May 3, 2019, 5:24 AM

Студио Хикс - 3 

  Prose » Narratives
916 5 17

"Изпаднал е сигурно някъде до дивана", втурна се в хола и затърси с очи друг.

Нито на масата, нито до дивана намери.

"Ха, и спалнята!" - и тя беше с отворена врата.

Започна малко по малко да намества мислите си: значи другият джиесем трябва да е под възглавницата, си помисли след като не чу от стационарния никакъв звук.

© П Антонова All rights reserved.

The work is a contestant:

Първите пет изречения »

23 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Забавно е, но смисълът на конкурсите е да се разгърне потенциалът на творящите , току виж, се появило някое бисерче. Участниците са много, защото заданието е елементарно. Напъвайте се, аз ще чакам резултата.
  • Разбрах как мога да изтрия, мога да редактирам и заглавието, и текста, като направо ги заменя и на тяхно место да напиша съвсем други, но няма значение, не искам
    Е що? Забавно е, виж колко много участници има вече! Това е мотив и стимул за писане, нека ги има!
  • пп
    сега разгледах опциите: не мога да изтрия без абонамент, но пък мога да редактирам, т.е. 2 и 3 направо да ги заменя, но няма да го направя заради това, което вече написах по-долу!
  • Така е, Порчев, прав си! Аз дори като видях предизвикателството така бързо реагирах, че дори не бях дочела за условието ако има заглавие, и то се брои за изречение, та го редактирах. Не споря, след като съм в нарушение, да ме дисквалифицират, освен това ако се брои, че преди да е приключил конкурса, качвам произведението, то значи вече съвсем умишлено съм нарушител! Не ми е целта конкурса, а предизвикателството ме провокира, и както написах по-долу, ако не беше то, нямаше да напиша и разказа. Иначе спокойно с номерация можех да си "копвам" по 5 изречения от различни места от разказа и да ги качвам и нямаше и да разберете, че са от един, ако исках да хитрувам, Но който си е виновен, си носи последствията, нали?
    Друг път първо ще чета по 3 пъти бавно и внимателно, никой не ми е виновен, че съм "бързата кучка"
  • Преди време един завел дело срещу компания-производителна домакински фурни. Бил си сложил котката да я стопли във фурната, тя пък умряла. Та съдел компанията, защото никъде в упътванията не било написано, че фурната не е подходяща в нея да се топлят живи котки.
    Не знам защо, но оправданията на авторката, че никъде не било споменато, че трите предложения трябва да са от различни разкази, ми напомниха за този случай. Сигурно аз не разбирам, но как може първите пет изречения да са винаги първи от един разказ?
  • Не, ще оставя предложението. Дори ще гласувам за него. Ще бъде голям майтап третите четири изречения да спечелят конкурс за първи пет изречения! Тогава и ще затворя предизвикателствата в проза...
  • "Перперикон, приемете, че аз съм будалата, но никъде не е упоменато, че предложенията трябва да са от различни разкази! " - не пише, но пък ясно пише "Първите пет изречения" , а не "Някои пет изречения".
  • не е точно там 😅!
  • Ама че ситуация... Просто бръква в сфинктера и вади третия телефон, резервния.
    Но, ако и той не е на мястото... УжасТ!
  • Пак го дай!
  • Мен ми хареса,но тук има разлика в оценките.Е, Пепи имам глас,но защо ме накара да го изтрия? И аз взех, че те послушах!
  • Качих разказа, изтрйие го от конкурса!
  • "Запомнете, за да няма дисквалифицирани и сърдити!
    Ако няма заглавие, тогава ефективно ще имате 5 изречения, а в заглавието пишете 1,2 или 3, според реда на публикуваното от вас предложение. Всеки има право на три предложения.
    Това е извънредно мини предизвикателство. И като такова победителят в него няма да задава тема. Неговата награда ще бъде... да напише разказа до край и да го публикува тук.
    Няма ограничения за дължината на изреченията, но все пак не прекалявайте с хитруването, както и с търпението на модератора!
    Успех! И помнете, че времето за участие е само 15 дни!"
    перперикон, приемете, че аз съм будалата, но никъде не е упоменато, че предложенията трябва да са от различни разкази!
    Щом съм в нарушение, оставете само 1-то или и 3-те ми изтрийте! Ако съм искала да хитрувам, щях ли с едно и също заглавие да ги качвам?
    Вие решавате, аз благодаря за предизвикателството, че ме мотивира да напиша разказ, който качвам в сайта целия и може да го прочетете там! Успех на всички!
  • Будала = глупак, ахмак, абдал, мухльо, недосетливец, малоумник, зяпльо... А бе с две думи - спазващ правилата. Така излиза...
  • Идеята на предизвикателството изобщо не беше да се пише разказ на части! Значи до тук ти имаш заглавие плюс 12 изречения. А другите, будалите, да спазват правилата? Мислиш ли, че е честно? И само не ми казвай, че това са три различни разказа! Може и да сме будали, на чак такива...
  • Накаква преплетена история.Да я видим.
Random works
: ??:??