May 27, 2007, 9:59 AM

Виж ми окото! 

  Prose
1228 0 20
1 мин reading
 

                                                          Виж ми окото!


  Така и не разбрах от какво ми се възпали окото. Започна да сълзи, да ме боли, дори се наложи мъжът ми да ме води до поликлиниката. Лекарката - мила, внимателна, чак да не повярва човек. Прегледа ме, даде ми рецепта, че даже и болничен! Така се зарадвах, така засиях - а бе нали е жена, веднага ми влезе в положението.

  Представих си как ще се хвърля в леглото и три дни няма да ставам. Откога си мечтаех да се разболея, че мъжът ми да ми носи кафето в кревата. Като слушам на колко колежки им се случва без да са болни, яд ме хваща! Ще се намързелувам за всичките тези години, в които нито един ден не съм отсъствала от работа. И като си помисля - за какво препусках като кон, хремава, кихаща, кашляща? Но сега дойде и моят ред за заслужена почивка, пък макар и за едно възпаление на окото.

  Предвкусвайки щастието, на излизане от кабинета попитах между другото може ли да гледам видео, докато лежа. И сто пъти съжалих! Тази мила и любезна лекарка направо ми заби нож в гърба... Хем вижда, че мъжът ми е до мен, а чурулика усмихната: „О, ама моля ви, не е толкова страшно! Можете спокойно да си вършите цялата домакинска работа, да перете, готвите, гладите, но не натоварвайте очите. Никакви книги, телевизия, шиене. Е, в краен случай може да изгледате един филм."

  Ей, злобна жена, направо ме уби! Отиде ми кефа от отпуската и мечтата за кефа в леглото. За какво ми е този болничен, щом пак ще правя всичко вкъщи? Че аз такъв  „болничен" си го имам написан за цял живот...

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ти, Александра!!!
  • Много се смея с разказите ти!!!
  • Гаднярка, а не докторка ти казвам честно, Галка!!! Благодаря ти!!!
  • Нямам думи!Направо те е подредила,тази "мила" докторка
    Поздрав,мила!
  • Да беше мъж, да му простя, а то жена... Виждаш ли Деси, като не му върви на човек е така!!!
  • Хахаха, егати каръщината и на лекар не случила жената.....
  • Ей, Пенко, ти що знаеш...
  • Да, за светец може! Светнал съм отвсякъде...
  • Е, Пенко, не е честно, много си...такъв, ама ха!!! Да вземеме да те канонизираме за светец щом като не...
  • Ъ-ъ! Няма да е "Чук и сърб". Сори! Аз не пия... Нито "Чук-Чук!" Щото и по курви не ходя... Нито "Пуш и сърб" Щото и не пуша! ПОМ за вас! Да видити вий...
  • Радвам се, че сте на моя страна! Вили, това за намигането не трябваше да го пишеш! Моя ако го прочете пак ще ми насини окото и после: "Светле, защо са ти толкова сини очите?" Пенко, моят татко беше си направил партия "Чук и сърб". Събираха се мъжете, чукаха се с чашки и сърбаха ракийка. Добре си им беше. Пробвай и ти, но моля те не казвай на мъжа ми, защото думата няма да вземете от него като почне да се оплаква от мен. Моят девиз у дома е: "Скъпи, щом сме на едно мнение, нека бъде твойто!" Обичам ви!!!
  • Отново ми повдигна настроението Светле!
    Чакам с нетърпение твоите биерчета!
    Невероятна си!
  • Светла!
    Въртиш, сучиш, все мъжът ти е на топа на мерника! Ама много си онеправдана, ша знайш! Все ми се струва, че като се гушнете вечер под юргана, друга песен пееш, ама де да знам и аз.
    Обаче не е честно все ние да сме ви криви. Решил съм да създам нова партия, която ще се казва ПОМ (Партия на онеправданите мъже). Ще му се обадя и на твоя... Да видиш ти!
  • Хихихи......както се казва язък за барута....толкова да го чакаш този момент и някои да ти го развали...направо не е истина!!!
    Поздрави ,Светле!!!Както винаги усмивки до уши....
  • Сменяй очния лекар!!
    Усмихна ме мила!!!
  • Щях да си оставя усмивките за накрая, но не се стърпях.
    Поздрави, Светле!!!
  • Светле, а ти, мила, друг път не вземай мъжа със себе си, че виждаш ли какво става?
    То ако го нямаше, пука ти какво казала лекарката!
    Гушкам те!
  • Точно от такива докторки сме до това състояние.
    Ама на нея сигурно мъжа и и помага, носи и кафето в леглото ...

    Отново ме усмихна мила, благодаря ти.

    Поздрав и усмивка.
  • Язък и за дипломата на тази лекарка! Не беше ли най-важното в едно лечение да се установи топъл, искрен, задушевен контакт с пациента? С думи се лекувало най- добре, нали така? Подай оплакване до здравната каса за да и спрат плащанията!
    (Но и твоята работа май не е чиста! Помня майка ми все питаше - ти на кого намигна, че ти излезе това на окото? ... )

    С искрено удоволствие те чета!
  • Милата тя...
    Много целувки и благодаря за веселото настроение!
Random works
: ??:??