Jun 28, 2023, 11:26 PM  

За хората и мишките … 

  Prose » Humoristic, Reviews, analyzes, critical articles
505 1 5

The work is not suitable for people under 18 years of age.

16 мин reading

   Това е една страшно невчесана философска раздумка за Хората и Мишките , базирана на сериозни научни изследвания.

 

ЗА МИШКИТЕ

 

(А) Първото научно изследване е знаменитият експеримент ‚Вселена 25‘ (Universe 25 ) линкове за статиите в (1,2,3 и 4).

 

      Целта на експеримента е да симулира демографското развитие на човечеството. Същността на експеримента накратко била следната:

 

       През 1972-ра година Калхун, заедно с Националния институт за психично здраве, построява така наречения „рай на мишките“ – специално проектирано пространство, където гризачите са имали изобилие от храна и вода, а също и среда, напълно лишена от нападатели, болести, опасности. В началото Калхун поставя четири двойки мишки, които за кратко време започват да се размножават, което води до бързо нарастване на тяхната популация. Когато броят на гризачите достигна 600, между тях се формира йерархия и тогава се появяват така наречените „изгонени“. Това били младите индивиди, които не намирали за себе си социална роля в мишата йерархия.

 

        По-големите гризачи започват да атакуват по-младите, в резултат на което много мъжки започват да се „сриват“ психологически. В последствие женските на свой ред стават агресивни към малките си. С течение на времето женските проявяват все по-агресивно поведение, изолират се и показват липса на репродуктивно настроение.

 

       С появата на така наречените „красиви мишки“ започва и фазата на смъртта. Те отказват да се чифтосват с женските или да отбраняват своето пространство. „Красивите“ само ядели, пиели, спели и почиствали козината си – без да полагат каквито и да било условия за бъдещето или благото на околните. Единственото, което ги интересува, е храната и сънят. В един момент „красивите мъжки“ и „изолираните жени“ съставляват по-голямата част от населението.

 

      С течение на времето младежката смъртност достига 100%, а възпроизводството – нула. Две години след началото на експеримента се ражда последното бебе от колонията. До 1973 г., когато умира и последната мишка във “Вселена 25”.

 

       Джон Калхун повтаря същия експеримент още 25 пъти и всеки път резултатът е един и същ – колонията загивала.

 

      Интересни са най – важните моменти :

 

    Жизнената среда на мишките е била затворена система и те не са имали възможността да излизат навън, както и не се допускали външни – нещо като концентрационен лагер … въпреки, че всички условия в него са били идеални.Това гарантирало чистотата на експеримента за затвореното демографско развитие на популацията. Последователността на развитието се характеризира от следните етапи:

 

    Закон 1 - Младите индивиди биват изгонени, защото старите живеят по – дълго и не ги допускат в йерархията

 

    Закон 2 - Женските не биват защитавани и те на свой ред стават агресивни към малките си.

 

    Закон 3 - Появяват се „Красивите“ , които само ядели, пиели, спели и почиствали козината си – без да полагат каквито и да било условия за бъдещето или благото на околните.

 

    Закон 4 - Сред младите мишки се наблюдава хомосексуалност и в същото време канибализмът се увеличава.

 

    Закон 5 - С течение на времето младежката смъртност достига 100%, а възпроизводството – нула и експериментът приключва

 

(Б) Второто научно изследване … разпространяваше се по времето на социализма и беше следното:

 

      Учените направили експеримент – взели две групи мишки и добавили още една ‚контролна‘. Първата група ги обгрижвали по всякакъв начин, осигурявали им разкошен живот, включително и поглаждане с ръка, Втората често я биели с електрически ток. Не третата група въобще не обръщали внимание и си я оставили без никакви въздействия. След известно време резултатът бил следния – Мишките от първата група били добре охранени, големи и доволни; Мишките от третата група били сравнително много по малки, обаче очудващо мишките от втората група били приличали почти на мишките от първата група – големи и жизнени.

 

-----😎----

 

ЗА ХОРАТА

 

   Тук ще се опитам да екстраполирам мишите експерименти върху хората. За да е по – универсална локацията ще въведа понятието "копанка" – това е дупка … или съдинка … или … каквото и да е, където са дислоцирани съответните обекти – хора или мишки. Като начало ще отбележа, че описаната миша копанка, освен че има всичко необходимо за обитателите си, има сложна архитектурна среда с разделения на дъното, катерушки и най – отгоре – места за уединение (виж картинките от 1 , 2, 3 и 4). Характеризира се и с това, че за чистота на експеримента, стените са високи и гладки и никой не може да се изкатери по тях и да се смеси с мъдрите учени, наобиколили копанката с тефтерчета в ръка.

 

     Та – за хората – всеки човек живее в малка копанка, която е неговия дом, която пък се намира в една по – голяма копанка – примерно село или град, която пък се намира в една още по – голяма копанка наричана държава, която пък се намира е още по – голяма копанка, наричана континент, която пък се намира в най – голямата сега обозрима копанка – планетата Земя. Характерно е, че във всяка една от тези копанки важат изброените четири миши закони, закон 5 се очертава на хоризонта. Разликата е, че човешките копанки се различават от мишите по това, че окото ти е постоянно по копанката на съседа и … … докато се достигне до пределите на Земята … просто защото учените казват, че извън Земята няма нищо – само един вакуум и разни светулки. Разликата е и в това, че ако не си стар (закон 1), ако ти е все едно за (жените в случая) – закон 2, ако не си достатъчно красив и мързелив  (закон 3) и ако не си достатъчно хлътнал или пропаднал в някаква фикс – мания (хомосексуалист или канибал) – закон 4 … винаги ще имаш желанието да отидеш някъде другаде из чуждите копанки (като че ли там ще намериш нещо по различно) , и най накрая да се убедиш, че всъщност най – голямата копанка има отвесни стени и не можеш да избягаш от тази Земя и от това общество, което ни е определила Природата … което важи в най – голяма степен за младите 😥

 

     В този ред на мисли бих се спрял на ‚красивите‘ – всъщност допускам че в процеса на себесъзерцание те достигат до своето ‚себевеличие‘ … а това е начинът да се издигаш над себеподобните и да си въобразиш, че имаш божествената неотразимост и мъдрост да управляваш целия този мравуняк по мяра на своята изпортеност – сигурно е голяма тръпката (даже с елементи на силно еротично удоволствие) да караш тия долу да се бият или да се правят на маймуни или … тук ми хрумва, че мисловното им ниво е свалено до нивото на три годишно дете, което се забавлява да открива света через нелепи действия, да се радва на странните последствия и да върши всякакви пакости (за детето всичко е сериозно и понятието ‚пакости‘ е неизвестно) … просто – откривайки, изучавайки и прекроявайки света … а после – да си се скрие цялото под чаршафа, за да не дойдат лошите духове (това е за по – малките) … или (за по – големите) – да си се преместят на някой свой частен остров в океана, да си се наслаждават на самотата радостни, че са се отървали от предизвикания хаос по света.

 

Та такивамити работи драгимичитателю.

Така изглежда светът отвън, грозен, неморален и несправедлив 😥

 

----- 😎 ----

 

ТУК Е МОМЕНТЪТ ДА ЦИТИРАМ

ЗАКЛЮЧЕНИЯТА НА ДЖОН КАЛХУН

 

    Джон Калхун създал от експеримента теорията за двата вида смърт. Първа смърт“ е смъртта на духа. Когато в социалната йерархия на „мишия рай“ липсвали социални роли възниква открита конфронтация между възрастни и млади гризачи и нивото на немотивирана агресия се увеличило. Физическата смърт - „втората смърт“ е неизбежна и е въпрос на кратко време.

 

В резултат на „първата смърт“ на значителна част от населението цялата колония е обречена на изчезване, дори и при условията на „рая“.

 

----- 😎 ----

 

    ПЪРВАТА СМЪРТ !!!!! Тя не се усеща, идва неочаквано бавно от най различни места и под най различен вид. Започва се още с профанизирането на образованието, всякакви благовидни младежки програми  …  …(мога да напиша поне две страници … но - няма), мании, обсесии – интернет, джаджи, секс, джендъри, мода, фън …. Много се чудя какво точно (от това което би трябвало да има) … има в главите на тийнейджърите, … за всеки случай там най вероятно няма основни познания 😥

 

          Искам още да напиша и за проспериращите държави – там всичко е улегнало и спокойно, точно като в копанката на Джон Калхун … и вероятно там изявените миши закони на развитие са в най напреднала фаза. Дори и по един единствен показател – раждаемостта в неразвитите страни е много по – голяма отколкото в развитите. Имам познати, които бяха на добра работа в Канада – избягаха оттам заради въвеждането на многото модерни директиви и закони.

 

     Няма да се разпростирам повече, ако ви е интересно – прочетете последните части на (3 и 4).

 

     Също така е интересно да прочетете (5) – как действаше обединително (Б) Второто научно изследване – не бяхме на върха на сладоледа, но електрическият ток поддържаше будно народа и го обединяваше – таблицата е абсолютно доказателство … НРБ за западнярите изглеждаше точно като територия, където се извършваше експеримента 'Вселена 25' и всички очакваха този експеримент да завърши по абсолютно същия начин. Сега обаче РБ, след приемането ни в европейските съюзи и се кичиме с епитетите на просперираща държава май сме се напътили точно по сценария на експеримента 🥲 

 

     А какво ни очаква по плановете на ‚красивите‘ с частните си островчета – (6)

 

----- 😎 ----

 

   Забележка - Статиите за проекта 'Вселена 25' е била много публично коментирана в западния свят до момента на падането на Берлинската стена ... а след това е изчезнала ... защо ли ???

 

Линкове към статиите

 

1. Експериментът „Вселена 25“: как раят се превърна в ад, февруари 2020

https://iskamdaznam.com/eksperimentat-vselena-25-kak-rajat-se-prevarna-v-ad/

 

2. Експериментът „Вселена 25“- един от най ужасяващите в историята, август 2021

https://rodopi-info.com/eksperimentat-vselena-25-edin-ot-naj-uzhasyavashtite-v-istoriyata/

 

3. Мишият рай и паралелите с нашето общество, януари 2019

https://voinaimir.info/2019/01/mice-society-utopia/

 

4. Как Парламентът се превърна в експеримента „Вселена 25“, октомври 2022г

https://tribune.bg/bg/mneniq/kak-parlamentat-se-prevarna-v-eksperimenta-vselena-25/

 

5. КОГАТО ЦИФРИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

https://www.facebook.com/delniciEK/posts/pfbid0nFVgBH4AzZz84wTHnfGzxMK1Mk9RQnyrvBAxZAtMCypGm3HRASnPayb75miP4nhtl

 

6. Проф. Андрей Фурсов: Те искат да обърнат еволюцията. 12 цели на световния елит

 

https://pogled.info/svetoven/andrei-fursov-te-iskat-da-obarnat-evolyutsiyata-12-tseli-na-svetovniya-elit.157363?fbclid=IwAR3LJtgnbw571CL8nxRYvt0mi6TUoAdboVpE-ODj10DFPufMjzcMlnUeaN0

© Пламен All rights reserved.

Дааа, хубаво беше навремето - имахме си добри гаджета, хубави, здрави, прави, въртяха вили и лопати, и ... Е, и ние се стараехме ... та Радой Ралин ни сумира в една епиграма:
«Няма да си вдигна панталона, докато не станем десет милиона!»
Другари, другарки ... ...
Е , поостаряхме, девойките леко се п ...
  357  16 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Миг , благодаря за коментара 😎 Лошото е, че когато се задълбоча в такава сфера, светът ми се оцветява в сиво - черно, а около мен хората пърхат като безгрижни пеперудки 😥 Жаб, винаги е трудно да разбереш при тези експерименти дали си субект или обект 😥 ... но най - важното е да разбереш кога ти се катерят на главата 🙂
  • Плам, по-тъжно е да гледаш, как мишките сами експериментират със себе си, смятайки, че експериментират с другите мишки.
  • Имаш интелект да "разлаеш кучетата", но се оказва , че кучките били глухи (но не неми) и няма кой да даде тон на кучетата, да лаят(коментират)! Сега сериозно: Според мен резултатът от експеримента е доказателство , че всяко прекъсване на енергийно - информационната връзка с Вселенското енергийно - информационно поле води до гибел . Извод: Изкуственият интелект ще токова майката на божествената същност (как , какво, защо не всеки ще се досети, защото тридесет години "Око за око" и вече почти всички са слепи) ! Винаги с нетърпение очаквам творбите ти ! Те са радост за интелекта ми! Благодаря от сърце!
  • Жаб ... тъжно е да си мишка 😥
  • Истински научен трактат
Random works
: ??:??