Sep 5, 2007, 9:08 PM

Вярвай в чудеса 

  Prose
1245 0 20
1 мин reading
 

Вярвай в чудеса!

Седя си след работа в любимото заведение и си пия питието. Срещу мен застава млад мъж и ме пита:

- Какво правите, госпожо?

- До преди минутка скучаех, а сега разговарям с най-красивия мъж в заведението!

 След малко масата се напълни с още красиви хора, както се досещате - откровенци, а мъжът срещу мен ми споделя как се е запознал с любимата си.
- Чатиме си с едно момиче и изведнъж стана толкова... вълшебно. Като любов от пръв поглед, само че се влюбваш в буквите, които реди нечия нежна ръка. Както би казал не безизвестният Петър Адамов: „Не мога да повярвам, че може да ми стане... от букви толкова хубаво!"
- Точно казано!
 - Уредихме си среща. Само че аз си бях пратил снимка и тя лесно можеше да ме
познае. А аз... нямах представа как изглежда Тя. Стоях пред НДК и чаках. Оглеждах
се и се питах: "Дали щом Я зърна ще я позная? Дали е хубава?" Наблизо стоеше една
жена и се оглеждаше. Подкосиха ми се краката. Повдигнах поглед нагоре и се
помолих, наум: „О, Боже, дано не е тази!" Тя тръгна към мен. Изтръпнах. Мадамата се спря,
огледа се, после извади телефона от чантичката си и набра някакъв номер.
- Скъпи, аз вече съм тук и те чакам.
Пак повдигнах очи:
- Благодаря Ти, Господи!
Постоях още малко с олекнало сърце и... точно като по филмите Тя идваше към мен като на забавен кадър. Русите й коси се стелеха по нежните Й рамене. Усмивка озаряваше красивото Й лице. Бях като ударен от гръм. Боже, дано да е Тя! Нежното създание спря до мен.
- Здравей!
Тогава се сетих, че пак трябва да Му благодаря. За втори път през този ден, за съкровището, което ми прати. Вече вярвам в чудеса. Те се случват не само в приказките, а и на тези, които силно ги желаят.
- Здравей, Алиса!
- Здравей Ники!
Още чувам прекрасния му глас... Какво ли се е случило после? Животът ще покаже, но ти се иска приказката да продължи, за да повярваш, че наистина стават чудеса.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздравления ! Браво ! Страхотно е ...
  • Магдаленче, благодаря!!!
  • Е, много ти се радвам! От твоите разкази научих за тях повече отколкото от стиховете им.Прекрасница си ти Лажова!С обич.
  • Да бъде, да бъде, да бъде, Джейни!!!
  • Нека стават чудеса сега и винаги!
    Сега ще си пожелая тук нещичко и вярвам, че ще ми се сбъдне и на мен кажи да бъде Светле!

  • Деси, направо вълшебство!!! Алиса, обичам те!!! Дано подейства, дано!!! Галка, дано се случват по-често чудеса!!! Стами, благодаря за "феята"! Креми, прегръдки за теб!!! Вярвайте в чудеса!!!
  • Позната история...

  • Вълшебен разказ ,страхотно е ,разказан от една вълшебна фея!!!
    Поздравче за влюбените и за теб Светле!!!
  • Браво!Само така!
    Нека да се случват още безброй такива карасиви чудеса!!!
    Поздрав и прегръдка,Светле,мила!
    Обичам разказите ти!!!
  • ...Като в приказките!!!
    Какво друго да се случи с едно приказно създание, като Ели...
    Много щастие и на двамата!!!
  • Етчи, аз ти благодаря за точното описание на нашето дете!!!
  • Приказно запознанство, дано приказката продължи както пожелаят и мечтаят ...
    Светле благодаря ти, че ме потопи в това случване и че за миг отново върна образа на този земен ангел в съзнанието ми (казвайки ангел, нямам предвид само външността и, а излъчване и дълбочина).

    Поздрав и усмивка.
  • Здравче, наистина страхотно е да си с такива хора около себе си, направо неземно!!! И още питаш, Жени?! Важно е да съм първа, няма значение дали в щуротии или в отбора, но все пак ти благодаря!!!
  • Има, има истински приказки в нашия свят!

    Чудесен разказ, Светле!

    (Да знайш, че ти си първата, която ще взема в отбора по оптимизъм и раздаване на дозите *плацебо*). Съгласна?!
  • И двамата са прекрасни!!! Желая им много късмет!!! Животът е пред тях, дано са щастливи, заедно или...
  • Еех, че се размечтах...
    Страхотни са и двамката!
  • Да, Светланке, чудесата се случват, стига да повярваме в тях
    Радвам се, че си описала запознанството на Ники и Ели толкова красиво,
    колкото и те вълшебно са се почувствали Любовта винаги остава!
    Развълнувах се от разказа ти, дано на всеки се случи подобно изживяване, важното е да го поиска
  • е,
    стават и добри чудеса.

    Амин.
    Дай Боже и да са трайни!
  • Абе... защо имам усещането, че тия двамцата са си лика-прилика?
    Той сладур, а тя - сякаш е от приказка излязла,
    пък двамата са... леле, мале...!!!
    Абе, "мязат си" май, както казва баба ми...!
    Дали ще се запозная и с Ники някой ден, а Светланке?
    Гушкам теб и онази... кукла Ели!
  • Ехааа, Елито и Ники!!!
    Браво, Светле!!! Иначе нямаше да знаем как са се запознали.
    Ники го познавам от срещата в София, а с Ели се запознах във Варна!!!
    Прекрасни млади и талантливи хора!!!
    Поздрави за всички ви!!!
Random works
: ??:??