Mar 2, 2022, 9:25 PM  

Утре е свят ден за България 

  Prose » Others
741 14 15

Да тачим най-големия празник - празникът на нашето освобождение от османския поробител и да благодарим на Русия, че ни освободи с една свещена война. Не бива да бъркаме онази Русия и тогавашният Цар Освободител, с днешната - Путинова Русия. Да не изпадаме в крайността да поругаем този национален празник и да благодарим на руския войник, който безхитростно и безкористно остави костите си по родните полета. Хвала и на нашите опълченци измили позора от челата ни, както отбелязва Вазов в своето величаво стихотворение "Опълченците на Шипка" от цикъла "Епопея на забравените". Русия е родила титани на мисълта и духа! Русия на Толстой и Достоевски, на Пушкин и Лермонтов! Русия на Менделеев! Исторически поклон!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря за неформалните коментари по една толкова важна тема!
    Мария, честит 8 март! Бъди здрава и вдъхновена.
    Бояна, честит 8 март! Пожелавам ти здраве и и все така изящно перо.
    Абсолютно съм съгласен с казаното от теб. П.П. Благодаря ти за подкрепата на скромното ми творчество.
    Г-н Тенев, напълно сте прав! Наистина, какво би се случило, ако някой поиска да отстрани слънцето, само защото е преживял слънчево затъмнение.
    Лидия, честит 8 март! Пожелавам ти здраве и да съхраниш обективността си!
  • Подкрепям позицията ти! Жертвите и всички допринесли за свободата ни, заслужават това.
  • Историята е такава, каквото е. Няма значение дали ни харесва. Не бива да се подменят и пренаписват исторически факти, според преобладаващите настроения и нагласи на хората или на управляващите в различните времеви отрязъци. Някои искаха да демонтират паметника на Съветската армия, за да изразят така подкрепата си към Украйна. Само че нека първо проверят за какво точно иде реч. Войските на Трети украински фронт, които действат на територията на България, са част от състава на Съветската армия. На тях е този паметик. Събарянето и оскверняването му е невежество, вандализъм и неуважение към собствената ни история. И не е подкрепа към Украйна.
    https://tvn.bg/sssr-okupira-tsarstvo-balgariya-2/
    В знак на съпричастност да не зачитаме нац. празник? И това ще спре войната ли? Сега масово се отстранняват руски учени, творци, спортисти от състава на научни екипи, конференции, фестивали, състезания. Без оглед на отношението им към войната.
  • Поздравявам те за позицията ти, Младене! Много неизгодна, но истинска! Ако не можем да разграничим Русия от времето на освободителната война на император Александър II за братския православен български народ от Русия, под управлението на Путин, и се опитваме заради втория да заличим делото на първия, изпадаме в крайна неблагодарност!
  • Честит празник! Поклон пред героите отдали живота си за нашата Родина! Да помним подвига им! С Уважение да говорим за тях!
  • Благодаря ви, че взехте отношение по най-светлия празник в нашата история и направихте толкова хубави и съдържателни коментари. Благодаря също за високите ви оценки и за Любими!

    Честит празник! Бъдете здрави, щастливи и вдъхновени!
  • Дълбок поклон пред всички, пожертвали силите и живота си за свободата на святото ни Отечество- български опълченци, руски, украински, полски, литовски, финландски и румънски воини!
    Бог да пази България!
  • Точно и ясно!
  • Поклон! Да живее България! Честит празник, Младен!
  • Русия е онова, което е дала на човечеството!
    Руският народ ще намери физически сили да преодолее ретроградните сили на войната, благодарение на духовната си отговорност.
    За съжаление новата гражданска война ще доведе до безброй страдания и жертви. Точно преди сто години от Ленин е създаден СССР и беше убито величието на Русия.
    Да живее България!
  • Браво!
  • Заставам зад всяка твоя дума, Младене!
    Поклон пред всички посветили и пожертвали живота си за освобождението на нашето отечество!
    Бог да пази България!
  • Аплодирам, Младен!
  • ❤️❤️❤️
  • Поклон пред нашите освободители и опълченци! Да живее България!
Random works
: ??:??