Apr 22, 2020, 10:16 PM  

Висши феномени и голямата тайна 

  Prose » Others
954 12 9
3 мин reading

          Професор Шарл Робер Рише (1850 - 1935) e виден френски физиолог известен със своите изследвания върху анафилактичния шок при човека. Носител на Нобелова награда за физиология и медицина (за 1913г.), член на Националната медицинска академия във Франция и Френската академия на науките, кавалер на Ордена на Почетния легион. Парапсихологията /под името Метапсихика/ стартира като наука благодарение на неговите усилия, а впоследствие Шарл Рише създава  първия институт по Парапсихология в Париж. Негова е нашумялата книга "Шестото чувство", която е преведена и издадена преди 9 септември 1944г. и на български, но която, уви, липсва дори във фонда на Националната библиотека, понастоящем. За щастие, имах удоволствието да прочета в юношеските си години, този изключителен труд. Мога смело да заявя, че сега подобни задълбочени книги по тази тема няма /вероятно и поради засекретяване на областта/. Рише разбива на три дяла Парапсихологията. Към първия дял той причислява явления свързани с четене през преграда, включително и оловна /за да отхвърли хипотезата за зрение основано на гама лъчи/. Тук той привежда експериментите извършвани от него със Стефан Оссовиетски, Лудвиг Кан и Рийз -  все хора с уникална дарба да четат през преграда. Привежда и още много други експерименти. Към този дял спадат и т.нар. телекинеза и психокинеза. Рише привежда многобройни случаи на личности с такива способности, изследвани в неговия институт. Към втория дял Рише причислява телепатията, привеждайки многобройни примери с доказателствена сила за същата. А третият дял е посветен на ясновидството, а също и на т.нар. пророчески сънища.
           По време на третия Райх  Хитлер създава свръхсекретен отдел, занимаващ се с въпроси на Парапсихологията, нареченА(Х)НЕНЕРБЕ. Той е възглавяван лично от райхсфюрера Хайнрих Химлер, главнокомандващ СС. Тази организация е свързана с тайните общества ВРИЛ и ТУЛЕ. Целта е била овладяването на висши окултни сили, с помощта на които да се спре падането на третата Луна върху Земята /тази, която е на небето понастоящем, преди нея е имало други две луни/ и да се предодврати по този начин загиването на арийската раса. В А(Х)НЕНЕРБЕ  са извършвани много сериозни експерименти, включително контакти с извънземни, пленяване на летящи чинии /с каквито немците за пръв път разполагат/, секретни мисии на Третия райх в Тибет за откриване на митичната Шамбала, а също и търсене на подземния град Агарта. Пак по това време, Сталин също създава подобен отдел. В него влиза гениалният парапсихолог Волф Григориевич Месинг, изплъзнал се от плен в ГЕСТАПО, възползвайки се от уникалните си способности /напомням, че негов ученик е Владимир Зухар, решил съдбата на мачовете за световната титла по шахмат Карпов-Корчной в Багио и в Мерано/, произведен от Сталин в звание академик. Месинг предсказва точно датата на свършване на войната и спасява сина на Сталин от смърт. Секретен център, работещ по въпроси свързани с летящите чинии е създаден в Капустин Яр. Той е ръководен лично от сина на генералния секретар на КПСС Никита Хрушчов - Сергей Хрушчов. Американците също не изостават от това направление и формират т.нар. Зона 51, в която са държани телата на хуманоиди /мъртви и оцелели/ след инцидента в Розуел през 1947г.  Степента на секретност е ABOVE TOP SECRET. В тънкостите е посветена само групата известна като Маджестик 12 - тайно общество, състоящо се от 12 души. Предполага се, че убийството на президента Джон Кенеди е било извършено, защото той е поискал да бъде разсекретена дейността на Маджестик 12 /дотогава президентите на САЩ не са имали достъп до това ниво на секретност/. Антарктическите плавания на адмирал Ричард Бърд, също включват мисии с особено висока степен на секретност, свързани с извънземен разум.

         У нас авторството на първата книга по Парапсихология след 9 септември 1944г., принадлежи на Кубрат Томов. Издадена е в крайно ограничен тираж и е озаглавена "Парапсихология". Увлекателно написана книга, която получих лично от автора с автограф, защото имах честта да го познавам /мир на светлата му памет/.
         Ще отбележа финално, че парапсихологичните феномени се изследват от дълбока древност. Те се явяват т.нар. "сидхи" - висши умения, придобивани от учениците на най-различни школи. Например от изучаващите раджа йога. Те се срещат в даоски и толтекски практики и пр. Разбира се това знание е езотерично. За него упоменава в книгите си и Карлос Кастанеда.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Прочетох с изключително удоволствие и интерес! Благодаря!
  • Изключително интересно есе! Тайното знание с много различен поглед върху всички явления открай време привлича високоинтелигентните хора, които искат да проникнат в най-скритите кътчета на живота!
  • Благодаря Ви колеги и приятели, че взехте отношение по този скромен материал. /Благодаря и за Любими/.
    Стойчо, абсолютно си прав. Ползваме нищожна част от капацитета на мозъка си.
    Мария, трогнат съм, че ме виждаш в тази светлина. Дано да оправдая високото ти мнение.
    Никотиана, ще се постарая и занапред да пускам подобни материали. Трогнат съм.
    Георги, напълно се съгласявам с теб. Бог ни предпазва от останалия ни капацитет!
    Антоан, благодаря ти за качествените коментари. Чрез тях допълваш този материал и даваш нови насоки за размисъл. Задължен съм ти!
    Искра, трудно ми е да си измислям биографични данни. А тези от Уикипедия съвпадат с данните от всеки друг източник за проф. Рише. Ако предпочиташ например този:

    https://www.puls.bg/liubopitno-c-70/sharl-rishe-i-prinosite-mu-v-meditsinata-n-35838
  • Интересно, интересно...
    Що се отнася до неизползвания докрай капацитет на мозъка - достатъчно бели сме направили и така. Представям си... Абе, нямаше нищо да остане, ако хората използваха целия си мозък. На това ниво, де.
  • Моля те, публикувай по-често ! Безкрайно ми е интересно... 🌻🌺🌹
  • Изумяваш ме с обема на разноликите си знания, Младене!!!
    Ти си направо уникален, сякаш сам си извънземен и това винаги ме е поразявало като усещане, което се повтаря.
    Поздравявам те с респект!
  • Хората използват между 5 до 7% от капацитета на мозъка си.Има личности които притежават качества с по-големи възможности.
    Тъй наречените Велики сили използват възможностите на такива хора.
    Интересно написано.
    Поздравления, Младен!
Random works
: ??:??