- Трябва да сложим малко отрова за тия гадове!
- Да, да мишките,плъховете, които те дразнят. Трябва да ги изтребим.
- Точно така.
- Сигурен ли си, че това, което ми каза вчера е истина?
- Дори не си спомням какво казах току-що!
- За онази патица в езерото. - Да, какво за тъжната патица? - Каза,че си стрелял по нея. - Да, но проклетото животно потъна някъде. - Сигурен ли си, че е още жива? - Наистина ли трябва да говорим за това сега? - За мен е важно. - Ти как смяташ? - Смятам, че си се напил достатъчно, за да не успееш да я улучиш. - Значи е жива. Но не мога да бъда сигурен. -Защо трябваше да стреляш по една патица, която нищо не ти е направила, по дяволите? - Престани! Не ме занимавай с детските си глупости. Приличаш на малък ревльо! Стегни се и иди да вземеш нещо за тия мръсни плъхове! Сега е важно да избием плъховете. Мисли за това! - Първо ще ида до езерото, пиян идиот! - Ти сериозно ли? - А ти как мислиш? - А плъховете? - Пробвай с пушката. Този път може би ще уцелиш.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.