Jan 27, 2019, 10:39 PM

Винаги казвай: "Обичам те!" 

  Prose » Narratives
1250 3 8
1 мин reading

 

               Когато я целуна за пръв път тя го погледна щастливо и каза:"Обичам те"... И той казваше, че я обича, често и го повтаряше като гледаше настрани, а накрая нацелува подред и приятелките и... 
               Когато за пръв път правиха секс тя го погледна щастливо и каза:"Обичам те!". Но той се облече набързо и завинаги изчезна от живота ѝ. И все пак чувството остана: не беше тъга, нито разочарование, но беше приятен спомен в трудни моменти...
              Когато се омъжи цялата гореше от щастие и непрекъснато повтаряше:"Обичам те, обичам те..." Но на него не му се слушаше, отиде с приятелите си в кръчмата и така "се налюска" както с години след това майка ѝ повтаряше, че приятелите му го донесоха в несвяст в къщи...
               Когато им се роди син и той за пръв път го взема на ръце тя пак  му каза:"Обичам те"!  А той беше толкова горд, че има син и така се напи с приятелите си, че накрая дори се напика. "Напика се, напика се!" повтаряше майка ѝ и никога не каза добра дума за него.
               Годините минаваха, приятелите му един по един останаха сами. Жените им  си намираха някой който не стои цял ден и цяла нощ в кръчмата. И започнаха да му завиждат. Твоята още ли ти казва всеки ден :"Обичам те?"...
               Тогава разбра, че има нещо, което те нямат и никога не са имали. Повече не стъпи в кръчмата.  Често срещаше приятелите си и те като ги видеха с жена му да вървят хванали за ръце малкия, щастливи да вървят по улицата, или в парка, едни поздравяваха отдалеч, а други отминаваха с наведена глава... 

               А тя и до днес му казва:" Обичам те!"
 

© Аластор All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Победа на любовта. Но колко ли жени могат да постъпят така?!
  • Харесах! Поздравления и успех!
  • Благодаря на всички, изненадан съм колко хора го харесаха.
  • Едно кратко, но сладко разказче. Досетих се, аз с това стискане на палци. Успех!
  • Обичам да казвам "Обичам те".Глас и успех.П.п дал съм си гласовете и двата но все пак успех.
  • Много интересен, определено си харесах лирическата с нестихващата й потребност постоянно да казва "Обичам те"!
  • И на мен ми хареса много.
  • Великолепие!!! Чувствам се невероятно добре след прочита на това. Ако имаш очи за такава история и ръка да я напишеш така,че да се почувства, значи все още има истински мъже. Поздрави! За майсторството няма да споменавам...то , лично за мен е видимо. Кратко, но стойностно! Благодаря!
Random works
: ??:??