Apr 20, 2021, 9:23 PM

Ти, аз и слънчевите зайчета 

  Prose
467 1 6
1 мин reading

Господи, как обожавам палавите слънчеви зайчета - деца на пролетното слънце! Обичам си ги и те ме обичат. Заедно сме щура, палава банда, която рано сутрин с лудо обожание гали със светлини иглички Теб и буди високите вибрации на Любов и нежност. Те (зайчета) със щурият си нрав винаги събуждат първо мен (понеже още от дете си ме пожелаха за свой диригент). Събуждат ме с нетърпеливо пощипване по клепачите и шептят: "Хайде ставай време е за пакости! Искаме да танцуваме, зареждаме и посяваме усмивки! Хайде де, дай ни тон с протягане и усмивка!...... Тихо,  тихо - шепна аз - да не събудим Любимото, че имаме уговорка, който се събуди пръв той люби. Понеже зная колко много Любимото обича да е първо не искам да го лишавам от тази радост. Сега ви давам ви тон и затварям очи! Вие нежно, но нахално, галете клепачите ушетата, вратлето, устните! По надолу няма да пипате там си е за мен ...ясно ли е !? - и им смигам заговорнически".Те зайчета усетили сладостта от ефирното докосване на прекрасното ти цяло, не чакат второ подканяне. Като пеперуди почувствали радостта от първото летене и първото приземяване върху разцъфтели цветя, бързат да упражнят уменията си във висшия пилотаж. Със всяко ново докосване все по изкусно галят и събуждат в теб жаждата за живот. Аз дишам Светлината на косите ти, а с мисълта си ласкаво дирижирам слънчевите пакостници. Ти, мързеливо се усмихваш в просъница. Прехапващ устни, облизваш ги с език и отваряш очета - усмивка. Поглеждаш към мен. По равномерното ми дишане решаваш, че още спя. Усмихваш се сластно, облизваш отново устни, а очетата ти заканително шептят: "Падна ли ми?"... На мен се пада честа да попивам божественото наслаждение скрит във вълните на къдриците ти. Усмихвам се отнесено,  дишам Светлината на ефирното ти тяло и сладко сладко мъркам като доволен  домашен питомец... Господи ,колко е хубаво когато сме Любов рано сутрин... Любов!
 

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много зареждащото! Чак ти става топло на душата! 🙂
  • Благодаря ви! Те зайчета един път заобичат ли те , и на изгрев и на залез намират начин да намнят за себе си! Радост е да си бандичка със слънчеви зайчета!
  • Хубаво е. Дори си спомних, че съм го чела. 🙂
  • Еха Миг как си го описал само,благородно ти завиждам.Поздрав.
  • Имаш радостта от живота. Не му е нужно повече на човек
  • Много мило и приятно! Хареса ми!
Random works
: ??:??