Jul 18, 2010, 12:12 AM

Стара легенда - 15 

  Prose » Novels
573 0 0
3 мин reading

-Спри! - извика Джак с цяло гърло. Жрецът бавно се обърна и го погледна.

-Кой си ти?

- Аз съм избраният! - извика Джак.

- И какво от това? – жрецът замахна с кинжала.

-Не е девица! - ножът спря на сантиметри от сърцето на Ники!

- Какво?

-Тя е моя жена! Не е девица! Бог ОРО ще се разгневи и ще те унищожи!

-Как? Кога?

- Тайно, преди седмица!

-И защо да ти вярвам?

-Защото аз съм избраният! И в мен е черната перла! - той бръкна в торбичката и извади перлата. Вдигна я високо над главата си. Тогава жрецът се заизвива. Болката, която го прониза, бе непоносима! Светлината излезе от него и перлата я погълна. Жрецът се свлече на пода. Кинжалът падна от ръката му. Жената, която му помагаше обаче, реши, че ритуалът трябва да продължи. Взе ножа и го вдигна над главата си. Замахна и тъкмо да го забие в Ники, екна изстрел и тя падна мъртва  отгоре ù.

-Полиция! Никой да не мърда! - извика комисарят. В миг настъпи хаос. Джак прибра перлата в торбичката и  скочи на каменната маса. Ники бе почти припаднала. Цялото ù тяло трепереше. Той освободи ръцете и краката ù. Надвеси се над нея и страстно я целуна. Тя се поокопити.

- Да се махаме оттук, скъпа моя! - той я вдигна на ръце и я понесе на безопасно място. В хаоса, който бе настъпил, някой бе бутнал казаните и горящата течност се бе разляла по пода. Полицаите арестуваха поклонниците. Чичо Никос се бореше с един. Джулио го удари по врата и той се свлече на земята.

-Джак, оттук! - Гонзало ги викаше да излязат навън, защото статуята започна да се руши.

-Джак - Джулио извика силно, - трябва да излезем бързо и да уловиш първите лъчи на слънцето! Трябва да насочиш перлата към тях!

- Води ни, Джулио!

 Ники стискаше силно Джак.

-Успокой се, мила, всичко свърши! - но тя все още трепереше. Изкачиха се по каменна стълба и излязоха на повърхността. Тръгнаха по скалите. Слънцето тъкмо изгряваше. Джак постави внимателно Ники на земята, извади перлата от чантичката си  и я насочи към първия лъч. Бисерът светна и като че ли се нажежи. Първият лъч бе привлечен от него и буквално изсмука светлината оттам. Тя се плъзна по него и в далечината при втория и третия лъч избухна зарево. Гледката бе невероятна! Слънцето заблестя с пълната си сила и озари цялата растителност. Джак прибра перлата в чантата. Ники се изправи и го прегърна. Той я притисна към себе си. Тя го целуна страстно, а след това му удари такъв шамар, че на него му се зави свят!

-Какво…?

-Не съм ти жена! И… досега не съм била с мъж! Ясно ли ти е?! - Джак се засмя и така силно я прегърна, че шапката му хвръкна. В този момент земята под краката им се залюля. Хората почти бяха излезли от пещерата. Чу се грохот и експлозия! Всички паднаха и залегнаха на земята, докато отломките и земетръсът не утихнаха. Джак прегръщаше Ники. Погледна я с толкова любов в очите.

-Сигурно сега не е моментът, но… ще се омъжиш ли за мен?

- О, Джак… ДА!

-Джак, ти успя! - Пол бе толкова щастлив. – Сега богът на доброто  и мира ще властва тук! Сега силата е негова!

-Татко, май ще има сватба! - Джулио бе усмихнат.

-Да, и вие ще сте кумове! - чичо Никос се смееше от сърце. - Да вървим.

- Да, а Кейт ще приготви пържоли от акулата. Хе-хе-хе!

 

 

000000000000000000000000000000000000000000000

 

  Поклонниците на ОРО бяха задържани и осъдени от полицията.

А в къщата на Пол кипеше тържество.

-Вие, Джак Диксън, ще вземете ли тази жена за своя съпруга Ники Сандърс, да я обичате и почитате в добро и лошо и докато смъртта ви раздели?

- ДА!

-А вие, Ники Сандърс, ще вземете ли този мъж Джак Диксън, да го обичате и почитате, докато смъртта ви раздели?

-Иска ли питане? ДА!

-Тогава ви обявявам за съпруг и съпруга! Можете да целунете булката!

 Фойерверките бяха забележителни. А менюто бе акула.

-Джулио, мисля, че това ще ти донесе късмет! - Джак подаде перлата на младежа. - Ти беше много смел! Затова сега ти си пазителят на мира.

-Джак, за мен това е голяма чест! Благодаря.

 

           000000000000000000000000000000000

 

ВЪВ ВСЯКА ЛЕГЕНДА ИМА И МАЛКО ИСТИНА, НО НИЕ НЕ ОСЪЗНАВАМЕ ТОВА!

 

 

 

© Милена Карагьозова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??