на бабичка, а с моите 30 дори и майка не мога да им бъда.

  Скоро след случката поканих колегите си на рождения си ден. Танци, глъчка, веселба. По едно време навън някой запищя и извика за помощ.  „Я  увеличете музиката, нали ги знаете днешните младежи какви са необуздани и шумни" - обясних спокойно. После им разказах за компанията, която ме обяви за  „бабишкера".

  На другия ден разбрах, че съвсем наблизо до нашия блок, в храстите на кварталната градинка, е било убито момиче.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Дано, Силве, дано!!!
  • Да,Светле,дано да няма повече поводи за такива разкази...И аз страшно се вбесявам от безразличието и направо се чудя що за "хора" са тези,които го проявяват.
  • Това беше последния тъжен разказ, който написах. След него се зарекох да пиша само весели и романтични. Но исках да обърна внимание на младите. По-добре някой да се намеси не на място, от колкото да останеме глухи и слепи. Най-страшно е безразличието!
  • Тъжен разказ наистина ,но това е действителноста понякога жестока и болезнена..Браво за темата !!!По добре когато чуем някой да вика за помощ да погледнем за какво става дума,за да нямаме после угризения на съвеста!!!
  • И стинска си, мила... и с веселите и с тъжните неща от живота!
    Признавам те и... те гушкам, Светле!
  • Да много тъжно Светле!
    Целувам те!
  • Кратко и ясно. И въздействащо!
  • Ау, ужас!
  • обичам разказите с неочакван край, но не и с фатален. и теб те обичам де!
  • Страшно е! Никога не мога да свикна с такива неща, въпреки, че се случват около нас!
  • И аз мислех, че ще има усмивки, но не...
    Тъжно е...
    Поздрави, Светле!!!
  • Подобно нещо се случи с една моя приятелка,само,че убиецът е бил само един
  • като лъжливото овчарче...
  • Това беше жестоко...

    Различна си тук, миличка...;(
    Сякаш свикнах, само да се смея, а сега ми стана доста тъжно!
    Поздравче!
  • Полазиха ме цялата тръпки, задави ме ...
    Знаеш ли колко често се случва това?
    Много, за съжаление много често, дори и да не е с такъв край, но пак е грозно случване.

    Поздрав за разказа Светле.
  • Неочакваният край
    прави разказа още
    по-интересен !
    Харесва ми !
  • Все мислим, че лошите неща стават някъде далеч . . .
  • Металика имат песен със заглавие "Тъжно,но истина"...
    За съжаление е така!!!
    Поздрав за разказа!
  • Ооо, този разказ е много тежък!!!
    За жалост, обаче това е истината, такива неща се случват непрестанно!!!
  • Тъжен е тоя път разказа ти Светле!!!Но е самата действителност!
Random works
: ??:??