1. Дори и най-честните хора понякога лъжат себе си.
2. Доста хора се наслаждават да разпространяват клюки, но истински вредят тези, които и ги съчиняват...
3. Някои нямат сърце за любов, но имат всичко останало, за да мразят.
4. Тъмните души често са бездушни...
5. Изкуството на лъжата дали е изкуство?...
6. Медени приказки могат да говорят и уста, пълни с отрова...
7. Засега все още не можем да създаваме изкуствени човешки същества, но това не е пречка винаги и навсякъде да съществуват фалшиви хора...
8. Истината е най-изнасилваната ценност в човешката история, затова и не случайно толкова често е гола...
9. Не всеки човек е и личност.
10. Несъгласието изразено с мълчание повсеместно се бърка с одобрение...
11. Лесно е да си силен спрямо слабите, да надговориш немите, да водиш слепите. Трудно е да се съюзиш със слабите, да говориш с немите, да отвориш очите на слепите. Мъдро е да направиш слабостта, сила, да разбереш, какво ти казва немият и да погледнеш през очите на слепия.
12.Сърцето никога не спира да говори, ние просто се научаваме да не го "чуваме"...*
04.05.2020. - първите единадесет афоризма.
03.05.2020. - последният афоризъм. Написан като мой коментар под творбата "Пътуване към себе си" на авторката Brinne /Мариана Бусарова/.
Георги Каменов
© Георги Каменов All rights reserved.
Благодаря ти за коментара.