Jul 16, 2009, 1:33 AM

За Границата между нормалността и лудостта 

  Prose » Narratives
742 0 4
/из "Хрониките на Звяра"/

- Това какво е? - попита Звярът.
- Метафора. - отговори му Човекът.
- Ахам... - кимна първият и любопитно се огледа наоколо. Пейзаж като пейзаж, нищо особено... почти... Все пак реши да пита: - Тази река каква е?
- Тя е Границата между нормалността и лудостта, между разумността и безумието.
- Ахааа. - отново поклати глава Звярът, а след кратък размисъл потърси уточнение: - А ние от коя страна на тази "граница" сме?
- Нямам си и на идея даже. - сви рамене събеседникът му.
- Какво ще правим тогава? - Звярът като цяло нямаше и грам съмнение в разума си, но, както всеки знае - не се знае знае ли се.
- Как "какво"?! - искрено се удиви Човекът. - Ще пътуваме на границата между нормалността и лудостта, както винаги до сега... - обаче, виждайки леко учудения поглед на другия, все пак уточни: - Тоест, ще плуваме.
- Ясно! - стегнато отсече Звярът. - Но все пак защо точно река, а не нещо друго?
- Не знам за теб, но аз мога да плувам значително по-добре и повече, отколкото да вървя по ръба на острието, каквато е стандартната метафора в такива случаи...

© Стоян Вихронрав All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??