Jan 27, 2021, 8:33 PM

Съвременна притча 

  Prose » Others
336 2 6
1 мин reading

Зима е, снежинки играят своя танц навън покривайки всичко с бяла пелина...

Топлина струи от климатика бръмчащ приспивателно..

Изведнъж настъпи тишина... Спря токът, уредите ми командвани чрез 5 J мрежата застинаха, телевизор и радио са безмълвни, Интернетът спря... Ужас.. А как ще заредя електроавтомобила си, не мога да мръдна никаде. Обезпокоен поглеждам през единия прозорец, бавно се промъквам до другия, после до прозорците на другите стаи, сякаш да не изплаша някого, поглеждам плахо навън с надеждата токът да похлопа на входната врата...

Стоя безмълвен и объркан, като малко дете   наакало се  в гащите, в средата на хола...

Погледнах застиналите устройства, модерен смартфон, лаптоп... погледнах към кухненския робот и прахосмукачката чакащи гласова команда за работа...

Ужас, 21 век .. а няма електричество...

Апокалипсис...

Затворих очи и си спомних 80-те, 90-те години на миналия век...

Зима е, снежинки играят своя танц навън, покривайки всичко с бяла пелена....

Огънят в печката гори, чайникът отгоре весело потраква с капачето си, изпускайки аромат на липов цвят... филийките препечен хляб миришат ухайно... и е топло и приятно.

А дали тогава е имало постоянно ток.. дали сме се вайкали '' Ох, спря токът, ами сега..''

 

 

© Petar stoyanov All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • пиши! Всички правим грешки.
  • ДО palenka ( Пепи ) извинявам се за грубата грешкa J вместо G, постарах се да няма правописни грешки....А за генератор, виж не съм се сетил...Благодаря..
  • Дядо казваше, че като електрифицирали селото яко намалели бебета ....Та на кой му трябва ток питам ?!.. Сега проблема бил само , че с течение на времето жените ставали като китайски вентилатор де.....
  • Като няма ток.,.е романтика с бумтящ огън в печката
  • И по рано от 80г. спираше токът, но не се питахме защото имаше... РЕЖИМ!
  • "Тесла" имаш, а нямаш генератор.

    И не се пише J мрежа, a G мрежа.
Random works
: ??:??